• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2021 13:11
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2021 11:30

Detail zákazky Z202119568

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2021 13:11
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2021 11:30

Základné údaje

Z202119568

OF-242474

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5977238

Objednávateľ

45737967

Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec

Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

31673911

METEC PLUS spoločnosť s ručením obmedzeným Košice

Sady nad Torysou 25, Sady nad Torysou, 040 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

EKG prístroj 12-kanálový

EKG, kardiovaskulárne prístroje, diagnostické prístroje

  • 33123200-0 - Elektrokardiografické prístroje
  • 33123230-9 - Kardiografy
  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. EKG prístroj 12-kanálový s príslušenstvom
Funkcia
Diagnostika kardiovaskulárneho systému
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
EKG prístroj 12-kanalový ks 1
farebný LCD displej s uhlopriečkou palec 8
vozík s ramenom na EKG káble ks 1
prísavné hrudné elektródy ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
12 zvodové pokojové EKG áno
interpretácia + rozmeranie áno
napájanie zo siete 230 V aj z akumulátora
alfanumerická klávesnica dezinfikovateľná
displej a klávesnica odolá voči prachu a vode áno
konfigurovateľné zobrazenie zvodov na displeji áno
prednastavené profily manuál a automat áno
automatická detekcia a zaznamenanie arytmií áno
možnosť prehliadania min. 120 sec záznamu EKG
detekcia kardiostimulátora áno
rozhranie pre pripojenie k PC áno
rýchlosť posuvu 5; 6,25; 10; 12,5; 25; 50 mm/s
možnosť použitia filtra svalového trasu s nastaviteľnou hodnotou  frekvencie áno
záznam na termopapier rolka min. 210 mm, resp. skladaný papier A4
ochrana proti defibrilácii áno
automatická kontrola uvoľnených zvodov áno
možnosť zadania dát pacientov do protokolu EKG vek, hmotnosť, výška, pohlavie
voliteľná čítačka čiarových kódov pripojIteľná k portu USB na zariadení áno
možnosť prenosu EKG záznamov vo formáte PDF do archivačného prostredníctvom LAN alebo WIFI systému EKG áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.)
Prevzatie dodaného tovaru je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní tovaru, ostáva tovar vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi tovar riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety.
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
Kúpna cena zahŕňa aj služby spojené s dodaním prístroja t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním tovaru objednávateľovi, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záruky na tovar počas záručnej doby.
Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky záruku minimálne 24 mesiacov. Začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t. j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia.
Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na tovare počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi na kontaktnú adresu a osobu pre zmluvné úkony tejto zmluvy . V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa .
Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu.
Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípadne iné. Na doručenej faktúre musí byť uvedená jednotková cena, DPH a celková cena s DPH. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Objednávateľ uhradí predmetnú faktúru v dvoch splátkach. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 8, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

15.11.2021 10:00

1,00 ks

2 485,00

2 485,00

Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.09.2021 13:11

11.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2021 10:40 - Vstupná ponuka 2 485,00 € Cena bez DPH
07.10.2021 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 2 358,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS