• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2021 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2021 14:20

Detail zákazky Z202119876

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2021 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2021 14:20

Základné údaje

Z202119876

OF-242938

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5979821

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

35869429

Eurolab Lambda a.s.

T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2

analyzátor

  • 38434000-6 - Analyzátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2
Funkcia
Prenosný stolový analyzátor určený pre rýchle zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hmotnosť kg 20
rozmery cm 18 40
rozmery cm 19 32
rozmery cm 28 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
molekulárno-biologická diagnostika - real time-RT-PCR/LAMP požadujeme
dotykový LCD displey požadujeme
pripojenie na LIS a export výsledkov do LIS požadujeme
možnosť tlače požadujeme
spracovanie súčasne minimálne 2 vzoriek požadujeme
čítačka čiarových kódov požadujeme
rýchly výsledok max. do 60 min.
lyofilizované reagencie požadujeme
vyšetrenie bez izolácie Nukleovej kyseliny požadujeme
vyšetrenie z nazofaryngálneho alebo orofaryngálneho odberu
práca so súpravami na  jednorazové použitie požadujeme
systém s certifikáciou CE-IVD požadujeme
softwér na sledovania priebehu vyšetrenia a výsledkov na počítači požadujeme
zabezpečenie aplikačnej podpory požadujeme
maximálna cena testu 25,00 € bez DPH
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na mieste plnenia
V celkovej cene musí byť zahrnuté aj zapojenie na LIS
Nový, nerepasovaný, doposiaľ nepoužívaný prístroj, v originálnom balení.
Do 2 pracovných dní predložiť objednávateľovi informácie o kontaktnej osobe dodávateľa (meno a priezvisko, č.t., e-mail)
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, názov tovaru, celkovú cenu bez DPH, výšku DPH v % a v €, celkovú cenu s DPH.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu, resp. preberajúceho protokolu, ktorý bude prílohou faktúry.
Žiadna zmluvná strana nie je oprávnená postúpiť tretej osobe pohľadávku, ktorá jej na základe tejto zmluvy vznikla, bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany. Konanie v rozpore s touto zmluvou podľa predchádzajúcej vety je absolútne neplatným právnym krokom.
Záručná doba 24 mesiacov od dodania tovaru.
Servis pri poruche do 24 hodín
Lehota dodania 14 dní.
Návod v slovenskom alebo českom jazyku.
Kontaktná osoba Objednávateľa, poverená na prevzatie tovaru, tovar prevezme na základe dodacieho listu alebo preberajúceho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať tovar, ktorý je predmetom plnenia a v prípade dodávky iného tovaru , poškodeného tovaru, tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom alebo nekompletnosti dodávky, takýto tovar neprevziať. V takomto prípade nevzniká Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo stravy Dodávateľa a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných opatrení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota rýchly výsledok max. do 60 min.
Navrhnutá hodnota rýchly výsledok max. do 100 min.

Žiadame upraviť hodnotu parametra – času spracovania vzorky - do max 100 min. Uvádzaná hodnota 60 min. zužuje možnosť zapojenia sa do súťaže viacerým výrobcom (potenciálnym dodávateľom). Parameter je nastavený účelovo tak, aby mohol byť úspešný jeden konkrétny výrobok konkrétneho výrobcu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

15.10.2021 08:00 — 29.10.2021 12:00

1,00 ks

10 000,00

10 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme splniť technickú špecifikáciu a osobitné požiadavky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.10.2021 11:26

12.10.2021 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2021 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 44
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2021 15:54 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena bez DPH
11.10.2021 17:42 - Najvýhodnejšia ponuka 9 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS