17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
51053608
TriCare s. r. o.
Baltská 5172/5, Bratislava, 82107, SVK
Kreslá pre geriatriu
kreslo, polohovanie pacienta, zdravotnícke vybavenie
Tovar, Služba
1. Geriatrické kreslá
|
|
---|---|
Funkcia |
Kreslá zabezpečujúce komfort a možnosti polohovania geriatrických pacientov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
relaxačné kreslo | ks | 12 | ||
nosnosť kresla | kg | 150 | ||
šírka kresla | mm | 650 | 700 | |
výška sedáku | mm | 470 | ||
rozsah výšky kresla podľa napolohovania | mm | 980-1140 | ||
rozsahu hĺbky kresla podľa napolohovania | mm | 800-1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pevná konštrukcia z ohýbaného bukového masívu | áno |
celodrevené pevné podrúčky zabezpečujúce oporu pri vstávaní a usadzaní do kresla | áno |
čalúnenie zo samozhášajúcej PUR peny | áno |
oddelený sedák a operadlo pre zabránenie vzájomnému znečisteniu | áno |
čalúnenie: | koženka |
členenie: | chrbtová opierka, sedák, podnožný diel |
polohovanie chrbtovej opierky a nožného dielu plynovou pružinou | áno |
súčasné polohovanie chrbtovej opierky a podnožného dielu | áno |
ovládanie polohovania od sediaceho | áno |
nohy zakončené krytkou brániacou poškodeniu podlahy | áno |
Názov |
1. Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného tovaru: |
- 1.1. V lehote do 4 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
- 1.2 V pracovných dňoch v čase medzi 8,00 - 15,00 hod. |
- 1.3 Do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, |
- 1.4 Po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 2 pracovné dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2. Súčasťou dodávky tovaru je návod na obsluhu a údržbu k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, vrátane zoznamu chemikálií ktoré nie sú vhodné na čistenie použitých materiálov prípadne uvedenie vhodných čistiacich prostriedkov. |
3. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. |
4. Dodávateľ odovzdá pri dodávke objednávateľovi kontaktné údaje na servisného technika a stredisko pre potreby hlásenia prípadných vád a uplatnenia reklamácií. |
5. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, montáž a rozmiestnenie na pracovisku podľa pokynov zodpovednej osoby objednávateľa, odskúšanie funkčnosti vrátane základného zaškolenia zamestnancov s obsluhou, údržbou a ošetrovaním tovaru. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať, ak nezodpovedá požiadavkám na predmet zákazky uvedeným v tomto formulári |
7. Ponúknutý tovar musí spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určený výrobok vzťahujú v súlade so zákonom 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zároveň musia byť označené značkou CE, čím dané označenie deklaruje, že vlastnosti určeného výrobku spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na určený výrobok kladené a rovnako deklaruje, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
8. Záručná doba minimálne 24 mesiacov odo dňa dodania predmetu zákazky. |
9. Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 2 pracovných dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia. |
10.Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
11. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
12.Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu. |
13.Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Platby budú realizované bezhotovostným platobným prevodom. |
14. Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry, ktorá je 60 dní, začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry. |
15. Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, vyloženie, montáž, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a uvedením zariadenia do prevádzky, zaškolením obsluhy, ako aj poskytovanie záručného servisu. |
16. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, vyplývajúce z tohto zmluvného vzťahu nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
17. Opakovaný výskyt vád tovaru brániacich plnohodnotnému a bezpečnému používaniu, nedodržanie požadovaných parametrov a množstva, nesplnenie termínu dodania predmetu zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
18.10.2021 08:00 — 18.02.2022 15:00
12,00 ks
7 068,00
7 068,00
technický produktový list výrobku v slovenskom resp. českom jazyku (resp. iný ekvivalentný doklad) kalkulácia ceny
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2021 10:40
11.10.2021 13:00
11.10.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2021 09:16 - Vstupná ponuka | 7 068,00 | € | Cena bez DPH |
11.10.2021 10:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 050,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: