35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
50766350
MOTOSPOL SK s.r.o.
Slovenská 346/45, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK
Nákup náhradných dielov na snehové radlice
náhradný diel, snehová radlica
Tovar, Služba
1. Náhradné diely na snehovú radlicu typ: RSKT 3 500
|
|
---|---|
Funkcia |
Potreba nákupu náhradných dielov na zabezpečenie prevádzkových potrieb vrátane dopravy do miest plnenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Upínacia doska zadná | ks | 3 | ||
2. Upínacia doska predná | ks | 3 | ||
3. Hydraulický valec | ks | 3 | ||
4. Upínacie rameno vrchné | ks | 3 | ||
5. Upínacie rameno spodné | ks | 3 | ||
6. Čap 25 x 160 | ks | 3 | ||
7. Zvislý čap M42/80 x 230 | ks | 3 | ||
8. Matica M 42 x 3 | ks | 3 | ||
9. Podložka pr. 43 | ks | 3 | ||
10. Závlačka 8 x 80 | ks | 3 | ||
11. Čap 40 x 170 | ks | 3 | ||
12. Závlačka 8 x 80 | ks | 3 | ||
13. Čap 40 x 170 | ks | 3 | ||
14. Čap 32 x 120 | ks | 3 | ||
15. Skrutka M 24 x 90 | ks | 3 | ||
16. Podložka pr. 25 | ks | 3 | ||
17. Matica M 24 x 2 | ks | 3 | ||
18. Závlačka 5 x 50 | ks | 3 | ||
19. Oko na upínaciu dosku zadnú | ks | 3 | ||
20. Hák na upínaciu dosku zadnú | ks | 3 | ||
21. Nosník | ks | 3 | ||
22. Vidlica | ks | 3 | ||
23. Vzperná tyč - komplet | ks | 3 | ||
24. Koleso na radlicu -disk. plášť | ks | 3 | ||
25. Vidlica kolesa | ks | 3 | ||
26. Držiak kolesa | ks | 3 | ||
27. Hriadeľ + matica | ks | 3 | ||
28. Koleso na radlicu - komplet | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Snehová radlica typu RSKT 3500: | |
- konštrukcia radlice umožňuje výmenu oceľovo - liatinových britov za pryžové, | áno |
- je predsadená a ukotvená na nosiči pomocou zdvíhacieho rýchloupínacieho zariadenia na upínacej doske DIN 76 060 a je vybavená dvomi opornými nohami za účelom ich odstavenia, | áno |
- celková šírka radlice: 3 911mm, | áno |
- pracová šírka radlica: 3 000mm, | áno |
- výška radlice na vstupe: 512 mm, | áno |
- výška radlice na výstupe: 1 620 mm | áno |
- hrúbka materiálu telesa radlice: 4 mm, | áno |
2. Náhradné diely na snehovú radlicu typ: RSK - P 30
|
|
---|---|
Funkcia |
Potreba nákupu náhradných dielov na zabezpečenie prevádzkových potrieb vrátane dopravy do miest plnenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Koleso radlice 4,00-8,00,RSK bez hriadeľa | ks | 3 | ||
2. Koleso radlice 4,00-8,00,RSK hriadeľ | ks | 3 | ||
3. Koleso s heverom 4x8 | ks | 3 | ||
4. Doska upínacia RSKT poz. 20 150000954 | ks | 3 | ||
5. Doska upínacia RSKT 3500 poz. 40 150000457 | ks | 3 | ||
6. Tyč vzperná RSK dlhá | ks | 3 | ||
7. Tyč vzperná RSK krátka | ks | 3 | ||
8. Plachta RSK | ks | 3 | ||
9. Zdvíhacie zariadenie RSK-T kompletné | ks | 3 | ||
10. Hydraulický valec zdvihu | ks | 3 | ||
11. Pantograf horný | ks | 3 | ||
12. Pantograf dolný | ks | 3 | ||
13. Sada spojovacieho materiálu | ks | 3 | ||
14. Sada čapov pantografu RSKT | ks | 3 | ||
15. Držiak hydr. valca 150002972 | ks | 3 | ||
16. Čap hydr.valca zdvihu-vrchný | ks | 3 | ||
17. Doska oporných tyčí RSS /najmenšia doska/ | ks | 3 | ||
18. Hever ku kolesu 4x8 | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Snehová radlica typu RSK - P 30: | |
- konštrukcia radlice umožňuje výmenu oceľovo - liatinových britov za pryžové, | áno |
- je predsadená a ukotvená na nosiči pomocou zdvíhacieho rýchloupínacieho zariadenia na upínacej doske DIN 76 060 a je vybavená dvomi opornými nohami za účelom ich odstavenia, | áno |
- celková šírka radlice: 3 500 mm, | áno |
- pracová šírka radlica: 3 000mm, | áno |
- výška radlice na vstupe: 750 mm, | áno |
- výška radlice na výstupe: 1 500 mm | áno |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody. |
2. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Michalovce, Trebišov. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - ND snehové radlice, doklady" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy do jednotlivých miest plnenia. |
7. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania. |
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpis ocenených položiek - príloha č. 1). |
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
11. Jednotkové ceny ocenených položiek musia zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu dohody t. j. vrátane dopravy do miesta plnenia, naloženia - vyloženia tovaru v mieste plnenia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
12. Lehota dodania tovaru: |
12.a) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody. |
12.b) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný čas doručenia minimálne 1 deň vopred. |
13. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
14. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 10 (desiatich) dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 10 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
16. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody: |
16.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
16.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
16.c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
16.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie |
16.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
16.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody. |
17. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
54 911,00
54 911,00
Verejný obstarávateľ odporúča predloženie vlastného návrhu podľa Prílohy č. 2_Návrh na plnenie, kde uvedie presný názov (obchodná značka, typ, výrobca) ponúkaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2021 15:36
14.10.2021 12:30
14.10.2021 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2021 11:02 - Vstupná ponuka | 54 911,00 | € | Cena bez DPH |
12.10.2021 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: