• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2021 16:53
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2021 18:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2021 18:15

Detail zákazky Z202119755

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2021 16:53
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2021 18:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2021 18:15

Základné údaje

Z202119755

OF-241540

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5990475

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

27831345

XEVOS Solutions s.r.o.

28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 pre MsP

licencie Office 365

  • 48218000-9 - Softvérový balík na riadenie licencií
  • 64216110-7 - Služby elektronickej výmeny údajov
  • 72500000-0 - Služby súvisiace s počítačmi
  • 72511000-0 - Softvérové služby na správu sietí
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 48700000-5 - Obslužné programy softvérových balíkov
  • 48710000-8 - Softvérový balík na zálohovanie a obnovu
  • 48780000-9 - Softvérový balík na riadenie systémov, archivácie a obsahu
  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 pre MsP
Funkcia
Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 a predĺženie licencií platformy Microsoft 365 Business Standard na 1 rok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft 365 Business Premium ks 10
Microsoft 365 Business Standard ks 135
Microsoft 365 Business Basic ks 50
Microsoft 365 Visio Plan 2 ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ požaduje inštaláciu v mieste plnenia: Bratislava.
Ponuka musí zohľadňovať všetky náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Objednávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby.
Dodávateľ (Úspešný uchádzač) je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju objednávateľovi do 24 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov od uzavretia zmluvy, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom e-mailu aktivovať aj deaktivovať licencie. Z tohto dôvodu je dodávateľ povinný bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámiť e-mailovú adresu k zasielaniu požiadaviek objednávateľa na aktiváciu a deaktiváciu jednotlivých licencií.
Objednávateľ požaduje fakturovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch v čase od 8:00 – 16:00 h.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Zmluvná pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby je 10% z celkovej zmluvnej ceny splatná do 10 pracovných dní na účet objednávateľa uvedený v Zmluve.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Primaciálne nám. 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

22.10.2021 15:57

1,00 kompletný predmet zákazky

21 747,36

18 122,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie technických vlastností zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2021 08:25

19.10.2021 16:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2021 17:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 586
 80
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2021 16:03 - Vstupná ponuka 21 744,00 € Cena s DPH
19.10.2021 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka 21 730,32 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS