• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2021 10:46
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 09:25

Detail zákazky Z202120045

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2021 10:46
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 09:25

Základné údaje

Z202120045

OF-242973

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5987756

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a Mliečne výrobky

Mlieko, mliečne výrobky, vajcia

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15543100-7 - Syr s modrou plesňou
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15871273-8 - Majonéza
  • 15412000-9 - Tuky
  • 03142500-3 - Vajcia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená hydina
Funkcia
Dodávka mlieka, mliečnych výrobkov a vajec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bryndza pasterizovaná kg 20
Maslo 125g, 250g kg 80
Maslo hygienické balenie do 20g kg 20
Smotana na šľahanie 31%, 33% l 300
Smotana na varenie 10%, 12% l 100
Smotana kyslá 14% l 60
Tvaroh mäkký 250g, 1kg, 3kg kg 140
Mlieko (pasterizované) polotučné 1,5% l 5000
Jogurt biely smotanový 125g, 150g, 1kg kg 30
Syr polotvrdý 40%-45% (Eidam, Inovecká tehla, atď.) neúdený kg 300
Syr polotvrdý 40%-45% (Eidam, Inovecká tehla, atď.) údený kg 100
Syr s modrou plesňou (Niva, Rival) kg 60
Syr tavený min. 40% tuku trojuholníčky 140g, vedro 1kg kg 160
Syr s bielou plesňou (Hermelín, Encián, Plesnivec) 80g, 120g kg 60
Parmezán kg 20
Syr plátkový 100g údený, neúdený kg 20
Syr balkánsky kg 20
Mozzarella Gastro kg 40
Majonéza kg 40
Tatarská omáčka v balení 30g, 50g kg 60
Syr tofu biely kg 20
Syr tofu údený kg 20
Slovenský oštiepok kg 40
Rastlinné maslo (Rama, Perla, Veto, Delacreme, atď.) kg 400
Tuk (Palmarín, Hera, Cera, atď.) kg 20
Parený syr údený(korbáčiky, nite) kg 20
Vajcia L ks 8000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá potravín sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá mäsa a mäsových výrobkov upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov potravín slúžia pre potreby súťaže. dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadeniach obstarávateľa.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni /podľa potreby aj v sobotu/ vždy najneskôr do 10.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín, zodpovedajúca európskym normám Certifikátom ATP
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Bezpečnosť potravín preukázať certifikátom systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti "Skladovania, distribúcie a prepravy potravinárskych výrobkov" podľa STN EN ISO 22000

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dopravné krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

18.10.2021 10:47 — 17.10.2022 10:47

1,00 zákazka

15 494,23

13 208,56

Dopravný alebo prepravný prostriedok musí byť vybavený platným certifikátom ATP alebo certifikačným štítkom a rozlišovacou značkou. Certifikát o tom, že dopravné alebo prepravné prostriedky vyhovujú normám, musí vydať príslušný orgán krajiny, v ktorej sú tieto dopravné alebo prepravné prostriedky registrované alebo evidované. Technická norma STN EN ISO 22000 špecifikuje požiadavky na systém manažérstva bezpečnosti potravín, ktorý je kombináciou všeobecne uznávaných kľúčových prvkov na zaistenie bezpečnosti potravín v celom potravinárskom reťazci až po bod konzumácie, ako sú: interaktívna komunikácia, manažérstvo systémov, program podpory a zásady HACCP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2021 08:42

16.10.2021 10:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 124
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2021 16:32 - Vstupná ponuka 15 400,00 € Cena s DPH
16.10.2021 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 13 603,34 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS