• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2021 11:30

Detail zákazky Z202119871

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2021 11:30

Základné údaje

Z202119871

OF-242971

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5979805

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51153025

MARINI TRADE s.r.o.

Malinová 20, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poľný nábytok

poľný, sedačka, stôl

  • 39121200-8 - Stoly
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl poľný (skladací)
Funkcia
Stôl poľný (skladací) - skladací, stabilný stôl na stolovanie v poľných podmienkach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl poľný (skladací) ks 101
Dĺžka stola mm 1600 1850
Hĺbka stola mm 600 800
Výška stola mm 700 750
Hrúbka pracovnej dosky mm 25 40
Rozmer v zloženom stave mm - 1300x800
Nosnosť pracovnej dosky stola kg 100 -
Hmotnosť s obalom kg - 15
Ø konštrukcie z oceľových trubiek mm 25 31
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia nôh stola Oceľové trubky s antikoróznou úpravou.
Konštrukcia pracovnej dosky stola 100%-ný vysokopevnostný HDPE materiál, ktorý sa nedá ľahko poškriabať, alebo zlomiť, povrch bez výraznej štruktúry.
Konštrukcia pracovnej dosky stola Doska zo spodnej časti profilovaná pre vytvorenie priestoru pre podnožie v zloženom stave a držaním zložených nožičiek stola.
Materiál pracovnej dosky Jednoducho čistiteľný, chemicky odolný, netoxický, vhodný pre priamy kontakt s potravinami.
Farebné vyhotovenie pracovnej dosky Tmavozelená (khaki), príp. tmavošedá  (ostatné farby vylúčené) - zladené so sedačkou poľnou
Skladateľnosť stola Sklápacie nohy stola.
Kvalitatívne parametre 1. akosť v zmysle platných a súvisiacich STN EN 581-1:2018,STN EN 581-3:2018, STN EN 15372:2017, STN EN 1730:2013
 2. Sedačka poľná (skladacia)
Funkcia
Sedačka poľná (skladacia) - vhodná na sedenie jednej osoby v poľných podmienkach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sedačka poľná (skladacia) ks 43
Hĺbka sedačky mm 450 550
Šírka sedačky mm 500 650
Výška sedačky mm 750 860
Výška sedu mm 450 500
Rozmer v zloženom stave - hĺbka mm - 550
Rozmer v zloženom stave - šírka mm - 900
Rozmer v zloženom stave - hrúbka mm - 200
Nosnosť sedačky kg 130 -
Ø oceľových trubiek nožičiek mm 20 30
Hmotnosť sedačky kg - 5,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia sedacej a operadlovej časti 100%-ný vysokopevnostný HDPE materiál, ktorý sa nedá ľahko poškriabať, alebo zlomiť, povrch bez výraznej štruktúry. Sedák a opierka odolné voči dažďu.
Konštrukcia nôh sedačky Oceľové trubky s antikoróznou úpravou.
Farebné vyhotovenie Tmavozelená (khaki), príp. tmavošedá (ostatné farby vylúčené) - zladené so stolom poľným.
Kvalitatívne parametre 1. akosť v zmysle platných a súvisiacich STN EN 581-1:2018, STN EN 581-2:2015+AC:2016,STN EN 16139:2013, STN EN 1335:2020, STN EN 1335-2:2019, STN EN 1022:219, STN EN 1728/AC:2013
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy vrátane dopravy do miesta dodania a služieb záručného servisu počas plynutia záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania Dodacieho listu/Preberacieho zápisu kupujúcim v mieste dodania
Kupujúci požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy a pri dodaní návod na použitie a údržbu v slovenskom (príp. českom) jazyku.
Dodávateľ predloží elektronicky do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný technický opis predmetu zmluvy, jeho obchodný názov (typ, označenie a výrobcu) s uvedením presnej cenovej špecifikácie (jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena vrátane DPH x množstvo a celková zmluvná cena vrátane DPH), fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie vzorky predmetu zmluvy najneskôr 5 pracovných dní pred zvoleným termínom dodania predmetu zmluvy v lehote jej plnenia za účelom jednoznačného preukázania funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy. Až po odsúhlasení objednávateľom, je možné dodávateľom dodať požadovaný tovar.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe Dodacieho listu/Preberacieho zápisu poverenou osobou dodávateľa/objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list/Preberací zápis musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, označenie miesta dodaného množstva, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky objednávateľa/dodávateľa.
Súpis evidentných vád na dodanom tovare (ktorý je dodávateľ oprávnený prípadne neprevziať) bude uvedený na Dodacom liste/Preberacom zápise s uvedením termínu ich odstránenia, resp. dodania nezávadného tovaru.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe Objednávateľa
Predmet zmluvy musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ poskytne kupujúcemu záruku za akosť tovaru v záručnej dobe min. 24 mesiacov odo dňa podpísania Dodacieho listu/Preberacieho protokolu kupujúcim v mieste dodania. Kupujúci je povinný oznámiť dodávateľovi vady tovaru na ktoré sa vzťahuje záruka za akosť najneskôr do uplynutia záručnej doby. Záručná doba nebude plynúť po dobu v ktorej kupujúci nemôže užívať tovar pre jeho vady a začne znovu plynúť dňom prevzatia opraveného tovaru (ak bude tovar opraviteľný), alebo náhradného tovaru kupujúcim.
Kupujúci sa zaväzuje, že reklamácie týkajúce sa vád tovaru uplatní v záručnej dobe bezodkladne po ich zistení písomnou formou u dodávateľa, pričom v reklamácii vadu popíše. Za písomnú formu sa považuje aj zaslanie reklamácie vady na emailovú adresu Dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.
Dodávateľ sa uzavretou zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar špecifikovaný podľa tejto zmluvy v požadovanej akosti, množstve, riadne a včas a previesť na kupujúceho vlastnícke právo k tomuto tovaru. Objednávateľ sa zaväzuje tovar zodpovedajúci technickej špecifikácií podľa bodu 3 prevziať a zaplatiť za jeho riadne a včasné dodanie kúpnu cenu podľa kúpnej zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať tovar riadne a včas v zmysle kúpnej zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý začatý deň omeškania s jeho dodaním. Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru. Objednávateľ je povinný uhradiť zmluvnú cenu bezhotovostným bankovým prevodom na účet dodávateľa na základe oprávnene vystavenej faktúry dodávateľom po podpísaní Dodacieho listu/Preberacieho protokolu najneskôr do 60 dní od jej doručenia na adresu sídla Objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov v čase fakturácie, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť Dodací list/Preberací protokol potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je Objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť Dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. V tom prípade lehota splatnosti faktúry prestane plynúť a znovu začne po doručení opravenej faktúry.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

20.10.2021 08:11 — 30.11.2021 08:11

1,00 ks

17 719,80

14 766,50

Žiadam o predloženie podrobného popisu tovaru podľa technickej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2021 10:12

12.10.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 59
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2021 15:04 - Vstupná ponuka 17 700,00 € Cena s DPH
12.10.2021 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 17 688,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS