• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 10:50

Detail zákazky Z202119659

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 10:50

Základné údaje

Z202119659

OF-242678

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5992469

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

52108961

Boritech s.r.o.

Krušovská 1859/11, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mobilný drvič kuchynského odpadu

Mobilný drvič, kuchynský, zelený a organický odpad, kompostovanie

  • 43414000-8 - Drviče
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mobilný drvič
Funkcia
Mobilný drvič  určený na spracovanie kuchynského, zeleného a organického odpadu za účelom kompostovania s hydraulickou rukou a vyklápačom nádob
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilný drvič ks 1
Výsledná frakcia spracovania cm 1,2
Kapacita násypky m3 20 21
Hodinový výkon stroja m3 55 60
Zdvih hydraulickej ruky kg 300 350
Dosah hydraulickej ruky m 3,5 4
Šírka sklopného dopravníka mm 900
Dĺžka sklopného dopravníka mm 2000
Objem vyprázdňovaných normalizovaných nádob l 110 1100
Pohon traktora s výkonom HP 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2 miešacie a rezacie závitovky s 4 zbiehavými skrutkovicami áno
Miešacie a rezacie závitovky s vysokým stupňom oteruvzdornosti áno
Dno s proti ostrím na rezanie s výslednou frakciou do 1,2 cm áno
Pohon PTO traktora, kardanový hriadeľ s bezpečnostnou skrutkou
Dno zo špeciálnej oteruvzdornej  ocele áno
Rám z vysoko-odolnej ocele áno
Rezacie nože z vysoko-odolnej ocele áno
Horná plošina so sedadlom a ovládaním hydraulickej ruky áno
Osvetlenie pracovného priestoru áno
Diaľkové ovládanie funkcií áno
Tlačidlo centrál stop áno
Vyprázdňovanie násypky s hydraulicky sklopným dopravníkom ľavostranné
Príprava na vyprázdňovanie na pravej strane áno
Vyklápač nádob na zadnej strane stroja
Obojstranné stupačky pre obsluhu áno
Úchyt na lopatu a metlu áno
Maják na zadnom čele áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zákazka sa týka projektu financovaného z EŠIF.
2. Verejný obstarávateľ si v tomto predmetnom obstarávaní uplatňuje odkladaciu podmienku, ktorá bude uvedená v zmluve v nasledovnom znení:
2.1  Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky,ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi.
2.2  Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky,ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu prijímateľa s výškou ex ante fin.kontroly uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č.5, ktorý upravuje postup pri určení fin.opráv za VO.
3. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
4. Právo prijímateľa NFP bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi prijímateľom NFP a dodávateľom a výsledky kontroly poskytovateľa  neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania
5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO má na základe dôveryhodných informácií dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom  obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
6. Verejný obstarávateľ v zmysle § 19 ods. 3 ZVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s uchádzačom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora /RPVS/  alebo ak bol vymazaný z RPVS a  ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS.
7. Ak verejný obstarávateľ neodstúpi od zmluvy uzavretej s uchádzačom z dôvodu nezapísania do RPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
8. Verejný obstarávateľ uchádzača, ktorý predloží ponuku ako  dodávateľ , ktorý  nie je platiteľom DPH,  bude považovať, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena  konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.
9. Dodávateľ je povinný predložiť ako súčasť cenovej ponuky  vlastný návrh plnenia spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky resp. obchodného názvu, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania  napr. katalógový list, technický list resp. technický opis a pod., na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky.  V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
10. Na  predmet zákazky sa  neposkytne žiaden preddavok. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti  faktúr 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi ( z dôvodu uplatnenia systému predfinancovania ).
11. V prípade uvedenia opisu predmetu zákazky t.j. tovaru zodpovedajúceho konkrétnej obchodnej značke platí " alebo ekvivalentný " . V prípade, ak uchádzač použije ekvivalent, jeho technické parametre a špecifikácie musia spĺňať minimálne rovnaké alebo vyššie technické požiadavky na predmet zákazky.
12. V cenovej ponuke musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy vrátane dodania na miesto určenia, zaškolenia obsluhy, zloženia na miesto plnenia, inštalácie na mieste plnenia.
13. K vozidlu ( ťahané vymeniteľné zariadenie za traktor S2A) sa požaduje dodať technický preukaz, doklady a dokumenty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (COC doklad o zhode s technickými špecifikáciami vozidla, platné osvedčenie o evidencii vozidla, doklad o spôsobilosti k premávke na pozemných komunikáciách) návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku, servisnú knižku, povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie.
14. Požaduje sa dodať osvedčenie výrobcu (alebo zástupcu výrobcu) a typové schválenie pre predmet zmluvy.
15. Objednávateľ požaduje záručnú dobu v dĺžke minimálne 24 mesiacov.
16. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcu výrobcu pre predmet zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre daný predmet zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na predmet zmluvy.
17. Objednávateľ požaduje vykonanie záručných servisných úkonov, opráv a údržby do 48 hodín po odsúhlasení objednávateľom a dodávateľom, prioritne výjazdom do sídla objednávateľa.
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
20. Všetky tovary musia byť dodané ako nové tovary - je neprípustné dodať tovary staršie, použité, repasované a pod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 55 , Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.12.2021 10:00 — 16.05.2022 10:00

1,00 ks

150 166,67

150 166,67

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje v prílohách vlastného návrhu predložiť finančnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov resp. dokumentov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2021 09:06

20.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 114
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2021 10:04 - Vstupná ponuka 150 165,60 € Cena s DPH
11.10.2021 22:57 - Najvýhodnejšia ponuka 150 164,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS