• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2021 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2021 13:10

Detail zákazky Z202119480

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    01.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.10.2021 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.10.2021 13:10

Základné údaje

Z202119480

OF-242451

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967858

Objednávateľ

42219574

Malá Fatra

Námestie obetí komunizmu č.1, Žilina, 01131, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač materiálov a výroba propagačných materiálov

Leták, citylight, tlač, Roll up, podpivník

  • 79824000-6 - Tlačiarenské a distribučné služby
  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Leták/Bulletin
Funkcia
Predmet zákazky zahŕňa objem tlače propagačného materiálu podľa nasledovnej špecifikácie:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
náklad ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer obojstranne A5
tlač CMYK 4+4
papier: matný nenatieraný 100–120g/m (3 - viacfarebná)
Vrátane dopravy a manipulácie (donáška) na miesto plnenia Podklady pre tlač dodá verejný obstarávateľ, úspešnému uchádzačovi do dvoch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.  Po dodaní grafických podkladov zo strany verejného obstarávateľa, dodá dodávateľ predmet zmluvy do 5 pracovných dní na miesto doručenia. Áno
 2. Citylight
Funkcia
Predmet zákazky zahŕňa objem tlače propagačného materiálu podľa nasledovnej špecifikácie:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
náklad - počet ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 118,5 x 175cm
tlač CMYK 4+0 Áno
štandardný citylightový materiál podľa dostupnosti (3 - viac farebná) Áno
Vrátane dopravy a manipulácie (donáška) na miesto plnenia Podklady pre tlač dodá verejný obstarávateľ, úspešnému uchádzačovi do dvoch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. Po dodaní grafických podkladov zo strany verejného obstarávateľa, dodá dodávateľ predmet zmluvy do 5 pracovných dní na miesto doručenia. Áno
 3. Podpivník
Funkcia
Predmet zákazky zahŕňa objem tlače propagačného materiálu podľa nasledovnej špecifikácie:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
náklad - počet ks 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť štandardizovaná podpivníková hrúbka s priemerom 107mm
obojstranná podtlač Áno
podpivníkový kartón Áno
rovnaká grafika na oboch stranách Áno
Vrátane dopravy a manipulácie (donáška) na miesto plnenia Podklady pre tlač dodá verejný obstarávateľ, úspešnému uchádzačovi do dvoch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. Po dodaní grafických podkladov zo strany verejného obstarávateľa, dodá dodávateľ predmet zmluvy do 5 pracovných dní na miesto doručenia. Áno
 4. Roll up
Funkcia
Predmet zákazky zahŕňa objem tlače propagačného materiálu podľa nasledovnej špecifikácie:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
náklad - počet ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer viditeľná výška 85 x 200cm
transportná taška Áno
vzperná tyč Áno
použitie interiér Áno
tlač na štandardnú rollupovú textíliu Áno
Vrátane dopravy a manipulácie (donáška) na miesto plnenia Podklady pre tlač dodá verejný obstarávateľ, úspešnému uchádzačovi do dvoch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. Po dodaní grafických podkladov zo strany verejného obstarávateľa, dodá dodávateľ predmet zmluvy do 5 pracovných dní na miesto doručenia. Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie obetí komunizmu č.1, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

11.10.2021 10:10

1,00 zákazka ako celok

2 000,00

1 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.09.2021 10:14

01.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 200
 205
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.09.2021 10:20 - Vstupná ponuka 1 896,00 € Cena s DPH
29.09.2021 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka 1 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS