• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 14:29
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2021 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2021 15:50

Detail zákazky Z202119988

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 14:29
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2021 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2021 15:50

Základné údaje

Z202119988

OF-243116

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5981867

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Dodávateľ

35754281

i-Step communication, s.r.o.

Pluhová 10/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu

Respirátor, OOPP, FFP2

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
Funkcia
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu slúžiaci ako bezpečná ochrana úst a nosa pre zamestnancov v zdravotníckom zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu ks 20000
Stupeň certifikácie pevných častíc % 94
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skladací ochranný respirátor triedy FFP2 vyrobený v univerzálnej veľkosti z netkanej textílie, minimálne 4 - vrstvový bez výdychového ventilu, tvarovateľný, dobre priliehajúci k tvári áno
Konštrukcia s formovateľnou nosovou sponou pre individuálne tvarovanie podľa ergonómie nositeľa áno
Reliéfny vrchný panel znižujúci zahmlievanie okuliarov áno
Samostatne hygienicky balené po 1 ks alebo jednotkové balenie max. 20 ks v obale áno
Okraje respirátora musia tesne priliehať na tvár, pokrývať nos, bradu, ústa, poskytovať utesnenie tváre od okolitého prostredia, pričom musí byť dostatočne zachované zorné pole áno
2 ks gumičiek na uchytenie okolo uší, aby masku pevne držali v správnej polohe áno
Hypoalergénny materiál, nevyvolávajúci podráždenie pri styku s pokožkou áno
Použitie jednorázové áno
Označenie triedy FFP2 NR musí byť uvedené priamo na výrobku
Označenie značkou CE so 4-ciferným identifikačným číslom notifikovanej osoby musí byť uvedené priamo na výrobku
Výrobok v zhode s normou EN 149:2001+A1:2009, alebo ekvivalentnou normou áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Doba exspirácie respirátorov min. 18 mesiacov.
Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu, a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru. Odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázataľne oznámil.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky vlastnosti uvedené v špecifikácii predmetu zmluvy, ktorý je originálny, bez závad v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list , neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej funkčnej vzorky plnenia minimálne 3 ks , ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Termín dodania vzoriek je do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzoriek v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.
Požaduje sa predložiť nasledovné doklady a dokumenty (originály spolu s úradným prekladom - preklad nebude požadovaný, ak budú doklady a dokumenty predložené v slovenskom resp. českom jazyku):
- EU vyhlásenie o zhode podľa nariadenia (EU declaration of conformity), ktoré musí byť v súlade s požiadavkami prílohy IX nariadenia (EÚ) 206/425 v slovenskom alebo českom jazyku.
- Podrobný technický opis predmetu zákazky tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácií predmetu zmluvy.
- Obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, ŠUKL kód (ak je to relevantné) a jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH.
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo vzorky, nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže:
1. ukončiť s dodávateľom  zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia  povinností  dodávateľom (zo strany ÚVO môže byť dodávateľovi  uložený zákaz účasti vo VO, resp. uložená pokuta.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodu zmluvných strán, je neplatný. Súhlas objednávateľa/kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dodaní tovaru. Prílohou faktúr musí byť potvrdený dodací list.
Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
Daňové doklady bude dodávateľ zasielať elektronicky na adresu objednávateľa.
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo stany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

18.10.2021 14:00 — 17.12.2021 14:00

20 000,00 ks

2 000,00

2 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.10.2021 14:29

13.10.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 91
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2021 15:51 - Vstupná ponuka 2 000,00 € Cena bez DPH
07.10.2021 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 1 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS