• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 13:00

Detail zákazky Z202119757

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 13:00

Základné údaje

Z202119757

OF-240520

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5992479

Objednávateľ

00330116

Obec Plaveč

Hviezdoslavova 101/4, Plaveč, 06544, SVK

Dodávateľ

36024210

GROSSA NOVA s.r.o.

Piaristická 2, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zberný dvor – technológie - Drvič stavebného odpadu

drvič stavebného odpadu

  • 43414000-8 - Drviče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drvič stavebného odpadu
Funkcia
Drvič stavebného odpadu určený na drvenie stavebného odpadu z malých demolačných a búracích prác.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drvič stavebného odpadu nový s nasledovnou špecifikáciou: ks 1
výkon kW 7,4
poháňanie elektromotorom s napájaním - napätím V 380
rozmer drviaceho otvoru mm 400x200
nastavenie výšky drviacej štrbiny mm 10/80
hmotnosť kg 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cena drviča stavebného odpadu zahŕňa: záruka - min. 24 mesiacov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia
3. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb
4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy v rozsahu: cena bez DPH, DPH, cena s DPH.
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
7. Dodacie lehoty: do 4 mesiacov odo dňa obdržania výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. Výzva resp. výzvy objednávateľa budú zaslané písomne a to poštou alebo e-mailom po zabezpečení finančných prostriedkov vo forme schválenia NFP a následnej kontrole verejného obstarávania, resp. po obdržaní súhlasu radiaceho orgánu s plnením zmluvy.
8. Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedených v tomto opisnom formulári: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, ako aj obrázok ponúkaného tovaru. Zároveň predloží zoznam technických špecif. a vlastnosti, kde pri číselne zadanom požadovanom parametre uvedie ponúkanú hodnotu v číselnom tvare, pri textovom opise požadovaných vlastností uvedie "áno", "nie".
9. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 4. a 8. týchto osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy do 7 dní odo dňa ich doručenia. V prípade potreby doplnenia uvedených údajov, resp. spresnenia bude výzva zaslaná písomne napr. e-mailom.
10. Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy.
11. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. Kúpna cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, náklady na dopravu s inštaláciou a zaškolením. Zároveň dodá všetky komponenty a dokumenty potrebné k bezpečnej prevádzke traktora a príslušenstvá, kompletnú dokumentáciu v sloven. alebo českom jazyku (napr. návod na obsluhu, servisnú knižku, technickú dokumentáciu).
12. Dodávateľ zabezpečí servisný zásah do 48 hodín od nahlásenia poruchy. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať opravy a dodať náhradné diely po telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávke najneskôr do 48 hodín od jej doručenia. V prípade nedostupnosti náhradných dielov je povinný okamžite objednávateľa o uvedenej skutočnosti oboznámiť. V prípade neodstránenia závady do 5 dní dodávateľ poskytne adekvátny náhradný stroj. Cena zahŕňa náklady na 1. a 2. servisnú prehliadku mimo náplní.
13. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak v rámci kontroly procesu verejného obstarávania zákazky, na základe ktorej došlo k uzavretiu zmluvy, bolo konštatované porušenie zákona.
14. Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky a zaškolenie osôb verejného obstarávateľa.
15. Dodávateľ prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa z neplatiteľa DPH na platiteľ DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH.
16. Objednávateľ upozorňuje, že predmetná zákazka bude spolufinancovaná z fondov EÚ. Kód projektu v ITMS 2014+ : 310011R702
17. V prípade, že je v opisnom formulári uvedený konkrétny výrobca, dodávateľ alebo konkrétny názov výrobku alebo materiálu, výrobný postup, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov alebo výrobkov, je možné v ponuke použiť alternatívny výrobok (ekvivalent) od alternatívneho výrobcu, pričom musia byť zachované rozmery, kvalitatívne vlastnosti a technické parametre pôvodného v opisnom formulári uvedeného výrobku alebo materiálu,
(pokračovanie bodu č. 17) t.j. záujemca / uchádzač môže tieto špecifikácie nahradiť ekvivalentnými (porovnateľnými) s rovnakými alebo lepšími vlastnosťami, pokiaľ to nebude v rozpore s európskymi a slovenskými normami a pod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavova 101/4 a podľa pokynov objednávateľa, Plaveč, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

01.12.2021 08:00 — 30.12.2022 10:00

1,00 komplet

28 680,00

23 830,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky v rozsahu: cena bez DPH, DPH, cena s DPH s presným uvedením obchodného názvu, typu, značky a pod. ponúknutého tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2021 15:32

20.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 113
 31
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2021 16:15 - Vstupná ponuka 28 680,00 € Cena s DPH
12.10.2021 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka 28 650,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS