• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2021 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 13:39
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 13:55

Detail zákazky Z202119464

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2021 12:07
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 13:39
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 13:55

Základné údaje

Z202119464

OF-241615

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5972876

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a skúšky elektrozariadení a bleskozvodov

odborné prehliadky a skúšky elektrických spotrebičov, elektrického ručného náradia a bleskozvodov

  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a skúšky elektrozariadení a bleskozvodov
Funkcia
Vykonanie pravidelných odborných prehliadok, odborných skúšok (ďalej len "OP a OS") elektrických zariadení a bleskozvodov (ďalej len "EZ") v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z., v znení jej neskorších zmien a doplnkov, s odvolaním na STN 33 1500, STN EN 62305, STN 33 1600 a STN 33 1610.
Odstránenie drobných závad zistených pri odborných prehliadkach a skúškach, vrátane ceny spotrebného materiálu a ceny práce do hodnoty 200 € s DPH.
Revízie bleskozvodov, elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (bežné elektrospotrebiče a náradie), vrátane predlžovacích šnúr.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Budova JV 1
Počet elektrických spotrebičov vrátane predlžovacích šnúr ks 595
Počet elektrického ručného náradia ks 5
Počet zvodov bleskozvodu ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektrické spotrebiče vrátane predlžovacích šnúr PC, monitory, switche, tlačiarne, projektory, práčky, umývačka riadu, kávovary, atď.
Bleskozvodová sústava mrežová, materiál AlFe 50 mm2, materiál od meracej svorky do zeme je drôt FeZN o priemere 10 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Celková cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky. Súčasťou ceny je vypracovanie platných revíznych správ, podľa aktuálnej vyhlášky STN. V prípade potreby súčasťou predmetu zákazky bude odstránenie drobných závad zistených pri odborných prehliadkach a skúškach vrátane ceny spotrebného materiálu a ceny práce do hodnoty 200 € s DPH, a dopravných nákladov.
2. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., s ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
1. Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky - opravy, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických.
2. Dodávateľ je povinný mať oprávnenie na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., § 24 na skupinu E2).
3. Dodávateľ predloží podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky a cenu spolu bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
4. Podrobný harmonogram dodania služby dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách, ktorých sa revízia týka.
5. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom odboru technicko-prevádzkových činností objednávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činnosti.
6. Dodávateľ je povinný vykonať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi, alebo pokynmi výrobcov.
7. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry dodávateľom objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky.
III. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
2. Súčasťou poskytovaných služieb a činností je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, a to Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške a Revízne správy, a súpisov vykonaných služieb, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa.
3. Termín realizácie OP a OS je naplánovaný na september - október 2021.
IV. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie termínu výkonu prác a nedodanie platných revíznych správ podľa aktuálnej vyhlášky STN v dohodnutom termíne, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
2. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Popradská 66, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

11.10.2021 08:00 — 29.10.2021 12:00

1,00 kpl

1 939,50

1 616,25

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.09.2021 12:07

06.10.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2021 09:26 - Vstupná ponuka 1 800,00 € Cena s DPH
05.10.2021 21:05 - Najvýhodnejšia ponuka 1 764,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS