• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 15:50
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2021 16:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2021 17:10

Detail zákazky Z202119542

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 15:50
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2021 16:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2021 17:10

Základné údaje

Z202119542

OF-242517

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5985639

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Reklamné predmety s potlačou

dáždnik, taška, poznámky, blok, pero, laser, ukazovátko, USB kľúč

  • 22460000-2 - Obchodno-reklamný materiál, komerčné katalógy a príručky
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dáždnik (vrátane potlače)
Funkcia
Pre účely propagácie a publicity projektu t. j. na zvýšenie propagácie výskumných záverov ako aj výsledkov projektu u cieľovej skupiny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dáždnik (vrátane potlače): ks 100
Rozmery - priemer: cm 98
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: automatický skladací, s karabínou v rukoväti
Farba: modrá/tmavo modrá
Potlač: jednofarebná na vonkajšej strane dáždnika; farba potlače: biela; trvácna, odolná voči oteru; dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná
Požiadavkám vyhovuje napr.: Dáždnik - vizualizácia viď. Príloha č. 1 - Obrazová dokumentácia
 2. Taška (vrátane potlače)
Funkcia
Pre účely propagácie a publicity projektu t. j. na zvýšenie propagácie výskumných záverov ako aj výsledkov projektu u cieľovej skupiny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Taška (vrátane potlače): ks 100
Rozmery: mm 370 x 280 x 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: RPET taška s hlavným oddielom na zips, nastaviteľný ramenný popruh, popruh na kufor/vozík
Použitie: na dokumenty, polstrované priehradky napr. na notebook (15") alebo tablet (10")
Materiál: 600D RPET recyklovaný polyester
Farba: šedá
Potlač: farebná na vonkajšej (prednej) strane tašky; trvácna, odolná voči oteru; dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná
Požiadavkám vyhovuje napr.: Taška - vizualizácia viď. Príloha č. 1 - Obrazová dokumentácia
 3. Poznámkový blok (vrátane potlače)
Funkcia
Pre účely propagácie a publicity projektu t. j. na zvýšenie propagácie výskumných záverov ako aj výsledkov projektu u cieľovej skupiny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Poznámkový blok (vrátane potlače): ks 100
Počet strán: strana 160
Rozmery: cm 25,3 x 17,8 x 1,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: nelinajkovaný v papierovom obale
Materiál: papier
Farba: modrá
Potlač: jednofarebná na vonkajšej (prednej) strane poznámkového bloku; farba potlače: biela; trvácna, odolná voči oteru; dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná
Požiadavkám vyhovuje napr.: Poznámkový blok - vizualizácia viď. Príloha č. 1 - Obrazová dokumentácia
 4. Pero s laserovým ukazovátkom (vrátane potlače)
Funkcia
Pre účely propagácie a publicity projektu t. j. na zvýšenie propagácie výskumných záverov ako aj výsledkov projektu u cieľovej skupiny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pero s laserovým ukazovátkom (vrátane potlače): ks 100
Rozmer: cm 12 x 0,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: multifunkčné (4 v 1); dotykový hrot - biele LED svetlo so zapínateľným tlačidlom; červené laserové ukazovadlo s dosahom lasera min.50 m; guľôčkové so snímateľným vrchom; vrátane batérií
Materiál: nerezová oceľ
Farba: strieborná
Náplň: modrá
Potlač: farebná; trvácna, odolná voči oteru; dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná
Požiadavkám vyhovuje napr: Pero s laserovým ukazovátkom - vizualizácia viď. Príloha č. 1 - Obrazová dokumentácia
 5. USB kľúč (vrátane potlače)
Funkcia
Pre účely propagácie a publicity projektu t. j. na zvýšenie propagácie výskumných záverov ako aj výsledkov projektu u cieľovej skupiny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB kľúč (vrátane potlače): ks 100
Kapacita: GB 32
Rozmery: mm 20 × 58 × 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ: USB flash disk; Otočný
Farba: modrá
Materiál: kov/plast
Potlač: farebná, obojstranná; trvácna, odolná voči oteru; dostatočne viditeľná, čitateľná a zrozumiteľná
Požiadavkám vyhovuje napr: USB kľúč - vizualizácia  viď. Príloha č. 1 - Obrazová dokumentácia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva uzavretá cez elektronické trhovisko, ktorá je spolufinancovaná zo zdrojov EU nie je zmluvou automaticky účinnou a účinnosť nadobúda až po ukončení kontroly verejného obstarávania (VO) t.j. doručením správy z kontroly VO RO/NO.
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou RO/NO neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ predloží Dodávateľovi grafické znázornenie potlače VLAJKA + TEXT a LOGO + TEXT v súlade s požiadavkami programovej dokumentácie, príručka pre prijímateľa – príklady publicity – použitie loga Interreg V-A SK-CZ a EÚ do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy t.j. po ukončení kontroly.
Požaduje sa predložiť bezplatný vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy – grafické znázornenie potlače VLAJKA+ TEXT a LOGO + TEXT do 5 pracovných dní od odsúhlasenia požadovaných vizuálov.
Ak grafické znázornenie nebude dodané vo forme/formáte, na základe ktorého by bolo možné potlač vykonať, Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné potlač vykonať.
Požaduje sa dodržanie vysokej kvality tlače, dodržanie farebnosti tlače.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy t.j. po ukončení kontroly e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky, názov a číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky.
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy t.j. po ukončení kontroly e-mailom kontaktnej osobe.
Predmet zákazky je spolufinancovaný zo zdrojov EU s poskytnutím NFP z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ďalej aj ako „EFRR”) pre program Interreg V-A SK-CZ.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) Poskytovatel' a ním poverené osoby; b) Národný orgán (Ministerstvo pro místní rozvoj ČR); c) Príslušné útvary prvostupňovej kontroly; d) Najvyšší kontrolný úrad SR, Ministerstvo financií SR, príslušná Správa finančnej kontroly;  e) Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; f) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; g) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov;
h) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ. Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Záručná lehota 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Fakulta strojnícka, Katedra energetickej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

18.10.2021 08:00 — 26.11.2021 14:00

500,00 ks

3 732,63

3 732,63

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.10.2021 15:50

15.10.2021 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2021 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 179
 106
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2021 15:57 - Vstupná ponuka 3 732,63 € Cena bez DPH
15.10.2021 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka 2 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS