• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2021 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2021 10:05

Detail zákazky Z202119684

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2021 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2021 10:05

Základné údaje

Z202119684

OF-241937

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5977263

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36513288

Industrial Services Prešov, s.r.o.

Vajanského 43, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Montérkové súpravy

montérky, súprava

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Montérkové súpravy
Funkcia
- ochranný odev
- nový, nepoužívaný tovar
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Montérková súprava ks 200
2. Montérková súprava s náprsenkovými nohavicami ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Dvojdielna montérková súprava pánska, blúza rovného strihu áno
- rukávy ukončené pevným úpletovým patentom, štyri nakladané vrecká - dve v spodnej časti a dve náprsné vrecká áno
- nohavice s pevným pásom v zadnej časti stiahnutý do gumy s pútkami na opasok áno
- predné našité vrecká, jedno zadné vrecko, bočné vrecko na meter a mobil áno
- rázporok na gombíky alebo zips áno
- zdvojené spevnené kolená áno
- materiálové zloženie 100% bavlna áno
- plošná hmotnosť na 1m2-STN EN 12127 250g/m2 (+/- 5%) áno
- farba tmavá podľa výberu áno
- zmena rozmerov po 3 cykloch prania pri 60°C, STN EN 5077 áno
- stálofarebnosť pri otere za sucha áno
- stupeň sivej stupnice podľa 4-5/4-5, STN EN ISO 105-X12:2003 áno
- materiály v kontakte s pokožkou musia mať preukázanú zdravotnú nezávadnosť áno
- veľkosť 42 až 68 áno
- veľkostná tabuľka s aktuálnymi normami STN a EU áno
- textilné výrobky sú označené etiketou: symbol zloženia materiálu, symbol ošetrenia, symbol výrobcu, veľkosť výrobku áno
- etikety musia byť čitateľné, trvalé, pevne pripevnené, text v slovenčine áno
- odevy musia byť vhodné do sušičky do 80°C áno
2. Dvojdielna montérková súprava pánska s náprsenkovými nohavicami, blúza rovného strihu áno
- rukávy ukončené pevným úpletovým patentom, štyri nakladané vrecká - dve v spodnej časti a dve náprsné vrecká áno
- nohavice na traky predné vačkové vrecko, náprsné vrecko na zips áno
- nohavice v páse v zadnej časti stiahnuté do gumy áno
- predné našité vrecká, jedno zadné vrecko, bočné vrecko na meter a mobil áno
- rázporok na gombíky alebo zips áno
- bočné zapínanie na gombíky áno
- zdvojené spevnené kolená áno
- materiálové zloženie 100% bavlna áno
- plošná hmotnosť na 1m2-STN EN 12127 250g/m2 (+/- 5%) áno
- farba tmavá podľa výberu áno
- zmena rozmerov po 3 cykloch prania pri 60°C, STN EN 5077 áno
- stálofarebnosť pri otere za sucha áno
- stupeň sivej stupnice podľa 4-5/4-5, STN EN ISO 105-X12:2003 áno
- materiály v kontakte s pokožkou musia mať preukázanú zdravotnú nezávadnosť áno
- veľkosť 42 až 68
- veľkostná tabuľka s aktuálnymi normami STN a EU áno
- textilné výrobky sú označené etiketou: symbol zloženia materiálu, symbol ošetrenia, symbol výrobcu, veľkosť výrobku áno
- etikety musia byť čitateľné, trvalé, pevne pripevnené, text v slovenčine áno
- odevy musia byť vhodné do sušičky do 80°C áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach (elektronických objednávkach). 4 miesta plnenia v Bratislave.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude splňať minimálne alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy Objednávateľovi:
a) názov položky, typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za ks ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu celkom bez DPH a s DPH.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 5 pracovných dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky. Dodávateľ predloží iba jednu vzorku k danej položke, ľubovolnej veľkosti.
Zmluva sa uzavrie na dobu určitú na 12 mesiacov, od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 4 čiastkové výzvy ( el.objednávky) mesačne.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 10 kalendárnych dní.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby, je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Záruka 24 mesiacov.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 3 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Požadované technické a kvalitatívne vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby ) do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať, z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastnosti, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

11 580,00

11 580,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje predloženie opisu a popisu technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky. Objednávateľ požaduje predloženie obrazovej prílohy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.10.2021 08:16

11.10.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.10.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 310
 22
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2021 08:34 - Vstupná ponuka 9 900,00 € Cena bez DPH
11.10.2021 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka 8 208,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS