• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2021 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2021 08:50

Detail zákazky Z202119845

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2021 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2021 08:50

Základné údaje

Z202119845

OF-242755

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5972944

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

52696871

MIPA MI, s.r.o.

Stavbárov 3, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školské pomôcky, alebo ekvivalent

fixky, progressky, farebný papier, výkresy

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30194500-0 - Písacie pomôcky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30192124-6 - Fixky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. kancelárske potreby, alebo ekvivalent
Funkcia
kancelárske potreby pre administratívne práce
tvorivá činnosť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farbičky 24 ks v sade. Ceruzka s certifikátom ESC, ktorý zaručuje, že použité drevo pochádza z ekologicky a spoločensky korektne obhospodarovaných lesov. kvalitná tuha žiarivej farby hrúbky 2,8 mm. obal z kartónu s min. 80% podielom recyklovaného papiera. bal 15
Farebný paier- A4- pestré farby, v sade 20 kusov, mix farieb. ks 50
Výkresy A4, balenie 10 kusov. Vykres určený pre maľovanie pastelkami, uhlíkom a vodovými farbami. bal 10
Fixky. 30 ks v sade. 30-kusová farebná sada vyprateľných farebných popisovačov s ventilačným uzáverom bal 5
Fúkacie Fixky na textil ,rôzne farby.Balenie obsahuje aj šablony. Fixky na textil- zdraviu neškodlivý atrament, kresby odolajú praniu do 60 °C v 10 farebných odtieňov. Neobsahujú toxické látky. bal 10
Progressky- špeciálne pastelky, neobsahujú drevený plášť, celá pastelka vytvorená z pastelového jadra.Balenie 12 kusov rôznych farieb.Priemer: 7,6mm Dĺžka: 153mm bal 15
Temperových farieb-10-kusová farebná sada , objem 10 x 16 ml, Temperové farby sú určené na maľovanie na papier, kartón, drevo a iné materiály. Sú riediteľné vodou. bal 5
štetec -Sada guľatých štetcov s drevenou nelakovanou rúčkou. 5-kusová. Obsahuje štetce č. 4,6,8,10,12. bal 5
Plastelina-Školská modelovacia hmota, balenie v 10 rôznych odtieňoch, bal 10
Lepidlo klovatina. tekuté transparentne lepidlo na papier bez organických rozpúšťadiel.  veľkosť 100 g. ks 20
Lepiaca páska transparentna , rozmer: šírka : rozmer 48 mm x 66 m , priehľadná lepiaca páska PP pre kancelárske účely ks 1
Lepiaca páska , rozmer: šírka : 19 mm x 33 m , priehľadná lepiaca páska PP pre kancelárske účely ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa.
Lehota dodania  do 10 pracovných dní.
Súčasťou dodávky bude aj dodací list.
Požadujeme dodať v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase od 8:00 do 11:00 hod. (vopred informovať o doručení jeden deň vopred telefonicky zodpovednú osobu).
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám.osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

11.10.2021 14:20 — 18.10.2021 14:21

151,00 ks

310,00

258,33

Požadujem podmienky v zmysle vyššie uvedených požiadaviek verejného obstarávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.10.2021 14:28

07.10.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2021 15:31 - Vstupná ponuka 310,00 € Cena s DPH
06.10.2021 19:54 - Najvýhodnejšia ponuka 309,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS