• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2021 10:34
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 08:35

Detail zákazky Z202120039

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    16.10.2021 10:34
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 08:35

Základné údaje

Z202120039

OF-243036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5987758

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31412955

Záhorácke pekárne a cukrárne, a.s.

Cesta Mládeže 12, Malacky, 90101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky

Chlieb, pečivo, pekárenské výrobky

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb konzumný rascový balený - krájaný kg 3000
Chlieb zemiakový balený - krájaný kg 500
Chlieb cerálny balený - krájaný, 900g kg 200
Chlieb tmavý balený - krájaný kg 100
Rožok štandard 40g kg 500
Rožok cerálny 40-60g kg 100
Rožok grahamový 60g kg 50
Žemľa 90g kg 150
Pletenka 90-110g kg 200
Bageta (rôzne druhy) 100-150g kg 50
Kaiserka cerálna 50g kg 50
Strúhanka 0,5kg 1kg kg 500
Droždie 0,5kg,1kg kg 50
Croissanty plnené kg 50
Závin 200g, 400g s rôznou náplňou kg 300
Vianočka mramorová, hrozienková 200g,400g kg 200
Makovka kg 150
Pečivo jemné plnené napr. šatôčky, hrebeň s rôznou náplňou kg 50
Cesnakový uzol kg 50
Pagáč oškvarkový kg 50
Knedľa parená balená-krájaná kg 500
Koláč kombinovaný kg 40
Parené buchty plnené kg 150
Dukátové buchtičky kg 100
Bábovka kg 30
Bosniak kg 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od dátumu nadobudnutia účinnosti do 17.10.2022, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 8.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne (je požadované dodať 2x originál faktúry). Ak faktúra slúži zároveň ako dodací list, musí to byť uvedené na faktúre. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dopravné krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

18.10.2021 10:32 — 17.10.2022 10:33

1,00 zákazka

17 900,94

15 625,54

Dopravný alebo prepravný prostriedok musí byť vybavený platným certifikátom ATP alebo certifikačným štítkom a rozlišovacou značkou. Certifikát o tom, že dopravné alebo prepravné prostriedky vyhovujú normám, musí vydať príslušný orgán krajiny, v ktorej sú tieto dopravné alebo prepravné prostriedky registrované alebo evidované. Technická norma STN EN ISO 22000 špecifikuje požiadavky na systém manažérstva bezpečnosti potravín, ktorý je kombináciou všeobecne uznávaných kľúčových prvkov na zaistenie bezpečnosti potravín v celom potravinárskom reťazci až po bod konzumácie, ako sú: interaktívna komunikácia, manažérstvo systémov, program podpory a zásady HACCP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2021 08:43

16.10.2021 10:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 142
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.10.2021 13:27 - Vstupná ponuka 17 897,00 € Cena s DPH
15.10.2021 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka 17 897,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS