00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
27831345
XEVOS Solutions s.r.o.
28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE
Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 pre MsP
licencie Office 365
Tovar
1. Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 pre MsP
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 a predĺženie licencií platformy Microsoft 365 Business Standard na 1 rok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft 365 Business Premium | ks | 10 | ||
Microsoft 365 Business Standard | ks | 135 | ||
Microsoft 365 Business Basic | ks | 50 | ||
Microsoft 365 Visio Plan 2 | ks | 5 |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ požaduje inštaláciu v mieste plnenia: Bratislava. |
Ponuka musí zohľadňovať všetky náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Objednávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby. |
Dodávateľ (Úspešný uchádzač) je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju objednávateľovi do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov od uzavretia zmluvy, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom e-mailu aktivovať aj deaktivovať licencie. Z tohto dôvodu je dodávateľ povinný bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámiť e-mailovú adresu k zasielaniu požiadaviek objednávateľa na aktiváciu a deaktiváciu jednotlivých licencií. |
Objednávateľ požaduje fakturovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch v čase od 8:00 – 16:00 h. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Zmluvná pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby je 10% z celkovej zmluvnej ceny splatná do 10 pracovných dní na účet objednávateľa uvedený v Zmluve. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
Primaciálne nám. 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
22.10.2021 15:57
1,00 kompletný predmet zákazky
21 747,36
18 122,80
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie technických vlastností zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2021 08:25
19.10.2021 16:53
19.10.2021 17:08
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2021 16:03 - Vstupná ponuka | 21 744,00 | € | Cena s DPH |
19.10.2021 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 730,32 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: