• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2021 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2021 13:15

Detail zákazky Z202119774

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2021 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2021 13:15

Základné údaje

Z202119774

OF-242712

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5977341

Objednávateľ

37920413

Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín

Soblahovská 65, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

47713615

L.A. Záhrady, s.r.o.

Brnianska 1J, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Záhradnícke práce v rámci náhradnej výsadby

záhradnícke služby, lesnícke služby, výsadba stromov, dopravné služby

  • 77300000-3 - Záhradnícke služby
  • 77211600-8 - Výsadba stromov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Úprava plochy s náhradnou výsadbou
Funkcia
Náhradná výsadba stromov a krov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hĺbenie jám pre vysadzovanie rastlín v hornine 1 až 4 bez výmeny pôdy, s prípadným naložením prebytočných výkopkov na dopravný prostriedok, odvozom na vzdialenosť do 20km a so zložením v rovine alebo na svahu do 1:5 objemu nad 1,2 do 1,5m3 ks 222
Výsadba stromov v kvetináči alebo s balom do vopred vyhĺbenej jamky v rovine alebo na svahu do 1:5 pri priemere balu /kvetináča nad 1000 do 1200 mm ks 222
Lokálna výmena pôdy pre drevinu v rovine alebo na svahu do 1:5 ks 222
Hĺbenie jám pre vysadzovanie rastlín v hornine 1 až 4 bez výmeny pôdy, s prípadným naložením prebytočných výkopkov na dopravný prostriedok, odvozom na vzdialenosť do 20km a so zložením v rovine alebo na svahu do 1:5 objemu nad 0,1m3 do 0,2m3 ks 72
Výsadba stromov v kvetináči alebo s balom do vopred vyhĺbenej jamky v rovine alebo na svahu do 1:5 pri priemere balu /kvetináča nad 100 do 200 mm ks 72
Lokálna výmena pôdy pre drevinu v rovine alebo na svahu do 1:5 ks 72
Vytvorenie zálievkovej misy okolo rastlín s jemnou modeláciou minimálne 15cm od zeme ks 222
Zakotvenie stromov troma a viac kolmi pri priemere kolov do 100mm pri dĺžke kolov do 2,5 m ks 197
Vytvorenie ohrádky kolov polkolmi, upevnenie kolov ku stromu páskou ks 197
Upevnenie zavlažovacích vakov ks 197
Obalenie kmeňa jutou pod úväzok pásky ks 197
Mulčovanie vysadených stromov pri hr. mulča nad 50 do 100 mm v rovine alebo na svahu ks 197
Výchovný rez - redukcia koruny minimálne o 1/3 ks 197
Aplikácia zeolitu, 3-vrstvovo ks 197
Aplikácia hydrogelu, 3-vrstvovo ks 197
Zaliatie rastlín vodou, plochy jednotlivo nad 20m2 a dovoz vody pre zálievku rastlín na vzdialenosť do 10 000m ks 197
Voda pre zálievku - 50l na kus ks 197
Presuny a doprava ks 1
Odvoz bioodpadu a umiestnenie na skládku ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Presuny rastlín a doplnkového tovaru budú realizované z areálu Objednávateľa na miesta plnenia (miesta výsadby).
Na základe tejto zmluvy sa Zhotoviteľ zaväzuje pre Objednávateľa zrealizovať dielo, ktoré spočíva v záhradníckych prácach v rámci náhradnej výsadby, vrátane dopravy zo skladu objednávateľa na miesto určenia do 10 000m. Vrátane odvozu a likvidácie odpadu a za podmienok ustanovených v tejto zmluve (ďalej spolu označované ako aj predmet zmluvy/služby/práce/plnenie/dielo).
Zhotoviteľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS kontaktnú osobu, ktorá je za Zhotoviteľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy. Zároveň v tejto lehote do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy, predloží Zhotoviteľ položkový rozpočet pričom celková cena nesmie prekročiť celkovú cenu uvedenú zmluve.
Zhotoviteľ zabezpečí odovzdanie odpadov, ktoré vzniknú počas realizácie diela, osobám oprávneným nakladať s odpadmi podľa zákona NR SR č.223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Zhotoviteľ musí byť v zmysle platných právnych predpisov oprávnený uskutočňovať práce, ktoré sú predmetom zmluvy.
Objednávateľ upresní miesta plnenia Zhotoviteľovi po uzavretí zmluvy.
Ak konanie Zhotoviteľa má za následok porušenie predpisov BOZP, PO, životného prostredia alebo platných právnych predpisov Slovenskej republiky a EÚ a tieto porušenia budú mať za následok uloženie pokuty (sankcie) Objednávateľovi zo strany orgánov verejnej alebo štátnej správy podľa príslušných právnych predpisov, je Zhotoviteľ povinný nahradiť Objednávateľovi takto zaplatenú pokutu v plnej výške.  Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu dodržiavania povinností vyplývajúcich podľa tejto zmluvy a ďalších povinností vyplývajúcich z predpisov o ochrane BOZP a PO.
Zhotoviteľ sa zaväzuje niesť plnú zodpovednosť za bezpečný postup vykonávaných pracovných činností a za dodržiavanie predpisov na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi na pracovisku. Dodržiavanie ustanovení nezbavuje Zhotoviteľa zodpovednosti za BOZP a PO.
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadné vady na plnení podľa tejto zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení písomnou formou. Pokiaľ sa písomne zmluvné strany nedohodnú inak, Zhotoviteľ sa zaväzuje odstrániť závady a nedostatky vo vykonaných prácach do 2 dní od doručenia písomnej reklamácie. O odstránení vád sú zmluvné strany povinné bez zbytočného odkladu vyhotoviť protokol, ktorý bude podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán.
Zhotoviteľ je povinný odstrániť vady na diele na vlastné náklady. Zhotoviteľ nemá nárok na úhradu nákladov za vykonané práce ani na úhradu akýchkoľvek iných nákladov, ktoré mu z titulu odstránenia vád vzniknú.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany sú oprávnené odstúpiť od zmluvy z dôvodov podľa príslušných ustanovení Obchodného zákonníka v platnom znení, resp. v prípadoch upravených v tejto zmluve a obchodných podmienkach elektronického trhoviska, ktoré sú jej prílohou.
Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť pracovisko výstražnými a bezpečnostnými prvkami a zároveň vybaviť svojich zamestnancov potrebnými OOPP.
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Zhotoviteľ zodpovedá za všetky škody spôsobené Objednávateľovi a tretím osobám v súvislosti s činnosťou súvisiacou s predmetom tejto  Zmluvy a je zároveň povinný si zabezpečiť zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám v súvislosti s činnosťou súvisiacou s predmetom tejto Zmluvy, a to najneskôr do začatia výkonu prác odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy minimálne na poistnú sumu  100.000 €. Zhotoviteľ je povinný toto poistenie udržiavať a financovať počas celej platnosti tejto Zmluvy.
Zhotoviteľ umožní zástupcovi objednávateľa kontrolovať plnenie počas jeho realizácie.
Poskytnutie služby podľa tejto zmluvy sa považuje za riadne ukončené a odovzdané po písomnom protokolárnom prevzatí objednávateľom.
V prípade, že Zhotoviteľ vykoná plnenie pred lehotou uvedenou v zmluve, je objednávateľ oprávnený prevziať plnenie aj pred touto lehotou.
Celková cena uvedená v zmluve je cena maximálna a zahŕňa všetky služby/tovary/práce, ktoré je Zhotoviteľ povinný zrealizovať v zmysle tejto zmluvy. Zhotoviteľ nie je oprávnený v súvislosti s plnením podľa tejto zmluvy požadovať od Objednávateľa žiadne ďalšie platby nad rámec celkovej zmluvnej ceny.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Cenu za dielo uhradí objednávateľ bankovým prevodom na účet Zhotoviteľa, a to na základe faktúry v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia.
Podkladom pre úhradu ceny za vykonanie diela je riadne vystavená faktúra Zhotoviteľa doručená Objednávateľovi. Na účely tejto Zmluvy sa za riadne vystavenú faktúru považuje faktúra, ktorá obsahuje všetky náležitosti vyžadované všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Faktúra vystavená Zhotoviteľom podlieha kontrole vykonávanej osobou poverenou Objednávateľom, a to technickým pracovníkom verejnej zelene , pričom v prípade, že faktúra nie je vystavená riadne, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť Zhotoviteľovi na opravu.
Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti stanovené právnymi predpismi a prílohy podľa požiadavky Objednávateľa, Objednávateľ ju vráti Zhotoviteľovi bez zaplatenia. Doručením opravenej faktúry objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti.
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, má povinnosť uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH.
V prípade ak Objednávateľ odstúpi od zmluvy z dôvodov podľa čl.XVIII. bod 18.2. písm. a), b), c), d), e), f), g), i), j), k), l), p), q), t), u), w), VZP má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 50 € za každý takýto dôvod odstúpenia Objednávateľa od zmluvy.
Objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 50 € za každé aj opakované porušenie tejto zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Soblahovská 65, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.12.2021 13:00

1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

31 228,14

26 023,45

uvedené bod č. III osobitné požiadavky na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2021 08:02

11.10.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.10.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 187
 237
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2021 09:18 - Vstupná ponuka 31 228,12 € Cena s DPH
10.10.2021 21:24 - Najvýhodnejšia ponuka 31 212,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS