17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
48027073
MG - Slovakia s.r.o.
Hurbanova 3130/9, Stará Turá, 91601, SVK
Mini nefroskop
nefroskop, urológia, endoskopy
Tovar, Služba
1. Mini nefroskop
|
|
---|---|
Funkcia |
Terapeutické výkony v urológii. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Mini nefroskop | ks | 1 | ||
- uhol pohľadu | ° | 12 | 20 | |
- veľkosť | Fr. | 12 | 15 | |
- pracovná dĺžka | mm | 210 | 250 | |
- šikmý okulár | ° | 45 | ||
- autoklávovateľný na teplotu | °C | 134 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Mini nefroskop | |
- | irigačný uzatvárateľný port |
- | prenos obrazu - sklené šošovky |
2. 2. Shaft
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Shaft | ks | 1 | ||
- veľkosť | Fr. | 12 | 15 | |
- autoklávovateľný na teplotu | °C | 134 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2. Shaft | |
- | rotačný (360°), odtokový uzatvárateľný port |
3. Dilatátor jedno-krokový
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Dilatátor jedno-krokový | ks | 1 | ||
- veľkosť | Fr. | 12 | 15 | |
- autoklávovateľný na teplotu | °C | 134 |
4. Svetlovodivý kábel
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4. Svetlovodivý kábel | ks | 1 | ||
- priemer jadra | mm | 2,5 | 3,0 | |
- dĺžka | m | 2,3 | 2,5 | |
- autoklávovateľný na teplotu | °C | 134 |
5. Sterilizačný box
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
5. Sterilizačný box | ks | 1 | ||
- vnútorné rozmery | mm | 450x200x60 | 500x220x100 | |
- autoklávovateľný na teplotu | °C | 134 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
5. Sterilizačný box | |
- | silikónové podložky zhora a zdola s fixátormi |
- | uzatvárateľný |
- | obstarávateľ bude trvať na minimálnych rozmeroch sterilizačného boxu, z dôvodu, aby bolo možné správnym spôsobom uložiť mini nefroskop spolu s príslušenstvom do boxu na sterilizáciu |
Názov |
Nový, nerepasovaný, doposiaľ nepoužitý tovar |
Vyžaduje sa kompatibilita s existujúcim vybavením značky Richard Wolf na pracovisku. |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 1/2 hodiny, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania tovaru. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku, návod na údržbu a dezinfekciu. |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja, zariadenia do prevádzky, vrátane technickej podpory pre potrebný servis. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Predmet zákazky musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. |
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky. |
Požaduje sa do 3 kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja a požadovaných funkcionalít |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi v písomnej forme rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
Zodpovednosť za vady. |
Dodávateľ garantuje, že predmet zákazky (dodaný tovar) bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť Dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zákazky (tovar) v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na Objednávateľa, aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu Dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní predmetu zákazky, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou, sa bude riadiť ustanoveniami platného Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 24 hodín počas pracovných dní od nahlásenia poruchy Objednávateľom v rámci záručnej doby zabezpečiť prítomnosť servisného technika Dodávateľa na mieste plnenia za účelom odstránenia vady na predmete zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika Dodávateľa, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u Dodávateľa. V prípade, že náhradné diely pre predmet zákazky nie sú dostupné u Dodávateľa, Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky v lehote najneskôr do 72 hodín od nástupu servisného technika Dodávateľa alebo bezodplatne po dobu trvania odstránenia vady na predmete zákazky poskytnúť Objednávateľovi na vlastné náklady náhradné zariadenie, ktoré bude spĺňať technické a funkčné vlastnosti ako predmet zákazky. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 €/deň, a to i za každý deň omeškania, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody Objednávateľa. |
Objednávateľ ako verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) Termín dodania tovaru je najneskôr do 40 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku , preberací protokol a protokol o zaškolení poverených zamestnancov Objednávateľa. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zákazky, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom a to najneskôr v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu. |
d) Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 3 pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktury objednávateľovi. |
- Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Preberacieho protokolu. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády SR na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ je oprávnený požadovať: |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
g) Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je Dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy, ani nárok na náhradu škody |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. |
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záručná doba | minimálne 24 mesiacov |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | - vnútorné rozmery | mm | 450x200x60 | 500x220x100 | |
Navrhnutá hodnota | - vnútorné rozmery | mm | 450x150x60 | 500x220x100 |
vnútorné rozmery závisia od nefroskopu, menší vtútorný rozmer ako je požadovaný, neobmedzuje žiadne funkčné ani kvalitatívny požiadavky na predmet zákazky
Žiadame vnútorný rozmer sterilizačného kontajnera upraviť minimálne na :450 x 150 x 60 mm alebo ho vynechať. Veľkosť závisí od veľkosti nefroskopu a nemá nijaké opodstatnenie minimálny rozmer obmedzovať. Pokiaľ je splnený maximálny vonkajší rozmer, obstarávateľa minimálny nijako neobmedzuje.
Obstarávateľ trvá na minimálnych vnútorných rozmeroch sterilizačného boxu, z dôvodu, aby bolo možné správnym spôsobom uložiť mini nefroskop spolu s príslušenstvom do sterilizačného boxu počas sterilizácie. Požadujeme mini nefroskop so šikmým okulárom - ten vyžaduje podstatnú šírku sterilizačnéh boxu. Spolu s ním budeme sterilizovať aj shaft a jedno-krokový dilatátor. Pre uloženie do sterilizačnéh boxu s dostatočnými rozostupmi medzi jednotlivými prvkami a súčasne od vnútorných stien sterilizačnéh boxu je navrhovaný rozmer nedostatočný. Je pre nás neprijateľné, aby sme uvedené prvky museli sterilizovať samostatne, z dôvodu malého rozmeru sterilizačnéh boxu. Zadefinované minimálne vnútorné rozmery sterilizačného boxu zabezpečia, aby nebolo možné dodať príliš malý sterilizačný box, do ktorého by sa mini nefroskop spolu s vyššie uvedeným príslušenstvom naraz nezmestili.
Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
20.10.2021 07:00 — 01.12.2021 15:30
1,00 súhrn položiek definovaných v techn.vlastnostiach
7 500,00
7 500,00
1. Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. prospektový materiál predmetu zákazky, kt. bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa. 2. Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2021 15:28
15.10.2021 14:00
15.10.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2021 10:55 - Vstupná ponuka | 7 500,00 | € | Cena bez DPH |
12.10.2021 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 499,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: