• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 12:50

Detail zákazky Z202119492

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 12:50

Základné údaje

Z202119492

OF-242520

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5987668

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

17317282

STRABAG s.r.o.

Mlynské Nivy 61/A, Bratislava, 82518, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Asfaltom obalená zmes Aco II.

Asfaltom obalená zmes, materiál na údržbu ciest

  • 44113620-7 - Asfalt

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Asfaltom obalená zmes Aco II.
Funkcia
Vysprávky výtlkov a povrchových porúch na cestách II. a III. tried na území TSK okresy Považská Bystrica, Púchov, Ilava a Prievidza.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Okres Považská Bystrica-stredisko údržby t 200
Okres Púchov - stredisko údržby t 150
Okres Ilava - stredisko údržby t 200
Okres Prievidza - stredisko údržby t 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Asfaltová zmes - asfaltový betón STN 73 6121, KLAZ
Špecifikácia AC 8 O  50/70 II.tr. STN EN 13108-1; STN EN 13108-7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje vzdialenosť výrobne asfaltových zmesí (miesta odberu) maximálne do 40 km od mesta Považská Bystrica.
Objednávateľ si zabezpečuje vlastnú dopravu z obaľovacej súpravy.
Objednávateľ požaduje predložiť cenu za 1 t AC 8 O 50/70 II.tr. bez a s DPH do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodanie na základe čiastkových objednávok objednávateľa - faxových, mailových prípadne telefonických.
Objednávateľ objedná predmet zákazky telefonicky, príp. prostredníctvom e-mailu a následne telefonicky kontaktuje dodávateľa. Dodávateľ bezodkladne potvrdí prijatie objednávky e-mailom.
Objednávateľ požaduje pri každom odbere vystavenie vážneho lístka.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať zrnitosť tovaru a zabezpečiť teplotu tovaru pri priebežných dodávkach tak, aby s ohľadom na jeho ochladzovanie počas prevozu na miesto určenia boli dodržané najnižšie teploty stanovené pri rozprestieraní podľa príslušných noriem STN a v zmysle technického predpisu 032 Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky.
Dodávateľ zodpovedá za fyzikálno - mechanické vlastnosti dodaného tovaru podľa príslušných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa dodania.
V prípade nedodržania kvality tovaru v súlade s príslušnými technickými normami a zisteného rozdielu množstva tovaru po uplatnení oprávnenej reklamácie, dodávateľ zrealizuje neodkladne náhradné plnenie v požadovanej kvalite a množstve na svoje náklady.
Prípadné zjavné nedostatky zistené pri fyzickom preberaní predmetu zmluvy budú objednávateľovi písomne reklamované do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu zákazky.
Cena za tovar je záväzná počas celého obdobia trvania zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje zálohu.
Odobraté množstvo predmetu zákazky bude závisieť od potreby objednávateľa, ktorý bude predmet zákazky objednávať u dodávateľa na základe čiastkových objednávok počas trvania zmluvy.
Predpokladaný ročný odber cca 570 ton.
Odobrané množstvo predmetu zákazky bude upresnené po telefonickej dohode medzi objednávateľom a dodávateľom podľa potreby objednávateľa a možnosti dodávateľa, nakoľko sa jedná o špecifický tovar, ktorý dodávateľ nemá k dispozícii na dodanie v priebehu celého roka, ale iba v niektoré dni počas sezóny.
V prípade, že faktúry nebudú obsahovať požadované náležitosti, zistia sa vecné alebo obsahové chyby či nejasnosti, objednávateľ je oprávnený vrátiť ich zhotoviteľovi na doplnenie resp. prepracovanie. V takomto prípade začína plynúť nová lehota splatnosti doručenia opravených faktúr objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo za účasti zástupcu dodávateľa realizovať kontrolné váženie u inej organizácie.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou podľa dohodnutých termínov a časov, kedy objednávateľovi vzniknú prestoje, je objednávateľ oprávnený dodávateľovi vyfakturovať úrok z omeškania vo výške 1% z celkovej hodnoty príslušnej objednávky za každú začatú hodinu omeškania.
Dodávateľ vyfakturuje objednávateľovi iba skutočné odobrané množstvo predmetu zákazky v mesačných intervaloch na základe čiastkových objednávok.
Vystavenie faktúry za odobraté množstvo tovaru asfaltom obalenej zmesi za predchádzajúci mesiac v zmysle čiastkových objednávok.
Prílohou faktúry budú objednávateľom potvrdené vážne lístky za faktúrované množstvo.
Úhrada za jednotlivé dodávky tovaru bude až po prevzatí tovaru na základe písomného potvrdenia prevzatého množstva dodávok zodpovedným zamestnancom z miesta určenia na základe faktúry, ktorej splatnosť je 30 dní od jej doporučeného doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Ak objednávateľ neuhradí faktúru v dohodnutej lehote splatnosti, zaplatí dodávateľovi vyúčtované úroky z omeškania vo výške rovnajúcej sa sadzbe podľa § 369 ods. 2 Obchodného zákonníka.
Ak dodávateľ neodstráni nedostatky predmetu zákazky vyplývajúcej z uplatnenia záručných podmienok v určenom termíne, môže si objednávateľ uplatniť majetkové sankcie za neodstránenie nedostatkov v sume 10 € za každý začatý kalendárny deň omeškania s odstránením nedostatkov za každý nedostatok.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

12

570,00 t

29 640,00

29 640,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predloženie podrobného rozpočtu na predmet zákazky, v lehote uvedenej v osobitných podmienkach plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.10.2021 08:10

18.10.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2021 09:13 - Vstupná ponuka 29 640,00 € Cena bez DPH
13.10.2021 13:34 - Najvýhodnejšia ponuka 29 582,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS