42024471
Stredná odborná škola, Lipová 8, Handlová
Lipová 8, Handlová, 97251, SVK
47505214
OMES spol. s r.o.
Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK
Priemyselná sušička prádla
bubnová sušička
Tovar, Služba
|
1. 1 kus priemyselná sušička prádla
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| bubnová voľnestojaca sušička prádla |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kapacita suchého prádla | kg | 18 | ||
| Objem bubna | litrov | 330 | ||
| Elektrický ohrev | kW | 18 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Bubon nerezový | ÁNO |
| Pohon bubnu frekvenčným meničom | ÁNO |
| Dvojité prúdenie vzduch-axiálne a radiálne | ÁNO |
| Kontrola plnosti filtra odsávania | ÁNO |
| Pohon bubna | prevodovkou |
| Reverzný chod bubna | ÁNO |
| Zasúvací filter nečistôt z prádla | ÁNO |
| Dvojité sklenené dvere | ÁNO |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia- práčovňa objednávateľa umiestnená v suteréne budovy (1. podzemné podlažie) s prístupom po schodoch (18schodobých stupňov). |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového a nepoužívaného tovaru. |
| Vrátane inštalácie a zapojenia na existujúce prívody na mieste plnenia. |
| Vrátane zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
| Miestom plnenia je sídlo kupujúceho |
| Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný záručný servis (vrátane bezplatnej dopravy) minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje vykonať záručný aj pozáručný servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Uviesť kontakt na autorizovaného servisného technika, ktorý bude zodpovedný za montáž a servis výrobku. |
| Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy technické listy od dodávaného predmetu zákazky, ktoré preukazujú splnenie technických podmienok a certifikát (potvrdenie) od výrobcu predmetu zákazky, že dodávateľ je autorizovaným predajcom. |
| Všetky uvedené parametre a vlastnosti výrobku sa považujú za minimálne. Nedodržanie ktorejkoľvek vlastnosti alebo technického parametra sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky, tovar neprevziať. |
| Faktúra je splatná 30 dní od jej doručenia kupujúcemu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a jej súčasťou musí byť preberací protokol o dodanom tovare alebo dodací list. Ak faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru na náklady dodávateľa v prípade nedodržania uvedených parametrov. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. |
| - ponúkaný tovar nebude v súlade s požadovanými respektíve lepšími parametrami a podmienkami uvedenými v opisnom formulári , |
| - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, |
| - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
| V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0. |
| Názov | Upresnenie |
| Do 7 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy je dodávateľ povinný predložiť doklad podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO , ktorým preukáže, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu: | |
| - aktuálnym dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - postačí zaslať príslušný podklad o možnosti preverenia zápisu. | Podnikateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO nie je povinný predkladať doklad. |
| Úspešný uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného úradom uvedie túto skutočnosť pri predložení aktualizovaného rozpočtu. | |
| Do 7 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy je dodávateľ povinný predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet. |
Lipová 8, Handlová, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
11.10.2021 06:00 — 05.11.2021 14:00
1,00 zákazka
4 068,00
3 390,00
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) v zmysle nových Obchodných podmienok Elektronického trhoviska OPET - Povinné predkladanie vlastného návrhu na plnenie zákazky.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2021 12:17
07.10.2021 13:00
07.10.2021 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.10.2021 10:18 - Vstupná ponuka | 4 021,20 | € | Cena s DPH |
| 04.10.2021 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 021,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: