• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2021 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2021 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2021 15:55

Detail zákazky Z202119819

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2021 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2021 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2021 15:55

Základné údaje

Z202119819

OF-242697

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5972930

Objednávateľ

42024471

Stredná odborná škola, Lipová 8, Handlová

Lipová 8, Handlová, 97251, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Priemyselná sušička prádla

bubnová sušička

  • 39713200-5 - Práčky a sušičky bielizne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42716200-0 - Sušičky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1 kus priemyselná sušička prádla
Funkcia
bubnová voľnestojaca sušička prádla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapacita suchého prádla kg 18
Objem bubna litrov 330
Elektrický ohrev kW 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bubon nerezový ÁNO
Pohon bubnu frekvenčným meničom ÁNO
Dvojité prúdenie vzduch-axiálne a radiálne ÁNO
Kontrola plnosti filtra odsávania ÁNO
Pohon bubna prevodovkou
Reverzný chod bubna ÁNO
Zasúvací filter nečistôt z prádla ÁNO
Dvojité sklenené dvere ÁNO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia- práčovňa objednávateľa umiestnená v suteréne budovy (1. podzemné podlažie) s prístupom po schodoch (18schodobých stupňov).
Objednávateľ požaduje dodanie nového a nepoužívaného tovaru.
Vrátane inštalácie a zapojenia na existujúce prívody na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný záručný servis (vrátane bezplatnej dopravy) minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať záručný aj pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Uviesť kontakt na autorizovaného servisného technika, ktorý bude zodpovedný za montáž a servis výrobku.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy technické listy od dodávaného predmetu zákazky, ktoré preukazujú splnenie technických podmienok a certifikát (potvrdenie)  od výrobcu predmetu zákazky, že dodávateľ je autorizovaným predajcom.
Všetky uvedené parametre a vlastnosti výrobku sa považujú za minimálne. Nedodržanie ktorejkoľvek vlastnosti alebo technického parametra sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky, tovar neprevziať.
Faktúra je splatná 30 dní od jej doručenia kupujúcemu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a jej súčasťou musí byť preberací protokol o dodanom tovare alebo dodací list. Ak faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru na náklady dodávateľa v prípade nedodržania uvedených parametrov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
- ponúkaný tovar nebude v súlade s požadovanými respektíve lepšími parametrami a podmienkami uvedenými v opisnom formulári ,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0.
Názov Upresnenie
Do 7 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy je dodávateľ povinný predložiť doklad podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO , ktorým preukáže, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu:
- aktuálnym dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - postačí zaslať príslušný podklad o možnosti preverenia zápisu. Podnikateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO nie je povinný predkladať doklad.
Úspešný uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného úradom uvedie túto skutočnosť pri predložení aktualizovaného rozpočtu.
Do 7 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy je dodávateľ povinný predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lipová 8, Handlová, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

11.10.2021 06:00 — 05.11.2021 14:00

1,00 zákazka

4 068,00

3 390,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) v zmysle nových Obchodných podmienok Elektronického trhoviska OPET - Povinné predkladanie vlastného návrhu na plnenie zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.10.2021 12:17

07.10.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 364
 125
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2021 10:18 - Vstupná ponuka 4 021,20 € Cena s DPH
04.10.2021 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka 4 021,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS