• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 13:20

Detail zákazky Z202119993

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 15:36
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 13:20

Základné údaje

Z202119993

OF-243068

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5983771

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

50766350

MOTOSPOL SK s.r.o.

Slovenská 346/45, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup náhradných dielov na snehové radlice

náhradný diel, snehová radlica

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na snehovú radlicu typ: RSKT 3 500
Funkcia
Potreba nákupu náhradných dielov na zabezpečenie prevádzkových potrieb vrátane dopravy do miest plnenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Upínacia doska zadná ks 3
2. Upínacia doska predná ks 3
3. Hydraulický valec ks 3
4. Upínacie rameno vrchné ks 3
5. Upínacie rameno spodné ks 3
6. Čap 25 x 160 ks 3
7. Zvislý čap M42/80 x 230 ks 3
8. Matica M 42 x 3 ks 3
9. Podložka pr. 43 ks 3
10. Závlačka 8 x 80 ks 3
11. Čap 40 x 170 ks 3
12. Závlačka 8 x 80 ks 3
13. Čap 40 x 170 ks 3
14. Čap 32 x 120 ks 3
15. Skrutka M 24 x 90 ks 3
16. Podložka pr. 25 ks 3
17. Matica M 24 x 2 ks 3
18. Závlačka 5 x 50 ks 3
19. Oko na upínaciu dosku zadnú ks 3
20. Hák na upínaciu dosku zadnú ks 3
21. Nosník ks 3
22. Vidlica ks 3
23. Vzperná tyč - komplet ks 3
24. Koleso na radlicu -disk. plášť ks 3
25. Vidlica kolesa ks 3
26. Držiak kolesa ks 3
27. Hriadeľ + matica ks 3
28. Koleso na radlicu - komplet ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Snehová radlica typu RSKT 3500:
- konštrukcia radlice umožňuje výmenu oceľovo - liatinových britov za pryžové, áno
- je predsadená a ukotvená na nosiči pomocou zdvíhacieho rýchloupínacieho zariadenia na upínacej doske DIN 76 060 a je vybavená dvomi opornými nohami za účelom ich odstavenia, áno
- celková šírka radlice: 3 911mm, áno
- pracová šírka radlica: 3 000mm, áno
- výška radlice na vstupe: 512 mm, áno
- výška radlice na výstupe: 1 620 mm áno
- hrúbka materiálu telesa radlice: 4 mm, áno
 2. Náhradné diely na snehovú radlicu typ: RSK - P 30
Funkcia
Potreba nákupu náhradných dielov na zabezpečenie prevádzkových potrieb vrátane dopravy do miest plnenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Koleso radlice 4,00-8,00,RSK bez hriadeľa ks 3
2. Koleso radlice 4,00-8,00,RSK hriadeľ ks 3
3. Koleso s heverom 4x8 ks 3
4. Doska upínacia RSKT poz. 20 150000954 ks 3
5. Doska upínacia RSKT 3500 poz. 40 150000457 ks 3
6. Tyč vzperná RSK dlhá ks 3
7. Tyč vzperná RSK krátka ks 3
8. Plachta RSK ks 3
9. Zdvíhacie zariadenie RSK-T kompletné ks 3
10. Hydraulický valec zdvihu ks 3
11. Pantograf horný ks 3
12. Pantograf dolný ks 3
13. Sada spojovacieho materiálu ks 3
14. Sada čapov pantografu RSKT ks 3
15. Držiak hydr. valca 150002972 ks 3
16. Čap hydr.valca zdvihu-vrchný ks 3
17. Doska oporných tyčí RSS /najmenšia doska/ ks 3
18. Hever ku kolesu 4x8 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Snehová radlica typu RSK - P 30:
- konštrukcia radlice umožňuje výmenu oceľovo - liatinových britov za pryžové, áno
- je predsadená a ukotvená na nosiči pomocou zdvíhacieho rýchloupínacieho zariadenia na upínacej doske DIN 76 060 a je vybavená dvomi opornými nohami za účelom ich odstavenia, áno
- celková šírka radlice: 3 500 mm, áno
- pracová šírka radlica: 3 000mm, áno
- výška radlice na vstupe: 750 mm, áno
- výška radlice na výstupe: 1 500 mm áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody.
2. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Michalovce, Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - ND snehové radlice, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy do jednotlivých miest plnenia.
7. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb.
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpis ocenených položiek - príloha č. 1).
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
11. Jednotkové ceny ocenených položiek musia zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu dohody t. j. vrátane dopravy do miesta plnenia, naloženia - vyloženia tovaru v mieste plnenia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
12. Lehota dodania tovaru:
12.a) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody.
12.b) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný čas doručenia minimálne 1 deň vopred.
13. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
14. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
15. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 10 (desiatich) dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 10 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
16. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody:
16.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
16.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
16.c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
16.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie
16.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
16.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
17. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

54 911,00

54 911,00

Verejný obstarávateľ odporúča predloženie vlastného návrhu podľa Prílohy č. 2_Návrh na plnenie, kde uvedie presný názov (obchodná značka, typ, výrobca) ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.10.2021 15:36

14.10.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 212
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.10.2021 11:02 - Vstupná ponuka 54 911,00 € Cena bez DPH
12.10.2021 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka 54 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS