• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 10:35

Detail zákazky Z202120028

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    08.11.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.11.2021 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.11.2021 10:35

Základné údaje

Z202120028

OF-234502

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6022671

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

47837934

Eurozel s.r.o.

Národného oslobodenia 20/A, Bernolákovo, 90027, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiaky vákuovo balené - spracované

Spracované zemiaky, vákuovo balené.

  • 15313000-5 - Spracované zemiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemiaky vákuovo balené - spracované
Funkcia
1. trieda
čerstvé a chladené
nepoškodené
na kuchynskú úpravu
úprava - štvrte, prípadne polovice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zemiaky vákuovo balené kg 11000
Varný typ typ B
Dodávané v baleniach kg 2 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uvedené množstvá sú iba predpokladané. Skutočný objem môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prístupné - pričom zmluvná cena sa nebude meniť.
Zemiaky čerstvé, zdravé, chladené, bez známok hniloby a klíčenia, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami
Kvalita tovaru 1.trieda
Predpis - norma Potravinový kódex SR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dodávky na miesto plnenia.
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v najvyššej kvalite v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
Pri plnení tejto rámcovej dohody sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať príslušné právne predpisy, hygienické a technické normy.
Dodávateľ bude objednávateľovi fakturovať len objednané a prevzaté množstvo tovaru.
Periodicita fakturácie bude určená po dohode s dodávateľom. Bude uvedená v dodatku, ktorá bude neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na mieste dodania a v množstvách požadovaných v objednávke.
V zmysle ustanovenia OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek kupujúceho, minimálne 2x týždenne, resp. najneskôr do 24 hod. (pracovný deň) od prijatia objednávky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Objednávateľ bude objednávať tovar telefonicky alebo e - mailom, podľa dohody s dodávateľom.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktuálny rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH, jednotková cena s DPH do 5 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody.
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď ohlásiť objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

7

11 000,00 kg

12 716,00

10 596,66

Dodržaná presná špecifikácia uvedená v položkách opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2021 13:22

08.11.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.11.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 129
 64
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2021 13:36 - Vstupná ponuka 12 672,00 € Cena s DPH
08.10.2021 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka 12 540,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS