• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2021 15:40
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2021 18:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2021 18:15

Detail zákazky Z202119971

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2021 15:40
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2021 18:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2021 18:15

Základné údaje

Z202119971

OF-241548

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5979831

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lekárske stoličky

sedenie, stolička

  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lekárske stoličky
Funkcia
stolička určená do zdravotného prostredia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lekárska stolička Medik kus 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
otočná stolička určená do zdravotného prostredia
farba: modrá
nosnosť: 110 kg
čalunený sedák aj operadlo vyžaduje sa
oceľový chrómovaný kríž s kolieskami na koberec vyžaduje sa
operadlo otočné nezávisle na sedáku vyžaduje sa
opierka je výškovo nastaviteľná a otočná o 360 ° vyžaduje sa
Minimálna výška sedadla: 50 cm
Minimálna výška: 79 cm
Výšková nastaviteľnosť: áno
Podrúčky: nie
Šírka: 42 cm
Hĺbka sedáku: Ø 42 cm
Priemer čepu kolieska: 11 mm
Záruka: 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnym uvedenými, respektíve lepšími parametrami.
Predmet vlastného návrhu plnenia musí spĺňať minimálne kvalitatívne požiadavky a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme nové výrobky.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s obrázkami, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Výsledný odtieň predmetu zmluvy musí zodpovedať farbe uvedenej v prílohe.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny.
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

18.10.2021 12:00 — 29.10.2021 12:00

1,00 sada

1 565,00

1 565,00

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnym uvedenými, respektíve lepšími parametrami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.10.2021 15:32

12.10.2021 15:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2021 15:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 107
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2021 16:15 - Vstupná ponuka 1 565,00 € Cena bez DPH
11.10.2021 11:06 - Najvýhodnejšia ponuka 1 564,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS