• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2021 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2021 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2021 15:50

Detail zákazky Z202120055

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.10.2021 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2021 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2021 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2021 15:50

Základné údaje

Z202120055

OF-242488

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5990507

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové zariadenia do dielní a šatní

kovový nábytok, kovové zariadenia, kovové vybavenie do dielne a kancelárie

  • 39151000-5 - Rozličný nábytok
  • 39141300-5 - Skrine
  • 39151100-6 - Regály
  • 39143121-0 - Šatníky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šatníková skriňa na sokli
Funkcia
Zvarovaný šatník na sokli s perforovanými dverami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 67
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
výška min. 1800 mm až 2000 mm
šírka min. 800 mm až 900 mm
šírka každého oddielu min. 400 mm
Špecifikácia:
- dvojkrídlové dvere s jedným zámkom,
- rozdelená na dve časti, jedna polovica delená medzistenou s tyčou na ramienka s min. dvoma háčikmi, druhá polovica delená min. štyrmi policami,
- farba: šedá/modrá
 2. Šatníková skriňa na sokli
Funkcia
Zvarovaný 1-dverový šatník na sokli s perforovanými dverami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 500 mm
výška min. 1800 mm - 2000 mm
Špecifikácia:
- 1-dverový šatník na sokli, perforované dvere
- výbava oddielov: polička, tyč na ramienka s min. 2 háčikmi, medzistena, vetracie otvory, menovky na dverách
- farba modrá
 3. Šatňová lavička
Funkcia
Šatňová lavička do šatní zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
výška min. 420 mm
dĺžka min. 2200 mm
šírka min. 300 mm - 350 mm
Špecifikácia:
- pevná kovová konštrukcia
- sedák z lakovaných drevených líšt.
 4. Schodíky do archívu
Funkcia
Schodíky do archívu pre jednoduchší prístup k dokumentom umiestneným v regáloch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia:
- hliníkové, skladacie, min. 3 priečky
 5. Regál do archívu
Funkcia
Regál na uloženie dokumentov.
Regál pripevnený na stenu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zloženie:
- stojka min. 2500 - 2700 mm 8 ks
- traverza jednozubová, šírka min. 300 mm 6 ks
- traverza dvojzubová; šírka min. 300 mm 36 ks
- polica hr.0,6 mm plná; šírka min. 980 mm, min. hĺbka 200 mm 14 ks
- polica hr.0,6 mm plná; šírka min. 980 mm, min. hĺbka 100 mm 14 ks
- polica hr.0,7 mm plná; šírka min. 1130 mm, min. hĺbka 100 mm 7 ks
- polica hr.0,7 mm plná; šírka min. 1130 mm, min. hĺbka 200 mm 7 ks
- pätka samostatná spodná 8 ks
- pätka vrchná 8 ks
- krížové zavetrenie 2 ks
- samovrtaná skrutka 8 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - strediská v Trenčianskom kraji.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania.
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek.
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť.
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať  náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
V prípade ponúknutia ekvivalentného výrobku, je dodávateľ povinný predložiť obstarávateľovi špecifikáciu aj s fotografiou navrhovaného výrobku na odsúhlasenie. Ak s ponúknutým ekvivalentom nebude obstarávateľ súhlasiť, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

25.10.2021 12:01 — 01.12.2021 14:01

1,00 celok

17 018,00

17 018,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Obstarávateľ požaduje predložiť všetky dokumenty uvedené v Osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.10.2021 10:41

19.10.2021 13:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2021 14:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 79
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2021 14:33 - Vstupná ponuka 17 018,00 € Cena bez DPH
11.10.2021 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka 17 017,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS