• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2021 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 15:20

Detail zákazky Z202119512

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2021 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 15:20

Základné údaje

Z202119512

OF-242505

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5968016

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

52378101

Tamal s. r. o.

M.R.Štefánika 57, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranné pracovné pomôcky

pracovné pomôcky, dámske nohavice, dámska pracovná košeľa, korkové šľapky, plášť biely, pánske nohavice, pánska mikina, pracovné rukavice, kuchynská utierka, uterák

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 39514100-9 - Uteráky
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ochranné pracovné pomôcky
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných ochranných pracovných pomôcok vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dámske prac. nohavice,100 % bavlna, farba biela, na boku gombíky, v zadnej časti pásu  guma, veľkosť 38 - 1 ks, veľkosť 40 - 1 ks, referenčný produkt napr. Darja dámske pracovné nohavice ks 2
2. Dámska pracovná košeľa s krátkym rukávom, veľkosť 38 - 2 ks, veľkosť 40 - 2 ks, referenčný produkt napr. LILY dámska pracovná košeľa ks 4
3. Korkové šľapky, nastaviteľná šírka priehlavku pomocou dvoch kovových spôn, podošva kombinácia korku a EVA peny, veľkosť 38 - 1 ks, veľkosť 39 - 1 ks, referenčný produkt napr. G3105 MARS korkové šľapky ks 2
4. Pánska pracovná košeľa biela, veľkosť XL, referenčný produkt napr. Canis pánska pracovná košeľa ks 2
5. Pánsky plášť biely, zapínanie na cvočky, náprsné vrecko a dve bočné vrecká, farba biela, veľkosť M, referenčný produkt napr. Štandard pánsky plášť ks 1
6. Termo nátelník s dlhým rukávom, 50 % - polyester,50 % - bavlna, veľkosť XL, farba biela, referenčný produkt napr. Termo B123 termo nátelník ks 2
7. Pánska flisová mikina, krátky zips vo farbe materiálu, farba čierna, veľkosť XL, referenčný produkt napr. WELBURN pánska flisová mikina ks 1
8. Pánske nohavice na traky, náprsné vrecko na zips, pás v zadnej časti do gumy, zdvojené kolená, pravé bočné vrecko na meter, bočné zapínanie na gombíky, vhodné na potlač, materiál bavlna 100 %, veľkosť 54, referenčný produkt napr. CXS Klasik Franta pánske nohavice na traky ks 1
9. Pracovné rukavice, dlaň pogumovaná, S, M, L, XL veľkosti po 3 ks, referenčný produkt napr. PALAWAN ks 12
10. Kuchynská utierka, bavlna, bežný rozmer ks 6
11. Uterák froté, 50x100, bordová ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
2. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného referenčného produktu, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
7. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
9. Tovar bude dodaný najneskôr do 4 týždňov odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
10. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. mládeže 91, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

14.10.2021 08:00 — 11.11.2021 15:00

1,00 súbor

218,07

181,73

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2021 14:24

05.10.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 713
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2021 13:01 - Vstupná ponuka 217,80 € Cena s DPH
30.09.2021 13:01 - Najvýhodnejšia ponuka 217,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS