30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
35710691
Lamitec, spol. s r.o.
Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby, pero, ceruzka, papier, sponky, lepidlo, obálka, blok, zošit, etikety, kalendár, dierovač, zošívačka, pravítko, špagát, CD, DVD, batéria, kôš, magnetka, zvýrazňovač
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby pre potreby verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1) - Euroobal matný A4m 45 mic. (100 ks/bal.) | balenie | 200 | ||
Položka č. 2) - Euroobal lesklý A4 120mic. (100ks/bal) | balenie | 50 | ||
Položka č. 3) - Euroobal matný A4 s chlopňou 130mic. (5ks/bal) | balenie | 20 | ||
Položka č. 4) - Obálka C4 samolepiaca biela | kus | 4000 | ||
Položka č. 5) - Obálka C5 samolepiaca biela | kus | 9000 | ||
Položka č. 6) - Obálka C6 samolepiaca biela | kus | 19000 | ||
Položka č. 7) - Obálka B4 s X dnom | kus | 700 | ||
Položka č. 8) - Obálka C6/C5 okienková biela | kus | 100 | ||
Položka č. 9) - Obálka na CD papierová | kus | 50 | ||
Položka č. 10) - Obálka B6 s doručenkou | kus | 150 | ||
Položka č. 11) - Obálka C4 s doručenkou | kus | 150 | ||
Položka č. 12) - Kartónová obálka A4 | kus | 70 | ||
Položka č. 13) - Kartónová obálka na CD | kus | 20 | ||
Položka č. 14) - Obálka bublinková na CD | kus | 50 | ||
Položka č. 15) - Obálka bublinková A4 | kus | 50 | ||
Položka č. 16) - Papier kopírovací A4 500 ks/bal | balenie | 1900 | ||
Položka č. 17) - Papier kopírovací A5 500 ks/bal | balenie | 60 | ||
Položka č. 18) - Papier kopírovací A3 500 ks/bal | balenie | 5 | ||
Položka č. 19) - Papier kopírovací farebný A4 500 ks/bal | balenie | 4 | ||
Položka č. 20) - Dvojhárok linajkový A3 | kus | 350 | ||
Položka č. 21) - Baliaci papier biely | kus | 25 | ||
Položka č. 22) - Zošit A5 linajkový 564 | kus | 30 | ||
Položka č. 23) - Zošit A4 linajkový 464 | kus | 50 | ||
Položka č. 24) - Blok A5 linajkový 50 listov | kus | 70 | ||
Položka č. 25) - Blok A6 linajkový 50 listov | kus | 30 | ||
Položka č. 26) - Zošit A4 s doskou linajkový | kus | 100 | ||
Položka č. 27) - Zošit A5 s doskou linajkový | kus | 80 | ||
Položka č. 28) - Blok kocka lepená 90x90x45 mm | kus | 160 | ||
Položka č. 29) - Papier na vizitky 10 listov/bal | balenie | 5 | ||
Položka č. 30) - Diár A5 týždeň na dvoj strane | kus | 60 | ||
Položka č. 31) - Rolka do kalkulačky 57 mm | kus | 10 | ||
Položka č. 32) - Etikety tabelačné 102x36 | balenie | 10 | ||
Položka č. 33) - Etikety cenové 25x16 mm | kus | 120 | ||
Položka č. 34) - Etikety Print 70x36 mm - 100 listov/bal | balenie | 15 | ||
Položka č. 35) - Etikety Print 48,5x16,9 mm - 100 listov/bal | balenie | 10 | ||
Položka č. 36) - Etikety Print 105x74 mm - 100 listov/bal | balenie | 10 | ||
Položka č. 37) - Blok samolepiaci 76x76 mm žltý | kus | 350 | ||
Položka č. 38) - Blok samolepiaci 51x38 mm žltý 3ks/bal | balenie | 100 | ||
Položka č. 39) - Záložka lepiaca 20x50 mm neon | balenie | 70 | ||
Položka č. 40) - Obal s chlopňami, gumou A4, prešpánový | kus | 330 | ||
Položka č. 41) - Odkladacia mapa 250 kartón A4 | kus | 100 | ||
Položka č. 42) - Obal zakladací "L" A4 | kus | 600 | ||
Položka č. 43) - Rýchloviazač závesný celý A4 | kus | 500 | ||
Položka č. 44) - Rýchloviazač A4 PVC s eurodierovaním | kus | 600 | ||
Položka č. 45) - Rozraďovač úzky 105x235 mm | balenie | 15 | ||
Položka č. 46) - Rozraďovač A4 plastový A-Z | kus | 10 | ||
Položka č. 47) - Rozraďovač A4 plastový 1-20 | kus | 20 | ||
Položka č. 48) - Pákový zakladač A4, 7,5 cm | kus | 400 | ||
Položka č. 49) - Pákový zakladač A4, 4,5 cm | kus | 150 | ||
Položka č. 50) - Podložka lamino s klipom A4 | kus | 100 | ||
Položka č. 51) - Spisové dosky so šnúrkami A4 | kus | 800 | ||
Položka č. 52) - Kalendár stolový pracovný | kus | 320 | ||
Položka č. 53) - Lepiaca tyčinka na papier 20g | kus | 165 | ||
Položka č. 54) - Lepiaca páska 25x33 m transparentná | kus | 150 | ||
Položka č. 55) - Lepiaca páska 20x25 m papierová | kus | 130 | ||
Položka č. 56) - Lepiaca páska 48x66 m transparentná | kus | 350 | ||
Položka č. 57) - Lepiaca páska baliaca hnedá 48x66 m na ťažké balíky | kus | 20 | ||
Položka č. 58) - Lepidlo tekuté 100 g | kus | 20 | ||
Položka č. 59) - Pečiatková farba | kus | 60 | ||
Položka č. 60) - Nožnice 21 cm | kus | 40 | ||
Položka č. 61) - Strúhadlo plastové | kus | 50 | ||
Položka č. 62) - Spinky do zošívačky 24/6 (1000 ks/bal) | balenie | 400 | ||
Položka č. 63) - Rozošívačka spojov | kus | 20 | ||
Položka č. 64) - Zošívačka celokovová | kus | 65 | ||
Položka č. 65) - Pravítko plastové 30 cm | kus | 30 | ||
Položka č. 66) - Dierovač na 30 listov | kus | 15 | ||
Položka č. 67) - Veľkokapacitný dierovač na minimálne 60 listov | kus | 10 | ||
Položka č. 68) - Stojan na perá | kus | 35 | ||
Položka č. 69) - Zásuvka kanc. stolová plastová | kus | 70 | ||
Položka č. 70) - Kalkulačka s prepočtom DPH | kus | 30 | ||
Položka č. 71) - Farbiaci valček do kalkulačky IR-40 | kus | 1 | ||
Položka č. 72) - Špendlíky 100 ks/bal. | balenie | 20 | ||
Položka č. 73) - Špagát ľanový 500g | kus | 30 | ||
Položka č. 74) - Špagát polypropylénový | kus | 55 | ||
Položka č. 75) - Korková nástenka 60x90 cm | kus | 5 | ||
Položka č. 76) - Pečiatka dátumová Trodat 4810 alebo ekvivalent | kus | 30 | ||
Položka č. 77) - Magnetky farebné 10 ks/bal | balenie | 25 | ||
Položka č. 78) - Spony listové 77 mm 100 ks/bal | balenie | 25 | ||
Položka č. 79) - Spony listové 28 mm 100 ks/bal | balenie | 30 | ||
Položka č. 80) - Spony listové 50 mm 100 ks/bal | balenie | 100 | ||
Položka č. 81) - Guma | kus | 50 | ||
Položka č. 82) - Korekčný lak 20 ml | kus | 25 | ||
Položka č. 83) - Ceruzka grafitová | kus | 220 | ||
Položka č. 84) - Klipy na dokumenty 32 mm 10 ks/bal | balenie | 15 | ||
Položka č. 85) - Pero jednorázové guličkové | kus | 2000 | ||
Položka č. 86) - Pero guličkové | kus | 600 | ||
Položka č. 87) - Zvýrazňovač 1-3 mm | kus | 250 | ||
Položka č. 88) - Zvýrazňovač 1-6 mm | kus | 250 | ||
Položka č. 89) - Popisovač na textil | kus | 80 | ||
Položka č. 90) - Popisovač permanentný cca 1mm na sklo nestierateľný | kus | 150 | ||
Položka č. 91) - Popisovač permanentný 1 mm na CD | kus | 80 | ||
Položka č. 92) - Popisovač tenký 0,3 mm | kus | 200 | ||
Položka č. 93) - Popisovač do mrazu 1 mm | kus | 100 | ||
Položka č. 94) - Nôž olamovací | kus | 15 | ||
Položka č. 95) - Pero so stojanom | kus | 50 | ||
Položka č. 96) - Poduška razítková | kus | 4 | ||
Položka č. 97) - Zošívačka veľkokapacitná Leitz 5551 alebo ekvivalent | kus | 3 | ||
Položka č. 98) - Kazeta so spinkami Leitz 26/8 pre zošívačku Leitz | balenie | 3 | ||
Položka č. 99) - Kazeta so spinkami Leitz 26/10 pre zošívačku Leitz | balenie | 3 | ||
Položka č. 100) - Kazeta so spinkami Leitz 26/12 pre zošívačku Leitz | balenie | 5 | ||
Položka č. 101) - Kazeta so spinkami Leitz 26/6 pre zošívačku Leitz | balenie | 5 | ||
Položka č. 102) - Archívna krabica 330x260x50 mm | kus | 50 | ||
Položka č. 103) - Archívna krabica 330x260x75 mm | kus | 50 | ||
Položka č. 104) - Archívna krabica 400x330x295 mm | kus | 50 | ||
Položka č. 105) - Archívna krabica 350x260x110 mm | kus | 50 | ||
Položka č. 106) - Archívny box na časopisy | kus | 10 | ||
Položka č. 107) - Visačka 90x60mm s úzkym závesným ramienkom, 10 ks/bal | balenie | 5 | ||
Položka č. 108) - Visačka z pevného PVC, štipec+špendlík, cca 90x50 mm, 50 ks/bal | balenie | 15 | ||
Položka č. 109) - Kôš odpadkový, plastový, kancelársky - 12 L | kus | 15 | ||
Položka č. 110) - Batéria alkalická tužková AA 4ks/bal | balenie | 30 | ||
Položka č. 111) - Batéria alkalická E 9V | kus | 5 | ||
Položka č. 112) - Batéria malý monočlánok 2ks/bal | balenie | 5 | ||
Položka č. 113) - Batéria alkalická mikrotužková AAA (4ks/bal) | balenie | 40 | ||
Položka č. 114) - CD-R 700 MB, 50 ks/bal | balenie | 1 | ||
Položka č. 115) - DVD+R 4,7 GB, 25 ks/bal | balenie | 5 | ||
Položka č. 116) - DVD+R 8,5 GB | kus | 1 | ||
Položka č. 117) - Kalkulačka malá s tlačou | kus | 1 | ||
Položka č. 118) - Euroobal na katalógy, otvor zhora, 170mic. 10ks/bal | balenie | 20 |
Názov |
1. Predmet Rámcovej dohody |
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi nový, nepoužitý tovar v originálnom balení (ďalej len „tovar") v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, tejto Zmluvy pre pracoviská Objednávateľa a previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko |
pokračovanie 1.1: za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava predmetu plnenia na jednotlivé miesta plnenia a zabezpečenie ekologickej likvidácie použitých obalov. |
1.2 Objednávateľ doručí dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do 24 hodín od jej doručenia. |
1.3 Špecifikácia tovaru vrátane ceny a uvedenia obchodného názvu ponúkaného tovaru pri každej položke tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
1.4 Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa. |
pokračovanie 1.4: V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy. |
1.5 Predmet zmluvy zahŕňa dopravu tovaru na miesta dodania tovaru a následný odvoz prázdneho obalu. |
1.6 Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému Dodávateľa. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný (Zoznam pracovísk kupujúceho - miesta plnenia). Faktúry budú vystavené |
pokračovanie 1.6: podľa uskutočnených dodávok. |
1.7 V prípade, že Dodávateľ nemôže Objednávateľovi dodať niektorý z tovarov uvedených v Cenovej tabuľke z dôvodu jeho nedostupnosti pre ukončenie jeho výroby, Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať ekvivalentný druh takéhoto tovaru, ktorý zároveň bude plne kompatibilný so zariadením Objednávateľa, a Objednávateľ je oprávnený objednať si u Dodávateľa takýto ekvivalentný druh tovaru. Právne vzťahy medzi Dodávateľom a Objednávateľom sa aj v takom prípade budú spravovať ustanoveniami tejto Zmluvy a Objednávateľ bude povinný zaplatiť za takýto tovar nahrádzajúci tovar uvedený |
pokračuj 1.7: v Cenovej tabuľke aktuálneho cenníka Dodávateľa s tým, že táto nesmie byť vyššia ako cena ekvivalentného tovaru uvedená v Cenovej tabuľke a celková zmluvná cena za dodávku predmetu Zmluvy nesmie prekročiť celkovú cenu plnenia podľa Cenovej tabuľky tejto Zmluvy. |
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet Zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov lex specialis platných pre predmet Zmluvy a danú oblasť. |
1.9 Počas plnenia predmetu Zmluvy bude dodávateľ na požiadanie informovať objednávateľa o postupe pri plnení predmetu zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie. |
1.10 Dodávateľ sa touto Zmluvou zaväzuje dodávať Objednávateľovi tovar a previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru a Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tovar kúpnu cenu podľa Článku 3. tejto Zmluvy. |
2. Doba platnosti Zmluvy |
2.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH). |
2.2 Zmluvný vzťah založený touto Zmluvou je možné, pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý, ukončiť: |
a) písomnou dohodou zmluvných strán, |
b) odstúpením od Zmluvy z dôvodov uvedených v zákone alebo tejto Zmluve. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane. V prípade pochybností sa má za to, že oznámenie o odstúpení bolo doručené na tretí deň odo dňa jeho zaslania poštou doporučene na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto Zmluvy, pričom deň odoslania sa do tejto lehoty nepočíta. |
3. Kúpna cena a platobné podmienky |
3.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za tovar ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy. |
3.2 Kúpne ceny sú dohodnuté ako jednotkové za merné jednotky v eurách. V kúpnych cenách uvedených v Cenovej tabuľke je (v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy) zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na všetky určené pracoviská Objednávateľa, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Objednávateľovi. Dodávateľ garantuje pevnú cenu podľa cenníka, ktorý tvorí Cenová tabuľka, po celú dobu platnosti Zmluvy, ak sa zmluvné strany písomným dodatkom k tejto Zmluve |
pokračuj 3.2: nedohodnú inak. |
3.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po každej dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do 5 pracovných dní od dodania tovaru. Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii Objednávateľ, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom |
pokračovanie 3.3: uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry. |
3.4 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru na základe jednotlivých objednávok elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e- mailovú adresu. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má |
pokračovanie: 3.4: Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
3.5 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
4. Miesto dodania a dodacie podmienky |
4.1 Miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa v rámci Slovenskej republiky uvedené v Zozname pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia, tejto Zmluvy, ktorý je jej neoddeliteľnou súčasťou. Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa. |
4.2 Objednávku tovaru oznamujú oprávnené osoby Objednávateľa Dodávateľovi telefonicky alebo v písomnej forme, faxom alebo e- mailom. Zmluvné strany sa môžu pred termínom dodania tovaru dohodnúť na zmene obsahu už doručenej objednávky. |
4.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Objednávateľa podľa Čl. 1 bod 1.4 tejto Zmluvy. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
4.4 Záväzok dodávateľa dodať tovar sa považuje za splnený okamihom odovzdania objednaného a bezvadného tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedenom v objednávke Objednávateľa. |
4.5 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady. |
4.6 V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa Čl. 4 bod 4.3 tejto Zmluvy má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 5 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa. |
4.7 Opakované omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
5. Záruka a zodpovednosť za vady |
5.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady. |
5.2 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto Zmluvy. |
5.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru. |
5.4 Vady v akosti tovaru je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby. |
5.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom. |
5.6 Dodávateľ poskytuje na tovar záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom v mieste dodania. Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na objednávateľa okamihom prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním. |
5.7 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 5.6 tohto článku Zmluvy. |
5.8 V prípade reklamácie má Objednávateľ nárok, aby mu Dodávateľ v lehote 4 dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Objednávateľovi. |
5.9 V prípade, že Dodávateľ poruší povinnosť uvedenú v bode 5.8 tohto článku Zmluvy, má Objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 33,- € za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností. |
6. Ďalšie Osobitné ustanovenia |
6.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem. Dodávateľ je povinný informovať písomne Objednávateľa v prípade, že dodáva tovar s dobou použiteľnosti kratšou ako 6 mesiacov. |
6.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie Zmluvy. Uvedené zmeny budú predmetom dodatku k tejto Zmluve. |
6.3 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto Zmluvy, z dôvodov na strane Dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru (ktorý je predmetom dodania podľa tejto Zmluvy), zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je Objednávateľ oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť. |
6.4 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
6.5 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto zmluvy akostne inovuje so súhlasom príslušných orgánov SR tak, že sa ním nahradzuje pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom verejného obstarávania, pri zachovaní funkčnosti a základných technických parametrov tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto zmluvy. |
6.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) tejto Zmluvy. |
6.7 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Zmluvy. |
6.8 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa, prostredníctvom ktorého nepreukazoval splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia § 33 resp. ustanovenia § 34 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy. |
6.9 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka. |
6.10 Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), preukázať Objednávateľovi, že tento subdodávateľ spĺňa podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zároveň je Dodávateľ povinný aktualizovať zoznam subdodávateľov. |
6.11 Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v bodoch 6.6 až 6.10 tohto článku sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
7. Záverečné ustanovenia |
7.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medziním poskytovanou cenou |
pokačovanie 7.1: podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
7.2 Požadujeme aby Dodávateľ v momente uzavretia Zmluvy mal v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, ak sa táto povinnosť na neho vzťahuje. V prípade ak Dodávateľ nemá v RPVS zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, podľa bodu 18.2 písm. v) OPET má Objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
8. Objednávateľ po uzavretí Zmluvy: |
8.1. Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest Objednávateľa s presnými adresami a oprávnené osoby Objednávateľa ohľadne objednávok a komunikácie. |
8.2 Doručí dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacanenie tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby resp. v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy. |
9. Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy: |
9.1 Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do do dvadsiatich štyroch (24) hodín po uzatvorení zmluvy. |
9.2 Oznámi Objednávateľovi rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene Dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí objednávateľovi najneskôr v lehote podľa bodu 9.1 tejto zmluvy. |
9.3 Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
9.4 Doručí objednávateľovi vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby do dvadsiatich štyroch (24) hodín od jej doručenia Objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9.5 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná. |
10. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
11. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Kancelárske potreby" Objednávateľovi najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Objednávky", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Objednávka", bude Dodávateľovi zaslaná najskôr po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch |
pokračovanie 11: 9.1, 9.4, 9.5 po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi. |
12. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Objednávky" zo strany Objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj e-mailová "Objednávka", pričom pri doručovaní "Objednávky" e-mailom, sa písomnosť považuje za doručenú okamihom jej prijatia Dodávateľom, ak dodávateľ v lehote 2 dní odo dňa jej prijatia neoznámi Objednávateľovi existenciu prekážok, ktoré bránia alebo sťažujú dodávku tovaru a majú za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. |
13. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
Miestami plnenia sú pracoviská objednávateľa podľa Zoznamu určených odberných miest - miesta plnenia., Slovenská republika
12
1,00 súbor
11 108,33
11 108,33
Kupujúci požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa vyžaduje uviesť minimálne ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2021 11:39
12.10.2021 12:00
12.10.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2021 21:02 - Vstupná ponuka | 11 108,33 | € | Cena bez DPH |
12.10.2021 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 108,32 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: