00365327
Univerzitná nemocnica Martin
Kollárova 2, Martin, 03659, SVK
35869429
Eurolab Lambda a.s.
T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK
Prístroj a testy na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2 v rámci diferenciálnej diagnostiky pacientov suspektných na ochorenie Covid-19
diagnostika SARS-CoV-2, Covid-19, testy, rýchla diagnostika Covid, POCT diagnostika COVID
Tovar, Služba
1. Prístroj na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2 v rámci diferenciálnej diagnostiky pacientov suspektných na ochorenie Covid-19 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet prístrojov | ks | 1 | ||
manuálna príprava vzorky | minúta | 5 | ||
automatické spracovanie vzoriek bez zásahu operátorov (od vloženia vzorky do prístroja do do obdržania výsledku) | minúta | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
diagnostické metódy | RT-PCR alebo RT-LAMP alebo TMA alebo CRISP |
certifikácia | CE IVD |
2. Testy na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2
|
|
---|---|
Funkcia |
Testy na rýchlu diagnostiku na zistenie prítomnosti vírusu SARS-CoV-2 v rámci diferenciálnej diagnostiky pacientov suspektných na ochorenie Covid-19 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
predpokladaný počet testov | ks | 4500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
testy určené pre prístroj ponúknutý v rámci položky č.1 | áno |
Názov |
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie prístroja, jeho uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti na mieste plnenia, vrátane odovzdania dokumentácie. |
Vrátane zaškolenia zamestnancov do obsluhy prístroja a zabezpečenia aplikačnej podpory. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať prístroj objednávateľovi do 4 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy. |
Skutočné požadované množstvá testov objednávateľ upresní priebežne podľa skutočných potrieb a finančných možností v záväzných objednávkach. Dodávateľ dodá objednávateľovi testy na základe predloženia písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v požadovanom množstve do 5 dní odo dňa prijatia záväznej objednávky. |
Predložením objednávky sa rozumie jej doručenie na adresu dodávateľa písomne, e-mailom v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 15.30 hod. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo testov, ktoré môže byť nižšie ako množstvo uvedené v časti „Funkčná a technická špecifikácia predmetu" položka č.2 tejto zmluvy, pri zachovaní jednotkovej ceny. |
V prípade, že na základe realizovanej elektronickej aukcie dôjde k úspore oproti maximálnej výške zdrojov objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári, objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo uplatniť opciu na dodanie ďalších testov v rovnakej špecifikácii a za rovnakých podmienok, ako sú stanovené v tejto zmluve, pri zachovaní jednotkovej ceny, a to do výšky dosiahnutej úspory oproti maximálnej výške zdrojov objednávateľa. |
Na prístroj sa požaduje záručná doba v trvaní minimálne 24 mesiacov. Počas záručnej doby vykoná dodávateľ povinné preventívne prehliadky a kontroly, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkaný prístroj. Prehliadky a kontroly sú zahrnuté v cene. |
Požaduje sa nástup na servis v pracovných dňoch do 24 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, pre prístroj aj záručný list a kópiu certifikátu, resp. vyhlásenia o zhode. |
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 14 dní odo dňa riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar. |
Platby za tovar je objednávateľ povinný realizovať priebežne podľa dodávok tovaru v zmysle tejto zmluvy. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, ktorá je uvedená v bode 3.2 zmluvy, alebo do vyčerpania finančného limitu uvedeného v bode 4.1 zmluvy, príp. finančného limitu vrátane uplatnenej opcie - maximálnej výšky zdrojov objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR. |
Zmluvné strany sa vo vzťahu k určeniu ceny pre každé opakované plnenie vyplývajúce z tejto zmluvy zaväzujú k nasledovnému:V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
V prípade, ak dodávateľ nie je schopný poskytnúť alebo neposkytne objednávateľovi dodatočnú zľavu podľa predchádzajúceho bodu, je objednávateľ oprávnený podať výpoveď zo zmluvy. V tomto prípade je výpovedná lehota 1 mesiac, pričom výpovedná lehota začína plynúť od jej doručenia dodávateľovi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | automatické spracovanie vzoriek bez zásahu operátorov (od vloženia vzorky do prístroja do do obdržania výsledku) | minúta | 30 | ||
Navrhnutá hodnota | automatické spracovanie vzoriek bez zásahu operátorov (od vloženia vzorky do prístroja do do obdržania výsledku) | minúta | 90 |
Požadovaný čas výsledku max. 30 min. považujeme za diskriminačný. Nami ponúkaný analyzátor poskytuje výsledok do 90 minút, čo sa v praxi ukázalo ako postačujúce. Na druhej strane analyzátor umožňuje vyšetrenie až 4roch vzoriek paralelne, čo zvyšuje celkovú priepustnosť systému a dostupnosť výsledkov. Zároveň vďaka použitej technológie RT PCR (40 cyklov) v prípade pozitívneho výsledku nie je potrebné výsledok konfirmovať, čo výrazne skracuje celkový čas a znižuje náklady na dodatočné vyšetrenie.
Kollárova 2, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
27.10.2021 07:00 — 26.10.2022 15:30
1,00 celok
152 975,00
152 975,00
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky v zmysle článku I. písm. hh) Trhového poriadku Obchodných podmienok elektronického trhoviska, t.j. opis predmetu plnenia, v ktorom dodávateľ ku požiadavkám na technicko-medicínske parametre uvedené v objednávkovom formulári uvedie konkrétne technické parametre ponúkaného predmetu plnenia s uvedením výrobcu, resp. typového označenia predmetu plnenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2021 12:55
19.10.2021 13:30
19.10.2021 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2021 20:04 - Vstupná ponuka | 152 000,00 | € | Cena bez DPH |
18.10.2021 20:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 144 750,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: