• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2021 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2021 16:20

Detail zákazky Z202119986

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2021 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2021 16:20

Základné údaje

Z202119986

OF-243010

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5981895

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné počítače

osobný počítač

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48624000-8 - Softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (PC)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné počítače alebo ekvivalent
Funkcia
Kancelársky počítač vrátane operačného systému
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počítač Dell Optiplex 3080 SF i5-10500/8GB/256 SSD/W10P/3R-NBD part number 1YMW1 alebo ekvivalent ks 10
Registrovaná servisná služba na 3 roky NextBusDay onsite na meno Objednávateľa ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nové, technologicky vyspelé značkové produkty renomovaného výrobcu
Počítač - Operačný systém Licencia a nainštalovaný Windows 10 PRO SK 64 bit s možnosťou pripojenia do domény, aktivovaný výrobcom
Počítač - Procesor Intel Core i5-10500 (12M Cache, up to 4.50 GHz) alebo výkonnejší Intel
Počítač - Operačná pamäť 8GB (1x8GB) 2666MHz DDR4
Počítač - celkový počet slotov na operačnú pamäť 2
Počítač -Grafická karta Minimálne Intel UHD 630 so zdielanou pamätou alebo lepšia
Počítač -Sieťová karta 10/100/1000 Mbit na MB
Počítač -Externé porty 1x DisplayPort 1.4 (vzadu), 1x HDMI 1.4b (vzadu), 1x zvukový konektor typu Jack (vpředu)
Počítač - USB porty 2x USB 2.0 typu A (vpředu), 2x USB 2.0 typu A s funkcí Smart Power On (vzadu), 2x USB 3.2 typu A 1. generace (vpředu), 2x USB 3.2 1. generace typu A (vzadu)
Počítač -Pevný disk SSD 256 GB PCIe M.2 SSD, PCI-Express
Počítač - optická mechanika 8 x DVD±RW
Počítač - napájení 200W
Počítač -formát a farba skrinky formát SFF, čierna
Počítač -rozmery skrinky výška: 29,3 cm, šírka: 9,3 cm, hĺbka: 29,0 cm
Počítač - hmotnosť 5,25 kg
Počítač -Klávesnica Dell Multimedia Keyboard KB216, USB SK, čierna, klasickej veľkosti a klasického rozloženia, minimálne 104 klávesov, Windows klávesy
Počítač -Myš Dell Optical Mouse MS116, USB čierna optická s kolieskom a dvoma tlačidlami, koliesko s klikom a rolovaním, klasická veľkosť
Počítač -Záruka 3 roky, OnSite, s garanciou opravy NBD (nestaci reakcia NBD)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Špecifikované technické vlastnosti  je potrebné považovať za minimálne s ohľadom na výkon alebo rýchlosť.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ponúkaných výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Aktuálna verzia operačného systému Windows 10 Pro SK musí byť predinštalovaná výrobcom, na pevnom disku sú okrem systémovej partície výrobcom vytvorené partície  na obnovu systému do stavu pri zakúpení.
Bremeno dokazovania ekvivalentu je na strane dodávateľa.
Dodávateľ je povinný  do 14 pracovných dní od účinnosti zmluvy, na vlastné náklady, doručiť do sídla objednávateľa plne funkčnú vzorku predmetu kúpy, túto predviesť a ponechať objednávateľovi min. po dobu 72 hodín na otestovanie a skontrolovanie dodržania podmienok a parametrov.
Túto vzorku bude umožnené objednávateľovi otvoriť pre kontrolu vnútorných komponentov. Po otestovaní si dodávateľ  na telefonickú výzvu obstarávateľa vzorku na vlastné náklady prevezme.
V prípade, že niektorá z technických vlastností alebo osobitných požiadavok na plnenie zákazky nebude splnená, bude to zo strany objednávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou odstúpiť od zmluvy zo strany objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovný deň v čase od 08:00 hod. do 15.00 hod.  (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky) po telefonickej dohode so zodpovedným pracovníkom.
Všetky dodané počítače musia byť nové, technologicky vyspelé značkové produkty renomovaného výrobcu, s dátumom výroby od 1.3. 2021, nepoužité, nerepasované, v 1. triede kvality, zabalené v originálnych baleniach výrobcu  s uvedenými výrobnými číslami, nevybalené.
Potvrdenie o registrácií servisných služieb 3y NBD na meno objednávateľa,  overiteľné na internetových stránkach výrobcu zariadení, uchádzač predloží pred prvou dodávkou.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar rozšírenú záruku 36 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu, v mieste inštalácie, s garanciou opravy v nasledujúci pracovný deň, po nahlásení poruchy, a to aj v prípade potreby náhradných dielov, potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky.
Požaduje sa záručná doba na vykonanú opravu minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania protokolu o vykonanej oprave.
Ak dodávateľ nebude schopný v záručnej dobe odstrániť vadu/poruchu v nasledujúci pracovný deň po nahlásení poruchy, je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru.
Dodávateľ znáša všetky náklady (napr. doprava) spojené s odstránením vady/poruchy techniky počas celej záručnej doby.
Dodávka musí prebehnúť najneskôr do 30.11.2021.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

30.11.2021 15:00

10,00 ks

6 700,00

5 583,34

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ponúkaných výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2021 11:33

13.10.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 574
 141
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2021 10:23 - Vstupná ponuka 6 698,40 € Cena s DPH
13.10.2021 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 6 698,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS