• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2021 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2021 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2021 14:45

Detail zákazky Z202119611

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2021 12:55
  •    Predkladanie ponúk
    19.10.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.10.2021 14:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.10.2021 14:45

Základné údaje

Z202119611

OF-242227

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5990467

Objednávateľ

00365327

Univerzitná nemocnica Martin

Kollárova 2, Martin, 03659, SVK

Dodávateľ

35869429

Eurolab Lambda a.s.

T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj a testy na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2 v rámci diferenciálnej diagnostiky pacientov suspektných na ochorenie Covid-19

diagnostika SARS-CoV-2, Covid-19, testy, rýchla diagnostika Covid, POCT diagnostika COVID

  • 38434500-1 - Biochemické analyzátory
  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2
Funkcia
Prístroj na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2 v rámci diferenciálnej diagnostiky pacientov suspektných na ochorenie Covid-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet prístrojov ks 1
manuálna príprava vzorky minúta 5
automatické spracovanie vzoriek bez zásahu operátorov (od vloženia vzorky do prístroja do do obdržania výsledku) minúta 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
diagnostické metódy RT-PCR alebo RT-LAMP alebo TMA alebo CRISP
certifikácia CE IVD
 2. Testy na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2
Funkcia
Testy na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2 v rámci diferenciálnej diagnostiky pacientov suspektných na ochorenie Covid-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladaný počet testov ks 4500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
testy určené pre prístroj ponúknutý v rámci položky č.1 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie prístroja, jeho uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti na mieste plnenia, vrátane odovzdania dokumentácie.
Vrátane zaškolenia zamestnancov do obsluhy prístroja a zabezpečenia aplikačnej podpory.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať prístroj objednávateľovi do 4 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy.
Skutočné požadované množstvá testov objednávateľ upresní priebežne podľa skutočných potrieb a finančných možností v záväzných objednávkach. Dodávateľ dodá objednávateľovi testy na základe predloženia písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v požadovanom množstve do 5 dní odo dňa prijatia záväznej objednávky.
Predložením objednávky sa rozumie jej doručenie na adresu dodávateľa písomne, e-mailom v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 15.30 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo testov, ktoré môže byť nižšie ako množstvo uvedené v časti „Funkčná a technická špecifikácia predmetu" položka č.2 tejto zmluvy, pri zachovaní jednotkovej ceny.
V prípade, že na základe realizovanej elektronickej aukcie dôjde k úspore oproti maximálnej výške zdrojov objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári, objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo uplatniť opciu na dodanie ďalších testov v rovnakej špecifikácii a za rovnakých podmienok, ako sú stanovené v tejto zmluve, pri zachovaní jednotkovej ceny, a to do výšky dosiahnutej úspory oproti maximálnej výške zdrojov objednávateľa.
Na prístroj sa požaduje záručná doba v trvaní minimálne 24 mesiacov. Počas záručnej doby vykoná dodávateľ povinné preventívne prehliadky a kontroly, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkaný prístroj. Prehliadky a kontroly sú zahrnuté v cene.
Požaduje sa nástup na servis v pracovných dňoch do 24 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, pre prístroj aj záručný list a kópiu certifikátu, resp. vyhlásenia o zhode.
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 14 dní odo dňa riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Platby za tovar je objednávateľ povinný realizovať priebežne podľa dodávok tovaru v zmysle tejto zmluvy.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, ktorá je uvedená v bode 3.2 zmluvy, alebo do vyčerpania finančného limitu uvedeného v bode 4.1 zmluvy, príp. finančného limitu vrátane uplatnenej opcie - maximálnej výšky zdrojov objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR.
Zmluvné strany sa vo vzťahu k určeniu ceny pre každé opakované plnenie vyplývajúce z tejto zmluvy zaväzujú k nasledovnému:V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
V prípade, ak dodávateľ nie je schopný poskytnúť alebo neposkytne objednávateľovi dodatočnú zľavu podľa predchádzajúceho bodu, je objednávateľ oprávnený podať výpoveď zo zmluvy. V tomto prípade je výpovedná lehota 1 mesiac, pričom výpovedná lehota začína plynúť od jej doručenia dodávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota automatické spracovanie vzoriek bez zásahu operátorov (od vloženia vzorky do prístroja do do obdržania výsledku) minúta 30
Navrhnutá hodnota automatické spracovanie vzoriek bez zásahu operátorov (od vloženia vzorky do prístroja do do obdržania výsledku) minúta 90

Požadovaný čas výsledku max. 30 min. považujeme za diskriminačný. Nami ponúkaný analyzátor poskytuje výsledok do 90 minút, čo sa v praxi ukázalo ako postačujúce. Na druhej strane analyzátor umožňuje vyšetrenie až 4roch vzoriek paralelne, čo zvyšuje celkovú priepustnosť systému a dostupnosť výsledkov. Zároveň vďaka použitej technológie RT PCR (40 cyklov) v prípade pozitívneho výsledku nie je potrebné výsledok konfirmovať, čo výrazne skracuje celkový čas a znižuje náklady na dodatočné vyšetrenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 2, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

27.10.2021 07:00 — 26.10.2022 15:30

1,00 celok

152 975,00

152 975,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky v zmysle článku I. písm. hh) Trhového poriadku Obchodných podmienok elektronického trhoviska, t.j. opis predmetu plnenia, v ktorom dodávateľ ku požiadavkám na technicko-medicínske parametre uvedené v objednávkovom formulári uvedie konkrétne technické parametre ponúkaného predmetu plnenia s uvedením výrobcu, resp. typového označenia predmetu plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.10.2021 12:55

19.10.2021 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.10.2021 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 434
 30
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2021 20:04 - Vstupná ponuka 152 000,00 € Cena bez DPH
18.10.2021 20:14 - Najvýhodnejšia ponuka 144 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS