• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2021 13:05

Detail zákazky Z202119964

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2021 13:05

Základné údaje

Z202119964

OF-242992

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5985643

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

51160374

Softwarepro PS, s.r.o.

Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Microsoft Office 2019 Standard, MS Server Standard 2019, MS server SQL 2019

Microsoft Office 2019 Standard, MS Word 2019, MS Excel 2019, MS PowerPoint 2019, MS Outlook 2019, OneNote 2019.

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48610000-7 - Databázové systémy
  • 48600000-4 - Databázový a operačný softvérový balík

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Microsoft Office 2019 Standard
Funkcia
Licencia pre použitie kancelárskeho balíka Microsoft Office 2019 Standard alebo ekvivalent
- licencia aplikačného softvérového balíka obsahujúca vzájomné prepojenie a spolupracujúce aplikácie ako textový editor, tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácií, program na prácu s elektronickou komunikáciou s jednotným ovládacím rozhraním umožňujúcich vytvárať dokumenty podporujúce štandard Open XML a konverziu vytváraných dokumentov do pdf formátu- tvorba a editácie textových dokumentov, kontroly pravopisu, práce s integrovaným editorom obrázkov, Pri otváraní a editovaní štandardných formátov doc., docx., zachováva presný formát a tvar textu,- tvorby a editácie tabuliek a grafov,
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Office 2019 Standard– OfficeStd 2019 OLP NL Gov počet licencií 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sada kancelárskych aplikácií obsahuje minimálne MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint,
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Licencia Elektronická bez časového obmedzenia
Licencia nie je viazaná na dodávku nového počítača.
 2. Microsoft Windows Server Standard Core 2019 OLP 16Lic NL Gov CoreLic
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Windows Server Standard Core 2019 OLP 16Lic NL Gov CoreLic počet licencií 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Softvér slúži na vzájomné prepojenie počítačov áno
Licencia Bez časového obmedzenia
Licencia nie je viazaná na dodávku nového počítača.
 3. Windows Server 2019 WinSvrCAL 2019 OLP NL Gov DevCAL
Funkcia
Microsoft WinSvrCAL 2019 OLP NL Gov DevCAL
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft WinSvrCAL 2019 OLP NL Gov DevCAL počet licencií 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia Bez časového obmedzenia
Licencia nie je viazaná na dodávku nového počítača.
 4. Microsoft SQLSvrStd 2019 OLP NL Gov
Funkcia
Microsoft SQL Server 2019 Standard 2019 OLP NL Gov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft SQLSvrStd 2019 OLP NL Gov počet licencií 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia Bez časového obmedzenia
Licencia nie je viazaná na dodávku nového počítača.
 5. Microsoft  SQLCAL 2019 OLP NL Gov DevCAL
Funkcia
Microsoft  SQLCAL 2019 OLP NL Gov DevCAL
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft  SQLCAL 2019 OLP NL Gov DevCAL počet licencií 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia Bez časového obmedzenia
Licencia nie je viazaná na dodávku nového počítača.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.    Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do 24 hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto Zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodaním tovaru, pričom Dodávateľ je vyplnenú a ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do siedmich (7) pracovných dní od jej doručenia.
2.    Dodávateľ je povinný predložiť Funkčnú a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do siedmich (7) pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazku pri predložení ponuky.
3.    Ak požadované doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto Zmluvy v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
4.    Predmet zmluvy
4.1    Predmetom tejto zmluvy (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi Krabicový softvér podľa čl. II OPET (ďalej len „tovar" alebo “softvér”) v množstve uvedenom v Technickej a funkčnej špecifikácii a poskytnúť Objednávateľovi nevýhradnú, neprevoditeľnú a časovo neobmedzenú licenciu na softvér za podmienok stanovených nositeľom príslušných majetkových autorských práv a záväzok Objednávateľa zaplatiť dojednanú cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Zmluve.
4.2    Špecifikácia tovaru vrátane ceny a obchodného názvu ponúkaného tovaru tvorí Cenovú tabuľku, ktorá bude po jej dodaní Dodávateľom tvoriť neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.
4.3    Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet Zmluvy riadne a včas a s náležitou odbornou starostlivosťou. Predmet Zmluvy musí byť originálny, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, bez právnych vád a v súlade so štandardnými licenčnými podmienkami určenými výrobcom softvéru, s ktorými je taký softvér bežne predávaný a distribuovaný na trhu. Objednávateľ výslovne pripúšťa, že predmetom dodania podľa tejto Zmluvy môže byť aj použitý softvér, t.j. softvér v minulosti už aktivovaný (tzv. druhotná licencia).
4.4    Dodávateľ vyhlasuje, že je na plnenie tejto Zmluvy oprávnený a spôsobilý a že plnením tejto Zmluvy nedôjde k porušeniu autorských práv iných osôb a že je oprávnený s autorskými právami nakladať spôsobom a za účelom podľa tejto Zmluvy. Pre prípad porušenia autorských práv Dodávateľom je Dodávateľ povinný: (i) ak tretia osoba uplatní voči Objednávateľovi nároky z neoprávneného použitia softvéru alebo iné nároky vyplývajúce z porušenia autorských práv, bezodkladne obstarať na vlastné náklady od takejto tretej osoby súhlas na používanie alebo na udelenie sublicencie k softvéru, a to v
pokračovanie 4.4 : rozsahu a pre spôsob používania podľa tejto Zmluvy a zároveň (ii) nahradiť Objednávateľovi škodu tým spôsobenú.
4.5     Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava tovaru do miesta dodania.
5.       Dodanie tovaru
5.1    Miestom dodania tovaru je sídlo Objednávateľa.
5.2    Dodávateľ je povinný dodať tovar (všetky položky) do 10 dní odo dňa uzatvorenia tejto Zmluvy, a to v pracovný deň v čase od 08.00 do 14.00 hod.
5.3    Dodávateľ je povinný dodať tovar s požadovanými vlastnosťami a s príslušnom dokumentáciou potrebnou na používanie softvéru v slovenskom jazyku formou licenčného portálu, najmä je povinný odovzdať Objednávateľovi štandardné licenčné podmienky koncového používateľa určené výrobcom softvéru, s ktorými je taký softvér bežne predávaný a distribuovaný na trhu a dodržiavať ich.
5.4    Dodávateľ berie na vedomie, že dodanie tovaru podlieha schváleniu Objednávateľom. O schválení a odovzdaní tovaru bude vyhotovený preberací protokol.
5.5    V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru má Objednávateľa nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, ako ani nárok Objednávateľa požadovať dodanie tovaru. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovar u iného dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností.
6.    Cena a platobné podmienky
6.1    Cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za tovar, ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke.
6.2    Cena je stanovená v eurách. V jednotkovej cene za tovar  uvedenej v Cenovej tabuľke je zahrnutá DPH, prípadné clo, licenčné poplatky, náklady na dopravu tovaru do miesta dodania, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru.
6.3    Cena je pevne určená a konečná, ktorá zahŕňa všetky položky požadovaného rozsahu predmetu plnenia, vrátane licenčných poplatkov.
6.4    Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
6.5    Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, množstvo, cenu podľa Cenovej tabuľky, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom uvedeným na preberacom protokole, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
6.6    Prílohou faktúry musí byť kópia preberacieho protokolu.
6.7    Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s preberacím protokolom pri dodaní tovaru aj elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľa vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu.
6.8    Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
6.9    V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania.
7.    Osobitné ustanovenia
7.1    Dodávateľ je povinný zachovávať dôvernosť všetkých informácií, údajov a dokumentov o Objednávateľovi, jeho zamestnancoch a/alebo činnosti, ktoré získa v súvislosti s činnosťami vykonávanými alebo poskytovanými pre Objednávateľa alebo v súvislosti s plnením predmetu tejto Zmluvy a zaväzuje sa tieto nezverejniť ani nesprístupniť tretej osobe. Dodávateľ sa ďalej zaväzuje zaobchádzať s informáciami získanými počas plnenia predmetu tejto Zmluvy a s obsahom všetkých dokumentov poskytnutých alebo sprístupnených podľa tejto Zmluvy ako s dôvernými informáciami a zabezpečiť ich ochranu pred
pokračovanie 7.1 : tretími osobami v súlade s § 17 a § 271 Obchodného zákonníka. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať povinnosti vyplývajúce mu z tohto bodu Zmluvy aj po skončení tejto Zmluvy bez časového obmedzenia.
7.2    Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia Zmluvy nemá Dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov má takúto povinnosť, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu konečných užívateľov výhod Dodávateľa do tohto registra.
pokračovanie 7.2 : Ak ku zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, Objednávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť.
7.3    Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
7.4    V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe (%), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Dodávateľ v príslušnej sadzbe (%) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
7.5    Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k Zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
7.6    Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej  bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Písomný súhlas Objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa ako veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
7.7    Práva a povinnosti výslovnej neupravené v tejto Zmluve sa spravujú Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska verzia 3.7, účinná od 02.08.2021, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť tejto Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

19.10.2021 08:00 — 25.10.2021 14:00

1,00 súbor

32 350,04

32 350,04

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ je povinný predložiť Funkčnú a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.10.2021 12:12

15.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 415
 152
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2021 14:22 - Vstupná ponuka 32 350,00 € Cena bez DPH
12.10.2021 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka 32 349,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS