• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 12:55

Detail zákazky Z202120057

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 12:55

Základné údaje

Z202120057

OF-243147

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5983805

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

50629212

AGROPARK LIPTOV, s.r.o.

Priemyselná 4527/36, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Snehový šípový pluh s prestaviteľnou geometriou na Zetor Forterra 11441

snehový pluh; snehový šípový pluh

  • 43313100-1 - Snehové pluhy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Snehový šípový pluh s prestaviteľnou geometriou na Zetor Forterra 11441
Funkcia
Snehový šípový pluh s prestaviteľnou geometriou na Zetor Forterra 11441, vrátane zaškolenia obsluhy, naloženia,  vyloženia a dodania na miesto plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. množstvo ks 1
2. celková šírka mm 3200
3. pracovná šírka mm 2700 2900
4. hmotnosť zametača kg 740
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. pripojenie na hydraulickú sústavu traktora, ovládanie dvomi okruhmi hydrauliky áno
2. uchytenie na čelný trojbodový záves ramena hydrauliky kategórie I./II. áno
3. oteruvzdoný brit oceľový áno
4. pretáčací mechanizmus pluhu áno
5. pracovné polohy - šíp, Ľ strana, P strana, V (možnosť ovládať každé krídlo samostatne) áno
6. výstražné pozičné zastávky áno
7. pozičné osvetlenie áno
8. oporné kolesá nastaviteľné áno
9. odpruženie britu áno
10. farebné vyhotovenie v odtieni oranžová RAL 2011 s výstražnými prvkami, piktogramami a bezpečnostným červeno bielym šrafovaním podľa bezpečnostných noriem a vyhlášky
11. zaškolenie obsluhy v cene
12. Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého pluhu s rokom výroby 2020 a novším uviesť rok výroby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti.
3. Požadované doklady preukazujúci splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
3a.) podrobný rozpis ocenenej položky, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (Názov výrobcu/Značka) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
3b.) obrázok/fotografia tovaru, technický popis, tech. nákres tovaru s údajmi o parametroch a rozmeroch tak, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom,
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Snehový šípový pluh",
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS,
5. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy na miesta plnenia.
7. Spolu s tovarom sa dodávateľ zaväzuje dodať návod na používanie a montáž, záručný list, návrh na údržbu, príp. upozornenie na nesprávnu manipuláciu v zmysle platných predpisov.
8. Ponuková jednotková cena uvedená v Prílohe č. 1 je maximálna a záväzná počas účinnosti tejto zmluvy a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
9. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
10. Lehota dodania tovaru:
10a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote uvedenej v článku III. Zmluvné podmienky, bod 3.2 čas / lehota plnenia zmluvy . Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy.
10b.) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 pracovný deň vopred.
11. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody a to bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 7 dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
14. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
14a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
14b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
14c.) nedodržanie jednotkových cien,
14d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 3.,
14e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
14f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
15. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

19.10.2021 08:00 — 18.11.2021 13:00

1,00 celok

7 051,61

7 051,61

Verejný obstarávateľ odporúča predloženie vlastného návrhu "Prílohy č. 2_vlastný návrh na plnenie_snehový šípový pluh".

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.10.2021 08:04

14.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 138
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2021 16:12 - Vstupná ponuka 7 050,00 € Cena bez DPH
13.10.2021 20:20 - Najvýhodnejšia ponuka 4 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS