• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2021 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 14:00

Detail zákazky Z202119554

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2021 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 14:00

Základné údaje

Z202119554

OF-242602

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5972880

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vyšetrovacie rukavice nesterilné/sterilné, nitril/latex, nepudrované, chirurgické rukavice

rukavice, nitril, latex, spotrebný zdravotnícky materiál

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vyšetrovacie rukavice nesterilné, vinyl, pudrované/nepudrované
Funkcia
Vyšetrovacie rukavice určené pre potreby zdravotníckeho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vyšetrovacie rukavice, nitril, nepudrované, nesterilné, veľkosť S balenie/100ks 210
vyšetrovacie rukavice, nitril, nepudrované, nesterilné, veľkosť M balenie/100ks 450
vyšetrovacie rukavice, nitril, nepudrované, nesterilné, veľkosť L balenie/100ks 60
vyšetrovacie rukavice, nitril, nepudrované, nesterilné, veľkosť XL balenie/100ks 5
vyšetrovacie rukavice, nitril, nepudrované, nesterilné, veľkosť S - na prácu s cytostatikami balenie/100ks 10
vyšetrovacie rukavice, latex, nepudrované, nesterilné, veľkosť S balenie/100ks 315
vyšetrovacie rukavice, latex, nepudrované, nesterilné, veľkosť M balenie/100ks 320
vyšetrovacie rukavice, latex, nepudrované, nesterilné, veľkosť L balenie/100ks 60
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 6.0 pár 660
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 6.5 pár 6360
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 7.0 pár 8210
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 7.5 pár 9040
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 8.0 pár 2700
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 8.5 pár 880
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ŠUKL kód áno
Normy vyžadované pre lekárske, zdravotnícke rukavice: 93/42/EHS, 89/686/EHS, EN 455-1/as per EN 455-2, EN-455-3, STN EN ISO 374-5, STN EN ISO 374-1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň.
Predmet obstarávania, nový a nepoužívaný, bude dodaný jednorázovo.
Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod...
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Dodaný tovar nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ nebude pri konkrétnej objednávke dohodnuté inak.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
V prípade opakovaného porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite), je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru, 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

14 993,25

14 993,25

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

- preukázanie technických vlastností pre jednotlivé druhy rukavíc (ŠUKL kód, príslušné technické normy, certifikáty)

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.09.2021 12:45

06.10.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 528
 25
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.10.2021 10:52 - Vstupná ponuka 14 993,00 € Cena bez DPH
06.10.2021 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka 14 988,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS