31825249
Trnavská univerzita so sídlom v Trnave
Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Nákup a dodávka zemného plynu od 1.1.2022 do 31.12.2022
Zemný plyn
Tovar, Služba
1. Predmet zákazky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu v predpokladanom objeme pri bežnej spotrebe 590,212 MWh na 12 mesiacov do 8-mich odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane prepravy a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný ročný odber zemného plynu počas lehoty plnenia zmluvy, t.j. 12 mesiacov | kWh | 590212 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladaná spotreba: OM č.1 - Hornopotočná č. 23, Trnava, OM č.: 4100027718,POD: SKSPPDIS000410400334 Tarifa: M2,vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne | kWh 4000 |
Predpokladaná spotreba: OM č.2 - Priemyselná č. 4, Trnava OM č.:4100027728, POD: SKSPPDIS000410400336, Tarifa: M1, vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne | kWh 190 |
Predpokladaná spotreba: OM č.3 - Botanická 5643/3, Trnava, OM č.:4100040307,POD: SKSPPDIS000410409339,Tarifa: M1,vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne | kWh 22 |
Predpokladaná spotreba: OM č.4 Univerzitné nám. č. 1,Trnava,OM č.: 4100027737,POD: SKSPPDIS000410400337,Tarifa: M7,vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne | kWh 240000 |
Predpokladaná spotreba: OM č.5 Hollého č. 382/8, Trnava,OM č.:4100018689,POD: SKSPPDIS000410404744,Tarifa: M3,vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne | kWh 32 000 |
Predpokladaná spotreba: OM č.6 Hollého č.. 382/8, Trnava,OM č.:4100018682,POD: SKSPPDIS000410404743,Tarifa M3,vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne | kWh 16 000 |
Predpokladaná spotreba: OM č.7 Hollého č. 382/8, Trnava,OM č.: 4100015973,POD: SKSPPDIS000410404407,Tarifa: M3vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne | kWh 28000 |
Predpokladaná spotreba: OM č.8 Hollého č.382/8, Trnava,OM č.:4100015969,POD: SKSPPDIS000410404406,Tarifa: M8vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne | kWh 270000 |
Názov |
Pravidelná dodávka zemného plynu v zmluvnom období od 01.01.2022 00:00 hod. do 31.12.2022 do 24:00 hod. |
Miestom plnenia sú odberné miesta odberateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu zemného plynu do odberných miest (OM) odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase a podľa ostatných zmluvných špecifikácií. |
- zabezpečiť prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné službyod príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy a distribučnej siete, ku ktorej sú odberné miesta pripojené a ostatné súvisiace služby (ďalej len „distribučné služby“), |
- za odberateľa prevziať zodpovednosť za odchýlku za odberné miesta voči zúčtovateľovi odchýlok, |
- dodržiavať pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom a ostatné platné právne predpisy, |
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa. |
V prípade, že počas doby trvania zmluvy odberateľ zníži alebo navýši počet odberných miest, dodávateľ pre fakturáciu použije zmluvne dohodnuté jednotkové ceny. |
Množstvo odobratého plynu je predpokladané na priemernú bežnú spotrebu (bežná spotreba je podstatne vyššia ako spotreba v čase pandémie), v prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa zmluvne dohodnutá cena nemení, dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo zemného plynu. |
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod. |
Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie zmluvy. |
Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje! |
Výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom je po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
Cena komodity a fixné poplatky dodávateľa nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky. |
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
Cenu za distribučné služby uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za distribučné služby dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou zemného plynu, vrátane ceny za zemný plyn, cenu za prepravu plynu, cenu za distribúciu plynu, spotrebnej dane, DPH a všetky ostatné položky vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky. |
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu odberateľa na účet dodávateľa. |
Dodávateľ pre každé odberné miesto č. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 mesačne vystaví jednu zálohovú faktúru a jednu ročnú vyúčtovaciu faktúru, alebo vystaví dohodu o platbách – harmonogram platieb za opakované plnenie s mesačným rozpisom za každé odberné miesto a jednu ročnú vyúčtovaciu faktúru. |
Vyúčtovacia faktúra bude dodávateľom vystavená a doručená odberateľovi v papierovej forme s rozpisom za každé odberné miesto samostatne. Podkladom pre vystavenie vyúčtovacej faktúry budú namerané množstvá v kWh oznámené dodávateľovi zo strany PDS. Splatnosť vyúčtovacích faktúr je 20 dní od ich doručenia a budú odberateľovi doručené do 15 dňa po ukončení zmluvného obdobia. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov a v súlade s rozpisom zmluvnej ceny podľa tejto zmluvy. |
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
Ak je odberateľ v omeškaní s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať odberateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý aj začatý deň omeškania. |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre odberateľa oprávnenú osobu – konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitnou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Zmluvné dojednania, OPET a OUEP majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ figuroval na SK trhu minimálne 5 rokov nepretržite. |
Objednávateľ splnomocňuje dodávateľa na právne úkony v jeho mene v rozsahu potrebnom na vykonanie zmeny dodávateľa zemného plynu. Úspešný dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa. |
Osobitné požiadavky: Do 15 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží dodávateľ na adresu odberateľa: |
- Doklad o platnom povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky a čestné prehlásenie o uzatvorení rámcovej distribučnej zmluvy s distribučnou spoločnosťou na vymedzenom území, ktorá je platná počas celého obdobia trvania zmluvy (príloha č. 1 uzatvorenej zmluvy). |
- Vypracovaný a dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia cenovej ponuky“, (rozpis jednotlivých fakturačných položiek bez DPH za kWh – za dodávku zemného plynu a ostatných položiek (spotrebná daň, distribučné, prepravné a systémové služby atď., ktoré si dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny). Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek (príloha č. 2 uzatvorenej zmluvy). |
- Rozpis mesačných zálohových platieb (preddavkov) pre odberné miesta s ročným vyúčtovaním (príloha č. 3 uzatvorenej zmluvy). |
- Dodávateľom podpísaný list s kontaktnými údajmi konzultanta dodávateľa, ktorý musí obsahovať tieto údaje: meno, priezvisko , titul, pracovnú pozíciu konzultanta pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zmluvy, telefónne číslo, e-mailovú adresu (príloha č. 4 uzatvorenej zmluvy). |
Ak predložené doklady uvedené v odseku „Osobitné požiadavky“ budú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento zašle do 15 dní potvrdenie o splnení požiadaviek odberateľa, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
Ak predložené doklady uvedené v odseku „Osobitné požiadavky“ nebudú doručené v stanovenom termíne alebo nebudú v súlade s požiadavkami odberateľa, tento si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s dodávateľom z dôvodu podstatného porušenia zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude odberateľ považovať aj: |
a) Odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu zemného plynu, |
b) Ak sa dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia, |
c) Ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky odberateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom odberateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Predpokladaná spotreba: OM č.8 Hollého č.382/8, Trnava,OM č.:4100015969,POD: SKSPPDIS000410404406,Tarifa: M8vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne | kWh 270000 |
Navrhnutá hodnota | Predpokladaná spotreba: OM č.8 Hollého č.382/8, Trnava,OM č.:4100015969,POD: SKSPPDIS000410404406,Tarifa: M7 vyúčtovacie obdobie ročne, zálohy mesačne | kWh 270000 |
Množstvo 270000 kWh zodpovedá tarife M7 a nie M8 - žiadame opraviť
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Množstvo odobratého plynu je predpokladané na priemernú bežnú spotrebu (bežná spotreba je podstatne vyššia ako spotreba v čase pandémie), v prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa zmluvne dohodnutá cena nemení, dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi žiadne sankcie v prípade nedočerpania/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva zemného plynu. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo zemného plynu. |
Navrhnutá hodnota | V prípade odberu Plnenia vo výške menej ako 80% predpokladaného množstva Plnenia počas celého Zmluvného obdobia z dôvodov pričítateľných Objednávateľovi, je Dodávateľ oprávnený voči Objednávateľovi vyúčtovať za neodobraté Plnenie (rozdiel medzi skutočne odobratým Plnením a minimálny množstvom Plnenia vo výške 80% predpokladaného množstva Plnenia) kompenzačný poplatok zodpovedajúci rozdielu ceny za dodávku 80% predpokladaného množstva Plnenia (vypočítanej pomernou časťou celkovej zmluvnej ceny pre predpokladané množstvo Plnenia) a cenou za skutočne odobraté Plnenie. |
Dodávateľ preberá za odberateľa zodpovednosť za odchýlku s čím má spojené finančné náklady, preto je potrebné doplniť toleranciu odberu v zmysle článku VI. bodu 6.11 OUP
Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2022 00:00 — 31.12.2022 23:59
1,00 celok
42 000,00
35 000,00
Verejný obstarávateľ požaduje dodržanie obchodných podmienok v zmysle bodu Osobitné požiadavky na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2021 13:36
14.10.2021 10:00
14.10.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2021 09:51 - Vstupná ponuka | 41 999,48 | € | Cena bez DPH |
14.10.2021 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 998,85 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: