00325490
Mesto Michalovce
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK
52108961
Boritech s.r.o.
Krušovská 1859/11, Topoľčany, 95501, SVK
Mobilný drvič kuchynského odpadu
Mobilný drvič, kuchynský, zelený a organický odpad, kompostovanie
Tovar
1. Mobilný drvič
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilný drvič určený na spracovanie kuchynského, zeleného a organického odpadu za účelom kompostovania s hydraulickou rukou a vyklápačom nádob |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mobilný drvič | ks | 1 | ||
Výsledná frakcia spracovania | cm | 1,2 | ||
Kapacita násypky | m3 | 20 | 21 | |
Hodinový výkon stroja | m3 | 55 | 60 | |
Zdvih hydraulickej ruky | kg | 300 | 350 | |
Dosah hydraulickej ruky | m | 3,5 | 4 | |
Šírka sklopného dopravníka | mm | 900 | ||
Dĺžka sklopného dopravníka | mm | 2000 | ||
Objem vyprázdňovaných normalizovaných nádob | l | 110 | 1100 | |
Pohon traktora s výkonom | HP | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2 miešacie a rezacie závitovky s 4 zbiehavými skrutkovicami | áno |
Miešacie a rezacie závitovky s vysokým stupňom oteruvzdornosti | áno |
Dno s proti ostrím na rezanie s výslednou frakciou do 1,2 cm | áno |
Pohon | PTO traktora, kardanový hriadeľ s bezpečnostnou skrutkou |
Dno zo špeciálnej oteruvzdornej ocele | áno |
Rám z vysoko-odolnej ocele | áno |
Rezacie nože z vysoko-odolnej ocele | áno |
Horná plošina so sedadlom a ovládaním hydraulickej ruky | áno |
Osvetlenie pracovného priestoru | áno |
Diaľkové ovládanie funkcií | áno |
Tlačidlo centrál stop | áno |
Vyprázdňovanie násypky s hydraulicky sklopným dopravníkom | ľavostranné |
Príprava na vyprázdňovanie na pravej strane | áno |
Vyklápač nádob | na zadnej strane stroja |
Obojstranné stupačky pre obsluhu | áno |
Úchyt na lopatu a metlu | áno |
Maják na zadnom čele | áno |
Názov |
1. Zákazka sa týka projektu financovaného z EŠIF. |
2. Verejný obstarávateľ si v tomto predmetnom obstarávaní uplatňuje odkladaciu podmienku, ktorá bude uvedená v zmluve v nasledovnom znení: |
2.1 Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky,ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi. |
2.2 Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky,ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu prijímateľa s výškou ex ante fin.kontroly uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č.5, ktorý upravuje postup pri určení fin.opráv za VO. |
3. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
4. Právo prijímateľa NFP bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi prijímateľom NFP a dodávateľom a výsledky kontroly poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania |
5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO má na základe dôveryhodných informácií dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. |
6. Verejný obstarávateľ v zmysle § 19 ods. 3 ZVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s uchádzačom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v Registri partnerov verejného sektora /RPVS/ alebo ak bol vymazaný z RPVS a ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS. |
7. Ak verejný obstarávateľ neodstúpi od zmluvy uzavretej s uchádzačom z dôvodu nezapísania do RPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
8. Verejný obstarávateľ uchádzača, ktorý predloží ponuku ako dodávateľ , ktorý nie je platiteľom DPH, bude považovať, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
9. Dodávateľ je povinný predložiť ako súčasť cenovej ponuky vlastný návrh plnenia spolu so špecifikáciou – uvedenie konkrétnej značky resp. obchodného názvu, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania napr. katalógový list, technický list resp. technický opis a pod., na základe čoho sa preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky. V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov resp. špecifikácie tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom. |
10. Na predmet zákazky sa neposkytne žiaden preddavok. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúr 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi ( z dôvodu uplatnenia systému predfinancovania ). |
11. V prípade uvedenia opisu predmetu zákazky t.j. tovaru zodpovedajúceho konkrétnej obchodnej značke platí " alebo ekvivalentný " . V prípade, ak uchádzač použije ekvivalent, jeho technické parametre a špecifikácie musia spĺňať minimálne rovnaké alebo vyššie technické požiadavky na predmet zákazky. |
12. V cenovej ponuke musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy vrátane dodania na miesto určenia, zaškolenia obsluhy, zloženia na miesto plnenia, inštalácie na mieste plnenia. |
13. K vozidlu ( ťahané vymeniteľné zariadenie za traktor S2A) sa požaduje dodať technický preukaz, doklady a dokumenty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (COC doklad o zhode s technickými špecifikáciami vozidla, platné osvedčenie o evidencii vozidla, doklad o spôsobilosti k premávke na pozemných komunikáciách) návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku, servisnú knižku, povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie. |
14. Požaduje sa dodať osvedčenie výrobcu (alebo zástupcu výrobcu) a typové schválenie pre predmet zmluvy. |
15. Objednávateľ požaduje záručnú dobu v dĺžke minimálne 24 mesiacov. |
16. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcu výrobcu pre predmet zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre daný predmet zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na predmet zmluvy. |
17. Objednávateľ požaduje vykonanie záručných servisných úkonov, opráv a údržby do 48 hodín po odsúhlasení objednávateľom a dodávateľom, prioritne výjazdom do sídla objednávateľa. |
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
20. Všetky tovary musia byť dodané ako nové tovary - je neprípustné dodať tovary staršie, použité, repasované a pod. |
Partizánska 55 , Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.12.2021 10:00 — 16.05.2022 10:00
1,00 ks
150 166,67
150 166,67
Objednávateľ požaduje v prílohách vlastného návrhu predložiť finančnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov resp. dokumentov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2021 09:06
20.10.2021 10:00
20.10.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2021 10:04 - Vstupná ponuka | 150 165,60 | € | Cena s DPH |
11.10.2021 22:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 150 164,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: