• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2021 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2021 11:25

Detail zákazky Z202120006

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    22.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.10.2021 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.10.2021 11:25

Základné údaje

Z202120006

OF-242871

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6000173

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

47403136

NaturePharm s.r.o.

ulica Slobody 352/148, Dobrá Niva, 96261, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vitamínový balíček

vitamíny

  • 33616000-1 - Vitamíny
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vitamínový balíček
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie výživových doplnkov stravy určené pre darcov krvi, prospievajúci k tvorbe červených krviniek, na podporu imunitného systému a regenerácie organizmu. Balené spolu po jednom kuse z každej položky v jednej kartónovej škatuľke s plnofarebnou potlačou (vitamínový balíček) a distribuované na všetky pobočky objednávateľa podľa rozdeľovníka.
Vitamínový balíček pozostáva z uvedených (3) samostatných vitamínových produktov zabalený v jednej kartónovej škatuľke hladká lepenka min. 400 gramov s potlačou loga, korporátnych informácií objednávateľa. Podklady dodá objednávateľ.
Podpora krvotvorby 1. Produkt charakteristika : Železo, Balenie musí obsahovať 30 množstevných jednotiek (pričom množstevná jednotka sa rozumie tableta alebo kapsula). Balenie pre tablety: blistre v papierovej krabičke. Balenie pre kapsule: plastová fľaška. Etiketa na krabičke alebo plastovej fľaške obsahuje produktový popis s dávkovaním podľa legislatívnych usmernení SR.
Podpora imunitného systému 2. Produkt charakteristika : Vitamín D3, Balenie musí obsahovať 30 množstevných jednotiek (pričom množstevná jednotka sa rozumie tableta alebo kapsula). Balenie pre tablety: blistre v papierovej krabičke. Balenie pre kapsule: plastová fľaška. Etiketa na krabičke alebo plastovej fľaške obsahuje produktový popis s dávkovaním podľa legislatívnych usmernení SR.
3. Produkt charakteristika : Multivitamín, Balenie musí obsahovať 60 množstevných jednotiek (pričom množstevná jednotka sa rozumie tableta alebo kapsula). Balenie plastová fľaška. Etiketa obsahuje produktový popis s dávkovaním podľa legislatívnych usmernení SR.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Podpora krvotvorby - Železo
Zloženie: Aktívne zložky v 1 tablete a RVH (RVH – referenčná výživová hodnota)
Železo (fumaran železnatý) min 20 mg (143 % RVH)
Vitamín C (kyselina askorbová) min 40 mg (50 % RVH)
Kyselina listová min 200 μg ( 100 % RVH)
Vitamín B12 (kyanokobalamín) min 2,5 μg ( 100 % RVH)
2.Podpora imunitného systému - Vitamín D3
Zloženie:Aktívne zložky v 1 tablete a RVH (RVH – referenčná výživová hodnota)
Vitamín D3 (cholekalciferol) min. 15 μg (300 % RVH)
3.Multivitamín
Zloženie: Aktívne zložky v 1 tablete a RVH
Vitamín C (kyselina askorbová) min. 120 mg (150 % RVH)
Vitamín A (retinyl acetát) min. 400 μg (50 % RVH)
Vitamín B6 (pyridoxín hydrochlorid) min. 1,4 mg (100 % RVH)
Vitamín B2 (riboflavín) min. 1,5 μg (100 % RVH)
Vitamín B1 (thiamin hydrochlorid) min. 1,5 μg (100 % RVH)
Zinok (glukonát zinočnatý) min. 5 mg (50 % RVH)
Meď (glukonát meďnatý) min. 500 µg (50% RVH)
Selén (seleničitan sodný) min. 27,5 μg (50 % RVH)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vitamínový balíček pozostáva z uvedených (3) samostatných vitamínových produktov zabalený v jednej kartónovej škatuľke s potlačou loga, korporátnych informácií objednávateľa. Podklady dodá objednávateľ. Po uzatvorení zmluvy objednávateľ dodá úspešnému uchádzačovi vizuál potlače kartónovej škatuľky.
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorej sú tieto osobitné podmienky na plnenie súčasťou (ďalej len „zmluva“), zaslať e-mailom zodpovednej osobe objednávateľa:
1. podrobný položkový cenník predmetu zmluvy podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH, 2. meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby dodávateľa (ďalej len „zástupca dodávateľa“), 3. zoznam všetkých subdodávateľov.
Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy dodá dodávateľovi kontaktnú osobu objednávateľa.
Zmena zástupcu dodávateľa alebo zástupcu objednávateľa sa vykoná písomným oznámením podpísaným štatutárnym zástupcom príslušnej zmluvnej strany zaslaným druhej zmluvnej strane, na zmenu podľa tohto bodu sa nevyžaduje uzatvorenie dodatku k zmluve.
Dohodnutá cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahrňuje všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu zmluvy, vrátane nákladov na dopravu a dodanie predmetu zmluvy do jednotlivých miest plnenia, prípadnú vynášku a likvidáciu odpadu.
Doba expirácie vitamínov minimálne 18 mesiacov od termínu návozu.
Objednávateľ dodá úspešnému uchádzačovi rozdeľovník s počtami vitamínových balíčkov a adresami po uzatvorení zmluvy. Rozvozy budú ( Bratislava, Trnava, Trenčín, Nitra, Žilina, Banská Bystrica, Prešov, Košice).
Všetky grafické podklady, v súlade s ktorými je dodávateľ povinný vyhotoviť Plnenie, dodá objednávateľ zodpovednej osobe dodávateľa. Dodávateľovi budú grafické podklady k Plneniu poskytnuté spôsobom podľa dohody zmluvných strán; ak sa zmluvné strany nedohodnú, určí spôsob dodania grafických podkladov jednostranne objednávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje na základe grafických podkladov objednávateľa bezodplatne spracovať vizualizáciu Plnenia, a doručiť ju do 3 pracovných dní odo dňa obdržania grafických podkladov objednávateľovi na odsúhlasenie.
Písomné oznámenie o schválení alebo neschválení vizualizácie objednávateľ doručí dodávateľovi bezodkladne. Ak objednávateľ vizualizáciu neschváli, dodávateľ sa zaväzuje spracovať novú vizualizáciu, a to aj so zapracovaním doručených pripomienok objednávateľa. Novú vizualizáciu podľa tohto bodu dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa doručenia oznámenia o neschválení príslušnej vizualizácie.
Spracovanie vizualizácie Plnenia v rozpore s touto zmluvou a doručenými pripomienkami objednávateľa tak, že nepríde k schváleniu ani druhej vizualizácie Plnenia, sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa.
Do 5 pracovných dní odo dňa schválenia vizualizácie všetkých položiek Plnenia dodá dodávateľ objednávateľovi bezplatné vzorky všetkých položiek Plnenia vyhotovené v súlade s touto zmluvou a schválenou vizualizáciou, a to v rámci jednej dodávky.
Dodávateľ je povinný dodať bezplatnú vzorku každej položky Plnenia do sídla objednávateľa, a to počas pracovných dní od 8:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ oznámi objednávateľovi na e-mail zodpovednej osoby termín dodania vzorky najneskôr do 14:00 hod. pracovného dňa predchádzajúceho dňu dodania vzorky. O schválení alebo neschválení bezplatných vzoriek Plnenia bude objednávateľ dodávateľa písomne informovať do 5 pracovných dní od ich dodania.
Ak podľa názoru objednávateľa ktorákoľvek dodaná bezplatná vzorka nebude zodpovedať Špecifikácii alebo schválenej vizualizácii podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený požiadať o dodanie ďalšej bezplatnej vzorky Plnenia, a to až dovtedy, kým podľa názoru objednávateľa nebude dodaná vzorka zodpovedať Špecifikácii podľa tejto zmluvy a schválenej vizualizácii; nároky objednávateľa podľa bodu 18.2 písm. t) Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ tvoriacich prílohu tejto zmluvy (ďalej ako „VZP“) tým nie sú dotknuté.
Ďalšie vzorky Plnenia podľa tohto bodu je dodávateľ povinný objednávateľovi dodať do 5 pracovných dní odo dňa doručenia odôvodnenej písomnej žiadosti objednávateľa.
Pre vylúčenie všetkých pochybností zmluvné strany zhodne konštatujú, že bezplatné vzorky Plnenia sa nezarátavajú do množstva, ktoré je predmetom plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že v prípadoch uvedených v bode 18.2 písm. t) VZP je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi Plnenie do 30 pracovných dní odo dňa schválenia bezplatnej vzorky všetkých položiek Plnenia podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať Plnenie tak, aby doba exspirácie obsahu Plnenia (vitamínov) bola minimálne 18 mesiacov odo dňa dodania Plnenia.
Miestom dodania Plnenia sú pobočky objednávateľa. Jednotlivé miesta dodania budú dodávateľovi písomne oznámené zaslaním rozdeľovníka. Dodávateľ je povinný dodať Plnenie na adresy miest dodania v objeme určenom v rozdeľovníku
Vyhotovenie dodávaných položiek Plnenia musí zodpovedať Špecifikácii podľa tejto zmluvy a súčasne objednávateľom schváleným vzorkám.
Dodávateľ na svoje náklady zabezpečí v rámci dopravy aj prípadnú vynášku Plnenia podľa pokynov objednávateľa.
Objednávateľ dodávané Plnenie nie je povinný prevziať, ak má akékoľvek vady, najmä ak nezodpovedá Špecifikácii podľa tejto zmluvy a schváleným bezplatným vzorkám, nie je dodané v množstve alebo sortimente určenom rozdeľovníkom, či vykazuje viditeľné známky poškodenia.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Plnenie do miest dodania výhradne v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa termín dodania Plnenia e-mailom najneskôr do 14:00 hod. pracovného dňa predchádzajúceho dňu dodania Plnenia. V prípade neoznámenia termínu dodávky Plnenia, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci riadneho dodania a prevzatia Plnenia v súlade s bodom 6.5.5 VZP. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov, pričom prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného objednávateľom. Dodávateľ bude faktúry zasielať zástupcovi objednávateľa elektronicky vo formáte .txt a pdf.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi.
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie, ktoré je predmetom zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou oprávnene fakturovanej ceny Plnenia v lehote splatnosti faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať zaplatenie úroku z omeškania vo výške podľa Obchodného zákonníka.
Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty.
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného.
Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej ako „zákona o verejnom obstarávaní“), v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej.
V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. VZP pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu tejto zmluvy. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej ceny plnenia uvedenej v článku IV. tejto zmluvy s DPH za každé jedno porušenie tejto povinnosti.
Ak sa ich takáto povinnosť týka, dodávateľ a jeho subdodávatelia musia byt' zapísaní v Registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisom (ďalej len „Zákon o registri partnerov verejného sektora”), a to počas celej doby trvania tejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom, ktorý oprávňuje objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
Od zmluvy možno odstúpiť v prípadoch, ktoré ustanovuje táto zmluva vrátane jej príloh a zákon.
Objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy aj z dôvodov uvedených v § 15 ods. 1 Zákona o registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ nie je v omeškaní a nie je povinný plniť to, čo mu ukladá zmluva, ak nastanú dôvody podľa § 15 ods. 2 Zákona o registri partnerov verejného sektora. Ak objednávateľ nevyužije právo na odstúpenie od tejto zmluvy podľa § 15 ods. 1 Zákona o registri partnerov verejného sektora, je oprávnený uplatniť si u dodávateľa sankciu vo výške 1000 eur.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov.
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy.
Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy v rozpore s Etickým kódexom objednávateľa.
Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne sa navzájom informovať, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení zmluvy.
Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať základné morálne a etické hodnoty ustanovené v Etickom kódexe objednávateľa. V prípade nedodržiavania stanovených morálnych a etických hodnôt je zmluvná strana oprávnená od tejto zmluvy odstúpiť.
V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo jej zástupcovi v rozpore s bodmi 39. a 40. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, môže zmluvná strana od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce zo zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
Komunikácia zmluvných strán sa uskutočňuje v súlade s článkom XIX. VZP. Zmluvné strany sa dohodli, že ak druhá zmluvná strana opomenie splniť svoju povinnosť podľa bodu 19.4 písm. b) VZP zaslať odosielajúcej zmluvnej strane potvrdenie o prijatí e-mailu, má sa za to, že e-mail, ktorého prijatie nebolo potvrdené, bol doručený adresátovi na druhý deň po jeho odoslaní.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním Plnenia podľa tejto zmluvy, ako aj porušenie ostatných povinností dodávateľa, uvedených v tejto zmluve vrátane jej príloh. Dodávateľ berie na vedomie, že v súlade s bodom 18.2 písm. a) VZP je objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
Zmluvné strany zdôrazňujú, že práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré nie sú upravené v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, sa spravujú VZP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Panónska cesta 2, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

25.10.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00

3 500,00 ks

24 024,00

20 020,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač v ponuke uvedie kontaktnú osobu ako zástupcu uchádzača (meno, priezvisko, telefonický a mailový kontakt) k plneniu osobitných podmienok zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2021 08:57

22.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 453
 29
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2021 12:17 - Vstupná ponuka 24 010,02 € Cena s DPH
22.10.2021 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 24 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS