37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Kovové zariadenia do dielní a šatní
kovový nábytok, kovové zariadenia, kovové vybavenie do dielne a kancelárie
Tovar, Služba
1. Šatníková skriňa na sokli
|
|
---|---|
Funkcia |
Zvarovaný šatník na sokli s perforovanými dverami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 67 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
výška | min. 1800 mm až 2000 mm |
šírka | min. 800 mm až 900 mm |
šírka každého oddielu | min. 400 mm |
Špecifikácia: | |
- dvojkrídlové dvere s jedným zámkom, | |
- rozdelená na dve časti, jedna polovica delená medzistenou s tyčou na ramienka s min. dvoma háčikmi, druhá polovica delená min. štyrmi policami, | |
- farba: | šedá/modrá |
2. Šatníková skriňa na sokli
|
|
---|---|
Funkcia |
Zvarovaný 1-dverový šatník na sokli s perforovanými dverami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 18 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
šírka | min. 500 mm |
výška | min. 1800 mm - 2000 mm |
Špecifikácia: | |
- 1-dverový šatník na sokli, perforované dvere | |
- výbava oddielov: polička, tyč na ramienka s min. 2 háčikmi, medzistena, vetracie otvory, menovky na dverách | |
- farba | modrá |
3. Šatňová lavička
|
|
---|---|
Funkcia |
Šatňová lavička do šatní zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
výška | min. 420 mm |
dĺžka | min. 2200 mm |
šírka | min. 300 mm - 350 mm |
Špecifikácia: | |
- pevná kovová konštrukcia | |
- sedák z lakovaných drevených líšt. |
4. Schodíky do archívu
|
|
---|---|
Funkcia |
Schodíky do archívu pre jednoduchší prístup k dokumentom umiestneným v regáloch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia: | |
- hliníkové, skladacie, min. 3 priečky |
5. Regál do archívu
|
|
---|---|
Funkcia |
Regál na uloženie dokumentov. |
Regál pripevnený na stenu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie: | |
- stojka min. 2500 - 2700 mm | 8 ks |
- traverza jednozubová, šírka min. 300 mm | 6 ks |
- traverza dvojzubová; šírka min. 300 mm | 36 ks |
- polica hr.0,6 mm plná; šírka min. 980 mm, min. hĺbka 200 mm | 14 ks |
- polica hr.0,6 mm plná; šírka min. 980 mm, min. hĺbka 100 mm | 14 ks |
- polica hr.0,7 mm plná; šírka min. 1130 mm, min. hĺbka 100 mm | 7 ks |
- polica hr.0,7 mm plná; šírka min. 1130 mm, min. hĺbka 200 mm | 7 ks |
- pätka samostatná spodná | 8 ks |
- pätka vrchná | 8 ks |
- krížové zavetrenie | 2 ks |
- samovrtaná skrutka | 8 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - strediská v Trenčianskom kraji. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania. |
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek. |
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
V prípade ponúknutia ekvivalentného výrobku, je dodávateľ povinný predložiť obstarávateľovi špecifikáciu aj s fotografiou navrhovaného výrobku na odsúhlasenie. Ak s ponúknutým ekvivalentom nebude obstarávateľ súhlasiť, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
25.10.2021 12:01 — 01.12.2021 14:01
1,00 celok
17 018,00
17 018,00
Obstarávateľ požaduje predložiť všetky dokumenty uvedené v Osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.10.2021 10:41
19.10.2021 13:55
19.10.2021 14:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.10.2021 14:33 - Vstupná ponuka | 17 018,00 | € | Cena bez DPH |
11.10.2021 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 017,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: