• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2021 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 12:50

Detail zákazky Z202119587

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2021 10:12
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2021 12:50

Základné údaje

Z202119587

OF-242544

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5992455

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

47479256

HELAGO-SK, s. r. o.

Kosodrevinová 2, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Trenažér zaistenia dýchacích ciest a urgentnej koniotómie

simulátor, dýchacie cesty, koniotómia

  • 34150000-3 - Simulátory
  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Trenažér zaistenia dýchacích ciest a urgentnej koniotómie
Funkcia
1. Trenažér pre nácvik zaistenia dýchacích ciest.
2. Vonkajší vzhľad a anatómia vnútorných štruktúr dospelého s anatomickou presnosťou vnútorných čŕt a orientačných bodov dýchacích ciest.
3. Trenažér pokrytý umelou kožou – hlavová a krčná časť.
4. Možnosť výmeny larynxu a kože na krku, dýchacích vakov, ako aj vaku simulujúceho žalúdok.
5. Možnosť nácviku obtiažnosti zaistenia dýchacích ciest - možnosť nafúknuť jazyk.
6. Možnosť nácviku minimálne nasledujúcich techník : intubácia s možnosťou zavedenia endotracheálnej kanyly, možnosť zavedenia kombitubu, ako aj iných supraglotických pomôcok, možnosť nácviku predýchavania pacienta so samorozpínacím vakom a tvárovou maskou, možnosť nasotracheálnej intubácie, možnosť nácviku koniotómie, perkutánnej tracheostómie, možnosť nácviku Sellickovho manévru, možnosť video laryngoskopie, možnosť nácviku zavádzania nasogastrickej rúrky.
7. Obsah balenia pre každý trenažér musí byť min. simulátor, prenosný obal, min. 1 fľaška kompatibilného lubrikačného gélu, náhradný larynx min. 4 ks okrem vloženého.
8. Trenažér kompatibilný s už používanými simulátormi Tru Corp -AirSim combo X na pracovisku objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trenažér zaistenia dýchacích ciest a urgentnej koniotómie ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Návody k trenažéru slovenskom alebo českom jazyku.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, za účelom posúdenia, či ponúkaný tovar je v zhode so zmluvnými požiadavkami objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania objednávateľom.
Ak sa vo funkčnej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov spĺňajúcich všetky požiadavky funkčnej špecifikácie.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej a funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list).
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý, nerepasovaný tovar, 1. akostnej triedy, v originálnom balení.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ.
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru (doprava, naloženie a vyloženie tovaru) na mieste plnenia.
Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu, alebo telefonicky a dohodne si čas dodania.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Anonymnom zmluvnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

26.10.2021 08:00 — 18.11.2021 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

8 952,00

8 952,00

Vlastný návrh plnenia predložený dodávateľom musí obsahovať uvedenie výrobcu, názvu a typu výrobku v súlade s požiadavkami objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.10.2021 10:12

20.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 495
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.10.2021 08:16 - Vstupná ponuka 8 952,00 € Cena bez DPH
11.10.2021 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka 8 948,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS