• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    25.10.2021 09:03

Detail zákazky Z202119901

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2021 09:19
  •    Predkladanie ponúk
    25.10.2021 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    25.10.2021 09:03

Základné údaje

Z202119901

OF-242873

zrušená

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie od 1.1.2022 do 31.12.2022

Elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmet zákazky
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do 10-tich odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb.
Dodávka elektrickej energie do odberných miest musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“) a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba elektriny spolu za odberné miesta po dobu trvania zmluvy 12 mesiacov kWh 884100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
OM č.1 Hornopotočná 23, Trnava, OM č.: 4600200381, EIC kód 24ZZS8210070000M, rezervovaná kapacita 1200 kW(A), Typ RK fixná, distribučná sadzba C2-X3 vyúčtovacie obdobie mesačne kWh  410 000
OM č.2 Univerzitné námestie 1, Trnava, OM č: 4600248100, EIC kód 24ZZS6070355000D, rezervovaná kapacita 300 kW(A), Typ RK fixná distribučná sadzba C2-X3 vyúčtovacie obdobie mesačne kWh  63000
OM č. 3 Priemyselná č. 4, Trnava, OM č.: 4600155563, EIC kód 24ZZS2089203000N rezervovaná kapacita 900 kW(A), Typ RK fixná, distribučná sadzba C2-X3 vyúčtovacie obdobie mesačne kWh  105000
OM č.4 Kollárova č.10, Trnava, OM č.: 4600252989, EIC kód 24ZZS7010839000D, rezervovaná kapacita 70 kW(A), TYP RK kvartálna, distribučná sadzba: X2, vyúčtovacie obdobie mesačne kWh  75 000
OM č.5 Botanická č.3, Trnava, OM č.4600112050,              EIC kód 24ZZS2024421000R, 1x15 A, distribučná sadzba C2-X3, vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy štvrťročne kWh  200
OM č.6 Rybníková 13/A, Trnava, OM č. 4600172534,         EIC kód 24ZZS4000038144I,  rezervovaná kapacita 100 kW(A), Typ RK kvartálna, distribučná sadzba X2, vyúčtovacie obdobie mesačne kWh  151 000
OM č. 7 Hollého č.8, Trnava, OM č. 4600013836, EIC kód 24ZZS20130800004, rezervovaná kapacita 189 kW(A), TYP RK fixná, distribučná sadzba C2-X3, vyúčtovacie obdobie mesačne kWh  3500
OM č. 8 Hollého č.8, Trnava, OM č. 4600013837, EIC kód 24ZZS2013081001Y, 3x63A, distribučná sadzba C2-X3, vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy štvrťročne kWh  1400
OM č. 9 Hollého č. 8, Trnava, OM č. 4600013835, EIC kód 24ZZS20130790002, rezervovaná kapacita 189 kW(A), Typ RK fixná, distribučná sadzba C2-X3, vyúčtovacie obdobie mesačne kWh  72 000
OM č. 10 Hollého č.8, Trnava, OM č 4600013834, EIC kód 24ZZS20130780007, 3x21A, distribučná sadzba C2-X3, vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy štvrťročne kWh  3000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Združená dodávka elektrickej energie.
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie, prevzatie zodpovednosti za odchýlku a kvalitu elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS, za dodržania platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s jej dodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste dodávateľa.
Cena bude hradená v mene € a musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby, odvod do JF a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach.
Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím URSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami URSO.
Množstvo odobratej elektriny je predpokladané na priemernú bežnú spotrebu (bežná spotreba je podstatne vyššia ako spotreba v čase pandémie), v prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa zmluvne dohodnutá cena nemení, dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva elektrickej energie. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektrickej energie.
Odberateľ požaduje, aby boli pre odberné miesta č. 1, 2, 3, 4, 6, 7 a 9 vystavované mesačne faktúry osobitne za každé odberné miesto, alebo jedna faktúra s rozpisom pre každé odberné miesto. Za odberné miesta č.: 5, 8 a 10 požaduje odberateľ vystavovať štvrťročné zálohové faktúry za každé odberné miesto, alebo vystaví dohodu o platbách – harmonogram platieb za opakované plnenie s mesačným rozpisom za každé odberné miesto a vyúčtovaciu faktúru za každé odberné miesto doručenú do 15 dňa po ukončení zmluvného obdobia. Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi v papierovej forme.
Dodávateľ vo faktúre rozčlení fakturovanú sumu na čiastku fakturovanú na silovú energiu, prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon, odvod do NJF a ostatné položky vrátane regulovaných s uvedením jednotkových cien a množstiev za každú službu a tarifu zvlášť.
Splatnosť faktúr je 20 dní od doručenia odberateľovi. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu. Zúčtovacím obdobím je kalendárny rok.
V prípade, že počas doby trvania zmluvy odberateľ zníži alebo navýši počet odberných miest, pre fakturáciu budú použité zmluvne dohodnuté jednotkové ceny.
Zmluvné dojednania, OPET a OUEP majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ figuroval na SK trhu minimálne 5 rokov nepretržite.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektriny v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, systémové služby a ostatné služby s použitím distribučnej sústavy a s distribúciou elektriny od miestne príslušného PDS.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude súčasťou celkovej ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Objednávateľ splnomocňuje dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa elektrickej energie. Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
„Osobitné požiadavky – ostatné“, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: Do 15 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží dodávateľ na adresu odberateľa:
a) Čestné prehlásenie o pridelení EIC kódu.
b) Doklad o platnom povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky a čestné prehlásenie o uzatvorení rámcovej distribučnej zmluvy s distribučnou spoločnosťou na vymedzenom území, ktorá je platná počas celého obdobia trvania zmluvy (príloha č. 1 uzatvorenej zmluvy).
c) Vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia cenovej ponuky“, s uvedením jednotkových cien za dodávku elektriny podľa jednotlivých taríf, ceny za distribučné služby a ostatné regulované položky pre jednotlivé odberné miesta. Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek (príloha č. 2 uzatvorenej zmluvy).
d) Rozpis štvrťročných zálohových platieb (preddavkov) pre odberné miesta s ročným vyúčtovaním bude tvoriť prílohu (príloha č. 3 uzatvorenej zmluvy).
e) Dodávateľom podpísaný list s kontaktnými údajmi konzultanta dodávateľa, ktorý musí obsahovať tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu konzultanta pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zmluvy, telefónne číslo, e-mailovú adresu (príloha č. 4 uzatvorenej zmluvy).
Ak predložené doklady uvedené v odseku „Osobitné požiadavky“ budú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento zašle do 15 dní potvrdenie o splnení požiadaviek odberateľa, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky.
Ak predložené doklady uvedené v odseku „Osobitné požiadavky“ nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s dodávateľom z dôvodu podstatného porušenia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať aj:
a) Odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektriny,
b) Ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) Ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto zmluve. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah.
Odstúpenie od zmluvy bude v takomto prípade zaslané e-mailom aj poštou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59

1,00 celok

202 800,00

169 000,00

Verejný obstarávateľ požaduje dodržanie zmluvných podmienok v zmysle bodu Osobitné požiadavky na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.10.2021 09:19

25.10.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.10.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 189
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS