30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36428434
KL AUTO, s.r.o.
Rajecká cesta 538/15, Konská, 01313, SVK
Opravy kolesových traktorov
kolesový traktor, oprava kolesových traktorov
Služba, Tovar
1. Oprava a údržba strojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je oprava kolesového traktora ZETOR Z-7211; rok výroby 1988 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozsah požadovanej opravy: | ks | 1 | ||
Výmena/oprava prevodovky, výmena spojky, pretesnenie hydraulickej sústavy, výmena hadíc hydraulickej sústavy, výmena oleja v hydraulickej sústave, výmena káblov elektrickej sústavy, výmena palivových hadíc, výmena posilňovača riadenia, výmena hadíc chladenia, výmena nádržky na brzdovú kvapalinu, výmena odstredivého čističa oleja za olejový filter, výmena vrtule chladiča, výmena chladiča, výmena čapov a pružín prednej nápravy, zabudovanie ohrevu vody do mrazovej poistky, výmena plechov kapoty, bočných plechov a plechov prednej masky. | 1 | 1 |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená. |
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t. j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Servis a opravu zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadovaných prístrojov. |
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii. |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
Náhradné diely, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu a opravy do prevádzkovej dokumentácie. |
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu dodávateľa minimálne dva dni vopred. |
Služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii služby. Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy jednorázovo. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie zariadenia spôsobené poskytovateľom |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
11.10.2021 12:39 — 12.11.2021 12:39
1,00 celý predmet zákazky
8 000,00
7 538,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2021 15:05
07.10.2021 12:40
07.10.2021 12:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2021 15:15 - Vstupná ponuka | 7 537,99 | € | Cena s DPH |
05.10.2021 00:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: