• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2021 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2021 10:20

Detail zákazky Z202119664

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2021 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2021 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2021 10:20

Základné údaje

Z202119664

OF-242689

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5977290

Objednávateľ

42026393

Stredná odborná škola technická, Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom (skrátený názov "SOŠ technická Dubnica nad Váhom")

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

31659551

COMMERC SERVICE spol. s r.o.

Ku Surdoku 35, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dielenský stôl so zverákom

stôl, zverák, dielňa, pracovisko

  • 39151200-7 - Dielenské pracovné stoly
  • 39263000-3 - Stolové vybavenie
  • 42671000-0 - Držiaky na nástroje
  • 44532000-8 - Bezzávitové upínadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovný stôl dielenský
Funkcia
zámočnícke pracovisko
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný stôl dielenský zo zváranej oceľovej konštrukcie ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 1190 (1200) x 600 x 850 mm  (š x hĺ x v)
materiál jaklový profil 40x40x1,5 mm
nosnosť 75 - 100 kg
materiál pracovnej dosky lepené smrekové drevo obojstranne dýhované bukovou preglejkou s hrúbkou 40 mm
počet skriniek 1-dverová uzamykateľná cylindrickým zámkom na jednej strane stola
počet políc v skrinke 2
počet zásuviek 3 ks na centrálne uzamykanie cylindrickým zámkom na druhej strane stola
nosnosť zásuvky 40 kg
výsuv zásuvky 100 % výsuv na guľôčkových lištách
farba: dvierka / korpus RAL 7001 (7035) /  RAL 5015 (5012)
typ podnožia pevné kovové, alternatíva nastaviteľnej pätky
 2. Zverák dielenský (York alebo ekvivalent)
Funkcia
na horeuvedený pracovný stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zverák dielenský ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál vysokokvalitná oceľ, kalená na 50-52 HRC
šírka čelustí 125 mm
rozpätie čelustí 115 mm
hĺbka upnutia 75 mm
plocha nákovy 60 x 120 mm
integrovaná otočná doska ± 5 stupňov s polohovacími skrutkami 2 x M10
vratidlo s bezpečnostnými koncovkami
otvor pre upevnenie na stôl 4 otvory x M10
presné valcové vedenie
hmotnosť 20 kg
farba červená RAL 3020
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena dopravy musí byť súčasťou ceny tovaru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nepoškodený.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy spolu s certifikátmi do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Na položku č. 2 "Zverák dielenský (York alebo ekvivalent)" požadujeme certifikát kvality vydaný skúšobným ústavom alebo oprávneným orgánom v SR alebo ČR v zmysle platných noriem
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za položku vrátane DPH a celkovú cenu s DPH v Euro za celý predmet zákazky. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu/preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list/preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodací list/Preberací protokol vypracuje Dodávateľ.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a druhá strana akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
V prípade ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Objednávateľa.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/ odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

12.10.2021 06:30 — 22.11.2021 18:00

1,00 zákazka

11 695,20

9 746,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Presný popis predmetu zákazky výrobcom, výrobca, rozmery, certifikáty

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.10.2021 09:04

11.10.2021 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.10.2021 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 581
 71
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2021 08:33 - Vstupná ponuka 11 695,20 € Cena s DPH
06.10.2021 15:16 - Najvýhodnejšia ponuka 11 689,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS