• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2021 15:35

Detail zákazky Z202119844

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2021 15:35

Základné údaje

Z202119844

OF-241795

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5977327

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

53175859

Eliev .s.r.o.

Námestie slobody 70, Sabinov, 08301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäsové výrobky

Klobása, párky, sekaná, tlačenka, saláma,

  • 15131400-9 - Bravčové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15131135-0 - Hydinové párky/klobásy
  • 15131220-3 - Slanina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäsové výrobky
Funkcia
Dodávka mäsových výrobkov pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Klobása bravčová údená podiel /MIN. br. mäsa 88%, hov. 9%/ kg 160
Klobása bravčová mäkký mäsový výrobok / min. obsah br. 60%, hov. 10%/ kg 1300
Obyčajné párky mäkký mäsový výrobok / min. podiel separované mäso 53%/ kg 800
Párky údené / min. podiel br. mäsa 38%, hov. 16%/ kg 1400
Hydinové párky/ min.  obsah hydinového mäsa 53%/ kg 1200
Sekaná bravčová / min. podiel mäsa 53%/ kg 600
Špekáčky / min. podiel br. mäsa 40%/ kg 700
Tlačenka bravčová / min. mäso z brav. hlav 47% a br. vnút. 31% kg 500
Hydinová tlačenka / min. podiel hyd. mäsa 40%/ kg 320
Pečeňový syr / min. podiel mäsa 35%, brav. pečeň 31%/ kg 500
Údená bravčová krkovička bez kosti min.  93 % mäsa kg 750
Bravčové koleno zadné s kosťou / min. podiel br. 87%/ kg 230
Mäkka saláma / min. brav., hov., hydinové mäso min 40% / kg 630
Trvanlivá saláma polosuchá / min. bravčové a hov. mäso min. 80%/ kg 900
Šunková saláma / min. bravčové a hov. mäso min 51%/ kg 830
Bravčová slanina údená bez kože min.  98% kg 80
Hydinová šunka, /hydinové mäso min 90%/ kg 500
Hydinová saláma / min. separované hyd. mäso 40%/ kg 650
Dusená bravčová šunka / min. bravčové stehno 62%/ kg 400
Údená slanina s mäsom kg 380
Jemná hydinová saláma, vákuovo balená, 100g/ks, /separované hydinové mäso min 40%/ ks 3000
Trvanlivá polosuchá vákuovo balená saláma 100g/ks / min. podiel br. - hov. mäsa 80%/ ks 4500
Šunková pena /bravčová slanina, bravčové stehno min 19%/ 100g /ks ks 1100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložením ponuky akceptuje požadované minimálne podiely mäsa v požadovaných výrobkoch.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Interval opakovaných plnení na základe objednávky pri rámcovej dohode
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 48 hodín
Dodanie tovaru bude na dve miesta.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia potravín.
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie od 1.11.2021 do 30.4.2022
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

34 554,00

34 554,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.10.2021 14:55

11.10.2021 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.10.2021 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 133
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2021 13:34 - Vstupná ponuka 34 549,20 € Cena s DPH
10.10.2021 13:34 - Najvýhodnejšia ponuka 34 549,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS