35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
50629212
AGROPARK LIPTOV, s.r.o.
Priemyselná 4527/36, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK
Snehový šípový pluh s prestaviteľnou geometriou na Zetor Forterra 11441
snehový pluh; snehový šípový pluh
Tovar, Služba
1. Snehový šípový pluh s prestaviteľnou geometriou na Zetor Forterra 11441
|
|
---|---|
Funkcia |
Snehový šípový pluh s prestaviteľnou geometriou na Zetor Forterra 11441, vrátane zaškolenia obsluhy, naloženia, vyloženia a dodania na miesto plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. množstvo | ks | 1 | ||
2. celková šírka | mm | 3200 | ||
3. pracovná šírka | mm | 2700 | 2900 | |
4. hmotnosť zametača | kg | 740 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. pripojenie na hydraulickú sústavu traktora, ovládanie dvomi okruhmi hydrauliky | áno |
2. uchytenie na čelný trojbodový záves ramena hydrauliky kategórie I./II. | áno |
3. oteruvzdoný brit oceľový | áno |
4. pretáčací mechanizmus pluhu | áno |
5. pracovné polohy - šíp, Ľ strana, P strana, V (možnosť ovládať každé krídlo samostatne) | áno |
6. výstražné pozičné zastávky | áno |
7. pozičné osvetlenie | áno |
8. oporné kolesá nastaviteľné | áno |
9. odpruženie britu | áno |
10. farebné vyhotovenie | v odtieni oranžová RAL 2011 s výstražnými prvkami, piktogramami a bezpečnostným červeno bielym šrafovaním podľa bezpečnostných noriem a vyhlášky |
11. zaškolenie obsluhy | v cene |
12. Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého pluhu s rokom výroby 2020 a novším | uviesť rok výroby |
Názov |
1. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou. |
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti. |
3. Požadované doklady preukazujúci splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
3a.) podrobný rozpis ocenenej položky, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (Názov výrobcu/Značka) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
3b.) obrázok/fotografia tovaru, technický popis, tech. nákres tovaru s údajmi o parametroch a rozmeroch tak, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, |
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Snehový šípový pluh", |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS, |
5. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy na miesta plnenia. |
7. Spolu s tovarom sa dodávateľ zaväzuje dodať návod na používanie a montáž, záručný list, návrh na údržbu, príp. upozornenie na nesprávnu manipuláciu v zmysle platných predpisov. |
8. Ponuková jednotková cena uvedená v Prílohe č. 1 je maximálna a záväzná počas účinnosti tejto zmluvy a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
9. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
10. Lehota dodania tovaru: |
10a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote uvedenej v článku III. Zmluvné podmienky, bod 3.2 čas / lehota plnenia zmluvy . Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy. |
10b.) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 pracovný deň vopred. |
11. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). |
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody a to bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 7 dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
14. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
14a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
14b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
14c.) nedodržanie jednotkových cien, |
14d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 3., |
14e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
14f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
15. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
19.10.2021 08:00 — 18.11.2021 13:00
1,00 celok
7 051,61
7 051,61
Verejný obstarávateľ odporúča predloženie vlastného návrhu "Prílohy č. 2_vlastný návrh na plnenie_snehový šípový pluh".
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.10.2021 08:04
14.10.2021 12:00
14.10.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.10.2021 16:12 - Vstupná ponuka | 7 050,00 | € | Cena bez DPH |
13.10.2021 20:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 750,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: