• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2021 13:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 11:45

Detail zákazky Z202119691

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2021 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2021 13:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2021 11:45

Základné údaje

Z202119691

OF-242618

zazmluvnená

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

46101381

Green Technologies Slovakia s. r. o.

Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OOPP - overaly

overaly, OOPP

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Overal celotelový
Funkcia
Overal jednorazový celotelový, veľkosť L, XL, 2XL, 3XL
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Overal jednorazový celotelový, veľkosť L, XL, 2XL, 3XL ks 18000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosti /výška/hrudník/ pás   v cm L/174-182/102-110/90-98,   XL/182-190/110-118/98-106,   2XL/190-198/118-129/106-117, 3XL/198-206/129-141/117-129
farba biela
kategória minimálne II
ochranná trieda typ 5/ typ6
kapucňa, rukáv, nohy, zips, švy, materiál kapucňa-áno, dlhý rukáv ukončený manžetou, nohy ukončené gumičkou, zips s prilepiteľnou záklopkou,  materiál-netkaná polyprepylénová antistatická tkanina (tyvek)
spĺňajúci normy min. EN1149-5:2008,  EN 13034:2005+A1:2009/Type_6, EN ISO 13982-1:2004+A1:2010/Type_5, EN 14126:2003+AC:2004/Type:5B,6B, EN ISO 13688:2013
odev musí obsahovať piktogramové značenie spĺňajúcich požiadaviek, kvality, certifikácie a ošetrovania označenie CE-číslom notifikovanej osoby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predloží dodávateľ rozpis jednotlivých položiek a k nim príslušné ceny bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu jednotlivých položiek a celkovú cenu spolu
Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predloží dodávateľ - vyhlásenie o zhode a CE certifikát so záverečným protokolom, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou certifikátu. Uvedené dokumenty požadujeme dodať v originály, príp. v Úradne preloženej kópii v Slovenskom jazyku, príp. v úradne overenom preklade.
Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predloží dodávateľ podrobný technický opis predmetu zákazky, návod na použitie v slovenskom, resp. českom jazyku a vzorky z každej požadovanej veľkosti
Vzorka ostáva archivovaná a bude súčasťou predloženej dokumentácie
Ak predložená technická špecifikácia a vzorka nebude v súlade s technickými požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa
Dodávky budú realizované v období október 2021 až marec  2022, podľa aktuálnej potreby na základe čiastkových objednávok. Termín dodania 1-3 dní od zaslania objednávky. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08.00 h do 14.00 h
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od vystavenia faktúry
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo v závislosti od aktuálnych potrieb pri zachovaní jednotkovej ceny. Zmluva bude ukončená po uplynutí zmluvného vzťahu
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar od iného dodávateľa
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nie je schopný splniť dodávku podľa priebežnej objednávky, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 h pred termínom dodania telefonicky a mailom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, 085 01 Bardejov, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

25.10.2021 00:00 — 31.03.2022 00:00

18 000,00 ks

61 200,00

61 200,00

súčasťou zmluvy budú osobitné požiadavky na plnenie uvedené v opisnom formulári

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.10.2021 11:12

21.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 124
 20
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2021 12:37 - Vstupná ponuka 59 000,00 € Cena bez DPH
07.10.2021 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka 30 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS