30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31412955
Záhorácke pekárne a cukrárne, a.s.
Cesta Mládeže 12, Malacky, 90101, SVK
Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky
Chlieb, pečivo, pekárenské výrobky
Tovar, Služba
1. chlieb a pekárenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb konzumný rascový balený - krájaný | kg | 3000 | ||
Chlieb zemiakový balený - krájaný | kg | 500 | ||
Chlieb cerálny balený - krájaný, 900g | kg | 200 | ||
Chlieb tmavý balený - krájaný | kg | 100 | ||
Rožok štandard 40g | kg | 500 | ||
Rožok cerálny 40-60g | kg | 100 | ||
Rožok grahamový 60g | kg | 50 | ||
Žemľa 90g | kg | 150 | ||
Pletenka 90-110g | kg | 200 | ||
Bageta (rôzne druhy) 100-150g | kg | 50 | ||
Kaiserka cerálna 50g | kg | 50 | ||
Strúhanka 0,5kg 1kg | kg | 500 | ||
Droždie 0,5kg,1kg | kg | 50 | ||
Croissanty plnené | kg | 50 | ||
Závin 200g, 400g s rôznou náplňou | kg | 300 | ||
Vianočka mramorová, hrozienková 200g,400g | kg | 200 | ||
Makovka | kg | 150 | ||
Pečivo jemné plnené napr. šatôčky, hrebeň s rôznou náplňou | kg | 50 | ||
Cesnakový uzol | kg | 50 | ||
Pagáč oškvarkový | kg | 50 | ||
Knedľa parená balená-krájaná | kg | 500 | ||
Koláč kombinovaný | kg | 40 | ||
Parené buchty plnené | kg | 150 | ||
Dukátové buchtičky | kg | 100 | ||
Bábovka | kg | 30 | ||
Bosniak | kg | 30 |
Názov |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od dátumu nadobudnutia účinnosti do 17.10.2022, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne (je požadované dodať 2x originál faktúry). Ak faktúra slúži zároveň ako dodací list, musí to byť uvedené na faktúre. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dopravné krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
18.10.2021 10:32 — 17.10.2022 10:33
1,00 zákazka
17 900,94
15 625,54
Dopravný alebo prepravný prostriedok musí byť vybavený platným certifikátom ATP alebo certifikačným štítkom a rozlišovacou značkou. Certifikát o tom, že dopravné alebo prepravné prostriedky vyhovujú normám, musí vydať príslušný orgán krajiny, v ktorej sú tieto dopravné alebo prepravné prostriedky registrované alebo evidované. Technická norma STN EN ISO 22000 špecifikuje požiadavky na systém manažérstva bezpečnosti potravín, ktorý je kombináciou všeobecne uznávaných kľúčových prvkov na zaistenie bezpečnosti potravín v celom potravinárskom reťazci až po bod konzumácie, ako sú: interaktívna komunikácia, manažérstvo systémov, program podpory a zásady HACCP.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2021 08:43
16.10.2021 10:34
18.10.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.10.2021 13:27 - Vstupná ponuka | 17 897,00 | € | Cena s DPH |
15.10.2021 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 897,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: