00330116
Obec Plaveč
Hviezdoslavova 101/4, Plaveč, 06544, SVK
36286451
TENZONA Slovakia s.r.o.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Zberný dvor – technológie - Oceľová váha
oceľová váha
Tovar, Služba
1. Oceľová váha
|
|
---|---|
Funkcia |
Oceľová váha určená k zisťovaniu hmotnosti nákladných vozidiel a súprav v obchodnej triede. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oceľová váha nová s nasledovnou špecifikáciou: | ks | 1 | ||
nosnosť | t | 20 | ||
presnosť váženia | kg | 10 | ||
dĺžka vážiacej plochy | m | 8 | ||
šírka vážiacej plochy | m | 3 | ||
výška | mm | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena oceľovej váhy zahŕňa: záruka - | min. 24 mesiacov. |
Cena oceľovej váhy zahŕňa: | súčasťou dodávky: nájazdové rampy, váhová elektronika |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
3. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb |
4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy v rozsahu: cena bez DPH, DPH, cena s DPH. |
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
7. Dodacie lehoty: do 4 mesiacov odo dňa obdržania výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. Výzva resp. výzvy objednávateľa budú zaslané písomne a to poštou alebo e-mailom po zabezpečení finančných prostriedkov vo forme schválenia NFP a následnej kontrole verejného obstarávania, resp. po obdržaní súhlasu radiaceho orgánu s plnením zmluvy. |
8. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedených v tomto opisnom formulári: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, ako aj obrázok ponúkaného tovaru. Zároveň predloží zoznam technických špecif. a vlastnosti, kde pri číselne zadanom požadovanom parametre uvedie ponúkanú hodnotu v číselnom tvare, pri textovom opise požadovaných vlastností uvedie "áno", "nie". |
9. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 4. a 8. týchto osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy do 7 dní odo dňa ich doručenia. V prípade potreby doplnenia uvedených údajov, resp. spresnenia bude výzva zaslaná písomne napr. e-mailom. |
10. Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy. |
11. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. Kúpna cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, náklady na dopravu s inštaláciou a zaškolením. Zároveň dodá všetky komponenty a dokumenty potrebné k bezpečnej prevádzke traktora a príslušenstvá, kompletnú dokumentáciu v sloven. alebo českom jazyku (napr. návod na obsluhu, servisnú knižku, technickú dokumentáciu). |
12. Dodávateľ zabezpečí servisný zásah do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať opravy a dodať náhradné diely po telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávke najneskôr do 48 hodín od jej doručenia. V prípade nedostupnosti náhradných dielov je povinný okamžite objednávateľa o uvedenej skutočnosti oboznámiť. V prípade neodstránenia závady do 5 dní dodávateľ poskytne adekvátny náhradný stroj. |
13. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak v rámci kontroly procesu verejného obstarávania zákazky, na základe ktorej došlo k uzavretiu zmluvy, bolo konštatované porušenie zákona. |
14. Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky a zaškolenie osôb verejného obstarávateľa. |
15. Dodávateľ prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa z neplatiteľa DPH na platiteľ DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
16. Objednávateľ upozorňuje, že predmetná zákazka bude spolufinancovaná z fondov EÚ. Kód projektu v ITMS 2014+ : 310011R702 |
17. V prípade, že je v opisnom formulári uvedený konkrétny výrobca, dodávateľ alebo konkrétny názov výrobku alebo materiálu, výrobný postup, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov alebo výrobkov, je možné v ponuke použiť alternatívny výrobok (ekvivalent) od alternatívneho výrobcu, pričom musia byť zachované rozmery, kvalitatívne vlastnosti a technické parametre pôvodného v opisnom formulári uvedeného výrobku alebo materiálu, |
(pokračovanie bodu č. 17) t.j. záujemca / uchádzač môže tieto špecifikácie nahradiť ekvivalentnými (porovnateľnými) s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami, pokiaľ to nebude v rozpore s európskymi a slovenskými normami a pod. |
Hviezdoslavova 101/4 a podľa pokynov objednávateľa, Plaveč, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
01.12.2021 08:00 — 30.12.2022 10:00
1,00 komplet
24 000,00
19 531,33
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky v rozsahu: cena bez DPH, DPH, cena s DPH s presným uvedením obchodného názvu, typu, značky a pod. ponúknutého tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2021 15:32
20.10.2021 14:00
20.10.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2021 16:51 - Vstupná ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
20.10.2021 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: