• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2021 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2021 11:37
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2021 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2021 15:00

Detail zákazky Z202119497

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2021 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2021 11:37
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2021 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2021 15:00

Základné údaje

Z202119497

OF-242574

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5972864

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

34130730

PROMOS s.r.o.

Jantauscha 15, Vrbové, 92203, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Germicídne žiariče

Germicídne žiariče, Lekárske UV-prístroje

  • 33158300-5 - Lekárske UV-prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pevný germicídny žiarič - otvorený 55W
Funkcia
Pevný germicídny žiarič na dezinfekciu vzduchu, bez prítomnosti ľudí, bez použitia chemikálií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 50
Príkon W 50 60
Napájanie V/Hz 230/50
Životnosť trubice hod. 18000
Vzdialenosť dezinfekcie / dosah m 6
Krytie IP 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sterilizácia priestoru UVC žiarenie
Vyhotovenie otvorený germicídny žiarič s použitím UVC žiarenia, farba biela
Umiestnenie upevnenie na stenu
Požadujeme certifikát kvality ISO 9001
Použitie bez prítomnosti ľudí v miestnosti áno, otvorený
Snímač pohybu áno
Časovač diaľkové ovládanie
 2. Mobilný germicídny žiarič - otvorený 55 W
Funkcia
Mobilný germicídny žiarič na dezinfekciu vzduchu,bez prítomnosti ľudí,  bez použitia chemikálií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 15
Príkon W 50 60
Napájanie V/Hz 230/50
Životnosť trubice hod. 18000
Vzdialenosť dezinfekcie / dosah m 6
Krytie IP 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sterilizácia priestoru UVC žiarenie
Vyhotovenie otvorený germicídny žiarič s použitím UVC žiarenia, farba biela
Umiestnenie mobilný, stabilný stojan na kolieskach, možnosť pohybu v priestore
Požadujeme certifikát kvality ISO 9001
Použitie bez prítomnosti ľudí v miestnosti áno, otvorený
Časovač min. možnosti nastavenia času na 30, 60 a 90 minút alebo 15,30 a 60 min.
 3. Pevný germicídny žiarič, uzatvorený 36W
Funkcia
Pevný germicídny žiarič na dezinfekciu vzduchu, za prítomnosti ľudí,  bez použitia chemikálií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 60
Príkon W 35 40
Napájanie V/Hz 230/50
Životnosť trubice hod. 18000
Vzdialenosť dezinfekcie / dosah m 6
Objem vzduchu m³/hod. 50
Krytie IP 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sterilizácia priestoru UVC žiarenie
Vyhotovenie uzavretý germicídny žiarič s použitím UVC žiarenia, farba biela
Umiestnenie upevnenie na stenu
Požadujeme certifikát kvality ISO 9001
Použitie bez prítomnosti ľudí v miestnosti nie, uzatvorený
Časovač diaľkové ovládanie
Hlučnosť,hladina akustického tlaku LpA pri meraní z 3 metrov max. 20dB pri zachovaní plného výkonu germicídneho žiariča
Hlučnosť max. 30dB
 4. Mobilný germicídny žiarič, uzatvorený, 36W
Funkcia
Mobilný germicídny žiarič na dezinfekciu vzduchu, za prítomnosti ľudí, bez použitia chemikálií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 20
Príkon W 35 40
Napájanie V/Hz 230/50
Životnosť trubice hod. 18000
Vzdialenosť dezinfekcie / dosah m 6
Objem vzduchu m³/hod. 50
Krytie IP 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sterilizácia priestoru UVC žiarenie
Vyhotovenie uzatvorený germicídny žiarič s použitím  UVC žiarenia, farba biela
Umiestnenie mobilný, stabilný stoja na kolieskach, možnosť pohybu v priestore
Požadujeme certifikát kvality ISO 9001
Použitie bez prítomnosti ľudí v miestnosti nie, uzatvorený
Časovač nie, min. tlačidlo ON/OFF
Hlučnosť, hladina akustického tlaku LpA pri meraní z 3 metrov max. 20dB pri zachovaní plného výkonu germicídneho žiariča
Hlučnosť max. 30dB
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
PREDMET PLNENIA:
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia sklad MTZ .
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií.
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa .
Dodávateľ sa zaväzuje , že aj v prípade neodobratia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie 12 mesiacov, nebude požadovať navýšenie ceny alebo úhradu za neodobratie predmetu zákazky .
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok ( odoslané e-mailom ) v plnom rozsahu, v ktorých bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena. )
SPLNENIE PODMIENOK:
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy v písomnej forme (mailom alebo poštou) rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH .
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode výrobku  a CE certifikát   s uvedeným číslom skúšobne podľa registrácie v zozname EÚ v slovenskom jazyku  mailom alebo poštou do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy .
Podľa ustanovenia §23 ods. 4 zákona 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov "Vyhlásenie o zhode pre určený výrobok, ktorý sa sprístupňuje na trhu v Slovenskej republike, sa vyhotovuje v štátnom jazyku alebo sa do štátneho jazyka preloží." Úradný preklad musí vykonať osoba spôsobilá na tento úkon.
Ak sa vyžaduje podľa platnej legislatívy predloženie dokladu o registrácií   ŠUKL, verejný obstarávateľ žiada o jeho predloženie (mailom alebo poštou) do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, cenník ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH ) každého zmluvného produktu ( mailom alebo poštou) do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy .
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň zato, že predmet zmluvy v čase jeho dodania bude spĺňať všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Objednávateľ si vyhradzuje právo požiadať o poskytnutie  funkčných vzoriek plnenia - zapožičanie: v počte 1 ks z každej položky, predloženie prospektovej dokumentácie, ktorá musí spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií v slovenskom alebo českom jazyku.
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností objednávateľ má právo vyžiadať si bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod...
SPÔSOB, ČAS A MIESTO DODANIA TOVARU:
Termín dodania vzoriek ( 1 ks z každej položky) a prospektovej dokumentácie je do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 15:00 hod.
Termín dodania tovaru je najneskôr do 7 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 24 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
ZMLUVNÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY:
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH , sadzbu DPH a číslo objednávky.
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru.
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar ako aj skutočne dodané množstvo tovaru na základe čiastkových objednávok objednávateľa.
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
SANKCIE:
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny za predmet zmluvy, a to i  za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý.
Ak je dodaný tovar s vadami objednávateľ má právo na voľbu nárokov uvedených v § 436 ods.1 písmen. a) až d) ObZ, ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
Dodávateľ má právo požadovať:
Úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2  a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU:
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Zmluvu možno ukončiť výpoveďou aj bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom , ktorým sa rozumie:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke,
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstvu dohodnutých v zmluve,
c) neodovzdanie dokladov zo strany dodávateľa, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a pre ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka , alebo OPET.
d) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( blacklist) trhoviska,
Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, alebo OPET.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ :
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy, ani nárok na náhradu škody.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len ,,register) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť.
Dodávateľ tiež vyhlasuje , že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.
KÚPNA CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY:
Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a v zmysle aktuálne platného Opatrenia MZ SR, ktorým sa stanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva.
Kúpna cena za dodanie tovaru v zmysle tejto zmluvy je uvedená v eurách, vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa súvisiacich s dodaním tovaru v zmysle tejto zmluvy.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu.
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, alebo dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy ani nárok na náhradu škody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou, sa bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu , množstva alebo zaslaní vadného či poškodeného tovaru, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou
Objednávateľ, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Otázky neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a OPET.
Ochrana osobných údajov :
1. Dodávateľ tovaru je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ tovaru predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ)2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z.o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa www.fnspza.sk , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: Poučenie o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou ."http://www.fnspza.sk/sk/gdpr/poucenie-o-mlcanlivosti"
5. Poskytovateľ služby zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z.o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa www.fnspza.sk v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. http://www.fnspza.sk/sk/gdpr/informacie-pre-ostatne-dotknute-osoby-cl-13
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do vyčerpania finančného objemu predpokladanej hodnoty zákazky, najviac však na dobu 12mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Názov Upresnenie
Záruka 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V. Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

18.10.2021 11:39 — 18.10.2022 00:00

1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise

55 139,86

55 139,86

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi vlastný návrh plnenia t.j. - popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa a podrobný opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu. Vlastným návrhom plnenia dodávateľ preukazuje technickú špecifikáciu porovnateľnú minim. s požadovanými parametrami Objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.09.2021 09:40

07.10.2021 11:37

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2021 11:52

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 282
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2021 16:08 - Vstupná ponuka 55 139,85 € Cena bez DPH
07.10.2021 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 55 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS