• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 10:55

Detail zákazky Z202119786

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2021 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2021 10:55

Základné údaje

Z202119786

OF-242850

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5983765

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

45329478

ŠTÝL EU s.r.o.

Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilný preosievač kompostu

preosievač, kompost, kompostovanie

  • 43411000-7 - Stroje na triedenie a preosievanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilný preosievač kompostu
Funkcia
Bubnový mobilný preosievač kompostu s pohonom od vývodového hriadeľa traktora (PTO).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilný preosievač kompostu ks 1
Priemer bubna mm 1250
Pracovná dĺžka bubna mm 2500
Dĺžka násypky m 2,2
Výška násypky m 2,5
Rozstup dopravníkového závitu v bubne mm 600 800
Sito dĺžka oka mm 20
Sito šírka oka mm 20
Hodinový výkon m3/h 15 35
Preosievanie na frakciu mm 20
Pohon  traktorom s výkonom HP 120
Kardanový hriadeľ s bezpečnostnou skrutkou ks 1
Čistiaca kefa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mobilné zariadenia (s možnosťou presunu na iné miesto) áno
Pohon od vývodového hriadeľa traktora (PTO)
Plnenie násypky externý nakladač
Posun kompostu z násypky do triediaceho bubna pomocou dopravníka áno
Jemná frakcia podsitná odvádzaná bočným dopravníkom áno
Hrubá frakcia padajúca za preosievač áno
Podvozok pre pomalé ťahanie nehomologizovaný bez svetiel a bŕzd
Nastavenie všetkých pracovných rýchlostí pomocou hydraulického ovládania áno
Možnosť výmeny sita podľa požadovanej veľkosti frakcie preosievaného materiálu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zákazka sa týka projektu financovaného z EŠIF.
2. Verejný obstarávateľ si v tomto predmetnom obstarávaní uplatňuje odkladaciu podmienku, ktorá bude uvedená v zmluve v nasledovnom znení:
2.1 Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky,ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi.
2.2 Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky,ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu prijímateľa s výškou ex ante finančnej kontroly uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č.5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO.
3. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
4. Právo prijímateľa NFP bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi prijímateľom NFP a dodávateľom a výsledky kontroly poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania.
5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO má na základe dôveryhodných informácií dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
6. Verejný obstarávateľ v zmysle § 19 ods. 3 ZVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s uchádzačom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora /RPVS/ alebo ak bol vymazaný z RPVS a ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS.
7. Ak verejný obstarávateľ neodstúpi od zmluvy uzavretej s uchádzačom z dôvodu nezapísania do RPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
8. Verejný obstarávateľ uchádzača, ktorý predloží ponuku ako dodávateľ , ktorý nie je platiteľom DPH, bude považovať, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
9. Dodávateľ je povinný predložiť ako súčasť cenovej ponuky vlastný návrh plnenia spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky resp. obchodného názvu, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania napr. katalógový list, technický list resp. technický opis a pod., na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky. V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
10. Na predmet zákazky sa neposkytne žiaden preddavok. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúr 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi ( z dôvodu uplatnenia systému predfinancovania ).
11. V prípade uvedenia opisu predmetu zákazky t.j. tovaru zodpovedajúceho konkrétnej obchodnej značke platí " alebo ekvivalentný ". V prípade, ak uchádzač použije ekvivalent, jeho technické parametre a špecifikácie musia spĺňať minimálne rovnaké alebo vyššie technické požiadavky na predmet zákazky.
12. V cenovej ponuke musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy vrátane dodania na miesto určenia, zaškolenia obsluhy, zloženia na miesto plnenia, inštalácie na mieste plnenia.
13. Objednávateľ požaduje záručnú dobu v dĺžke minimálne 24 mesiacov.
14. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcu výrobcu pre predmet zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre daný predmet zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na predmet zmluvy.
15. Objednávateľ požaduje vykonanie záručných servisných úkonov, opráv a údržby do 48 hodín po odsúhlasení objednávateľom a dodávateľom, prioritne výjazdom do sídla objednávateľa.
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ,tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
18. Možnosť upraviť stroj podľa požiadaviek objednávateľa.
19. Všetky tovary musia byť dodané ako nové tovary - je neprípustné dodať tovary staršie, použité, repasované a pod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 55, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.12.2021 10:00 — 31.03.2022 10:00

1,00 ks

61 311,13

61 311,13

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje v prílohách vlastného návrhu predložiť finančnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov resp. dokumentov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky, výrobcu, typového označenia) naceneného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.10.2021 11:36

14.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 99
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2021 16:20 - Vstupná ponuka 61 310,40 € Cena s DPH
08.10.2021 16:20 - Najvýhodnejšia ponuka 61 310,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS