• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2021 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 11:20

Detail zákazky Z202119932

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2021 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.10.2021 11:20

Základné údaje

Z202119932

OF-242989

zazmluvnená

Objednávateľ

00328758

Mesto Rožňava

Šafárikova 29, Rožňava, 04801, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IKT zariadenia

IKT, jazyková učebňa,

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 39162000-5 - Vzdelávacie vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IKT vybavenie odborných učební ZŠ
Funkcia
IKT vybavenie učební pre efektívnejšiu a kvalitnejšiu výuku žiakov na ZŠ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Interaktívny projektor + projekčná tabuľa+ interaktívne pero :    Interaktívna tabuľa ovládaná perom dvoch žiakov súčasne, 4:3 pomer strán, rozmery tabule 174 x 134 cm, uhl. 200 cm,  Príslušenstvo : 2 interaktívne programovateľné perá  s nabíjačkou, aktívne tlačidlá po pravej strane tabule, slovenská lokalizácia SW tabule, slovenská lokalizácia pomocníka, funkcia rozpoznávania rukopisu so Slovenskou diakritikou, súčasťou je montážna sada na stenu ks 1
Dataprojektor k interaktívnej tabuli - Projektor s krátkou proj. vzdiaľ. svietivosť min. 3000 ansi, výdrž lampy 7000 hod. (Eco mód), technológia DLP, rozlíšenie XGA, súčasťou je držiak na stenu, zabudované 10 W reproduktory ks 1
Softvér ks 1
Notebook pre učiteľa;  Min. Intel® Core I3 8100, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, čítačka SD kariet, DVD-Writer DL drive, 15.6" FHD Acer ComfyView LED LCD, HD Graphics, webcam, Windows 10 Home ks 1
Učiteľské PC;   Min. Intel® Core I3 9100, 4GB RAM, 128GB SSD, VGA karta - 2x vystup + redukcia, Windows 7 Pro, myš, klávesnica; monitor: uhlopriečka min. 55cm, LED, rozlíšenie min. 1920x1080, 100M:1, 250cd/m2; VGA,DV ks 1
Klientské stanice vrátane základného príslušenstva - monitor, klávesnica, myš; Min. Intel Pentium Gold G5400, RAM 4GB DDR4 - min. 128GB SSD - DVD±RW - USB klávesnice a myš, monitor: uhlopriečka min. 55 cm, LED, rozlíšenie min. 1920 x 1080, 100M:1, 250cd/m2; VGA, DVI ks 18
Digitálne jazykové laboratórium (softvér, elektronická jednotka na prenos a konverziu signálu, zariadenie na prenos zvuku,slúchadlá, komunikačné zariadenie), resp. wifi . Zosilňovač-ozvučenie-mikrophone inputs (6,3mm jack) samostatné ovládanie mikrofónov, vstavané echo pre mikrofóny, Vocal partner, LEDs for level control and active the inputs, Control for volume bass, balance and digital echo, Record output, softvér GoSound určený k digitálnemu nahrávaniu. Reproduktor-sada 2 ks-napätie 100/70V, frekv.rozsah 75Hz-20kHz, citlivosť 90dB. Slúchadlá s dynamickým mikrofónom,MB D800 Ohm, 2x200 Ohm ks 1
Interaktívna tabuľa  :  projekčná tabuľa + interaktívne pero ovládanie 2 x perom, súčasťou anotačný softvér + biela magnetická tabuľa 120 x 180 cm ks 1
Dataprojektor k interaktívnej tabuli s ultrakrátkou proj. vzdiaľ. svietivosť 3000 ansi, výdrž lampy 10000 hod., technológia DLP, rozlíšenie WXGA, súčasťou je držiak na stenu, 5 ročná záruka na projektor 3 ročná na lampu, zabudovane 10W reproduktory ks 1
Aplikačný software  vrátane adaptéra pre bezdrôtový prenos obrazu a montážnej sady. Prenášač HDMI signálu bezdrôtovo do vzdialenosti 7m. Úplne jednoduché bezdrôtové prenášanie video signálu cez HDMI konektor bez žiadneho zložitého inštalovania softvéru a nastavovania. Rozmery vysielača: 83 x 30 x 17 mm, Rozmery prijímača: 95 x 95 x 32 mm. Maximálne podporované video rozlíšenie: 1920×1200/ 1080p, Video: HDMI 1.3 s HDCP 1.2, Príslušenstvo: 2x adaptér z 220V na 5V, 2x kábel USB-A na mini USB-B 450mm dĺžka, 1x hdmi kábel 1,5m ks 1
Data projektor, VGA/ HDMI pripojenie- 10 m kábel ks 2
Držiak na projektor stropný ks 2
Interaktívna tabuľa, dotyková perom, prstom ks 2
Notebook pre učiteľa, 4 - jadrový procesor, 4 GB RAM, 500 GB HDD, DVD mechanika, 15,6 palcový, Windows 10 ks 2
Reproduktory GENIUS k PC ks 2
Softvér pre technické zobrazovanie - 2D, 3D - Autocad a podobne, jedna školská licencia časovo neobmedzená ks 2
3 D tlačiareň pre vytváranie modelov technických súčiastok - so softvérom, minimálny rozmer plochy 150 × 150 × 150 mm ks 2
Náplň  do  3D  tlačiarne - rôzne farby - sada  4  farieb    k tlačiarni ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie, montáže tovaru na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia osôb.
Dodávateľ oznámi Objednávateľovi (telefonicky, e-mailom) minimálne 3 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet  s uvedením jednotkovej ceny položky do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť uvedenie ceny bez DPH, sadzbu DPH a ceny s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Akýkoľvek odkaz na konkrétnu značku alebo typ je možné nahradiť ekvivalentnou ponukou (ekvivalentom). Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný objednávateľovi predmetu zákazky riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
Požaduje sa predložiť špecifikáciu - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typové označenie tovaru s presným číselným označením tovaru, ktorý je predmetom dodania do 7 dní od uzavretia zmluvy (napr. katalógový list, technický opis a pod.). Na základe toho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek Objednávateľa.
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky Objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť prehlásenie Dodávateľa v prípade, že predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, v ktorom prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľ DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH, a to 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, s ktorým Objednávateľ oboznámi Dodávateľa. Objednávateľ bude pri plnení zákazy spolufinancovanej z Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program využívať iný bankový účet, aký má uvedený vo svojom profile EKS, preto po zadaní zákazky oznámi dodávateľovi účet, ktorý bude v rámci finančného plnenia využívaný.
Minimálna požadovaná záruka na celý predmet zákazky je 24 mesiacov resp.  60 mesiacov na projektor a 36 mesiacov na  lampu k projektoru .
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie taktiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program, kód výzvy IROPPO2-SC222-2016-13.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok.
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (Dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 60 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky.
Splatnosť faktúry sa požaduje 60 dní.
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávanými tovarmi/službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby; c) Úrad vládneho auditu; d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky; e) Kontrolné orgány Európskej únie; f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit; g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky; h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov.
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 29, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

02.11.2021 10:39 — 31.01.2022 10:39

1,00 súbor

27 500,00

22 914,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Všetky príp.ekvivalenty musia spĺňat min.požadované parametre, môžu byť vyššie. Dodávateľ je povinný riadne preukázať parametre plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2021 12:15

13.10.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 536
 39
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2021 09:38 - Vstupná ponuka 27 480,00 € Cena s DPH
13.10.2021 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 27 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS