• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2021 12:50

Detail zákazky Z202120032

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2021 12:50

Základné údaje

Z202120032

OF-242922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5981899

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36534153

LOVTEK, s.r.o.

Slatinská 1705/248, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pneumatiky pre nákladné motorové vozidlá ŤAHAČ PRÍVESOV N3G T-815 8X8

pneumatika, pneumatiky, plášť, plášte

  • 34352100-0 - Pneumatiky pre nákladné vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pneumatiky pre osobné motorové vozidla, určené pre letné obdobie.
Funkcia
Novovyrobené, doposiaľ nepoužívané, nejazdené, neprotektorované pneumatiky z gumy pre nákladné motorové vozidlá, určené pre celoročné používanie.
Položka č. 1: Pneumatika s rozmerom 12,00 R24, určená pre nákladné vozidlá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1: Pneumatika GOODYEAR OMNITRAC MSD II s rozmerom 12,00 R24 , terénna RADIAL M+S: ks 26
Index nosnosti (Load Index) LI 160/156
Index rýchlosti (Speed Index) SI K
Šírka mm 315
Priemer mm 1,232
Valivý obvod mm 3,733
Nosnosť 1 kg 4500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyžaduje sa dodať pneumatiky s terénnym dezénom. GOODYEAR alebo ekvivalent.
Bezdušové prevedenie TL (tubeless) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vyžaduje sa dodať pneumatiky nie staršie ako s rokom výroby 2020.
Požaduje sa, aby dodávateľ poskytol plnenie a dodal tovar jednorazovo a nie po častiach.
Pneumatiky musia byť homologizované v zmysle predpisu EHK OSN č.30.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu pneumatík, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy (jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH)
Požaduje sa, aby dodávateľ podľa čl. VI. ods. 6.4.3. Obchodných podmienok elektronického trhoviska časť „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY najmenej tri pracovné dni vopred vyzval kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy prevziať tovar v dohodnutom mieste dodania tovaru v čase, kedy bude tovar k dispozícií na prevzatie objednávateľom.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07,00 hod. do 14,00 hod.
Zmluvné strany sa dohodli, že pokiaľ pri obhliadke tovaru vykonanej objednávateľom pred prevzatím tovaru bude mať tovar akékoľvek vady, objednávateľ tovar s vadami neprevezme.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Nedodanie tovaru v dohodnutých množstvách a v  súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy určenou v bode 2.2. tejto zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie čl.XII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 36, 920 01 Hlohovec, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

20.10.2021 10:18 — 02.11.2021 10:24

26,00 ks

14 045,30

11 704,42

Požadujeme dodanie tovaru objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 07,00 hod. do 14,00 hod.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2021 11:56

13.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2021 10:48 - Vstupná ponuka 14 045,29 € Cena s DPH
12.10.2021 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 14 045,29 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS