00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
51712831
OPAlight.SK s.r.o.
Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK
Odborné prehliadky a skúšky elektrozariadení a bleskozvodov
odborné prehliadky a skúšky elektrických spotrebičov, elektrického ručného náradia a bleskozvodov
Služba
1. Odborné prehliadky a skúšky elektrozariadení a bleskozvodov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie pravidelných odborných prehliadok, odborných skúšok (ďalej len "OP a OS") elektrických zariadení a bleskozvodov (ďalej len "EZ") v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z., v znení jej neskorších zmien a doplnkov, s odvolaním na STN 33 1500, STN EN 62305, STN 33 1600 a STN 33 1610. |
Odstránenie drobných závad zistených pri odborných prehliadkach a skúškach, vrátane ceny spotrebného materiálu a ceny práce do hodnoty 200 € s DPH. |
Revízie bleskozvodov, elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (bežné elektrospotrebiče a náradie), vrátane predlžovacích šnúr. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Budova | JV | 1 | ||
Počet elektrických spotrebičov vrátane predlžovacích šnúr | ks | 595 | ||
Počet elektrického ručného náradia | ks | 5 | ||
Počet zvodov bleskozvodu | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektrické spotrebiče vrátane predlžovacích šnúr | PC, monitory, switche, tlačiarne, projektory, práčky, umývačka riadu, kávovary, atď. |
Bleskozvodová sústava | mrežová, materiál AlFe 50 mm2, materiál od meracej svorky do zeme je drôt FeZN o priemere 10 mm |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Celková cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky. Súčasťou ceny je vypracovanie platných revíznych správ, podľa aktuálnej vyhlášky STN. V prípade potreby súčasťou predmetu zákazky bude odstránenie drobných závad zistených pri odborných prehliadkach a skúškach vrátane ceny spotrebného materiálu a ceny práce do hodnoty 200 € s DPH, a dopravných nákladov. |
2. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., s ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy: |
1. Dodávateľ je povinný mať v predmete svojho podnikania zapísané živnosti, ktoré zodpovedajú požadovanému predmetu zákazky - opravy, odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických. |
2. Dodávateľ je povinný mať oprávnenie na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., § 24 na skupinu E2). |
3. Dodávateľ predloží podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky a cenu spolu bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
4. Podrobný harmonogram dodania služby dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách, ktorých sa revízia týka. |
5. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín výkonu prác so zodpovedným pracovníkom odboru technicko-prevádzkových činností objednávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného pracovníka pred výkonom činnosti. |
6. Dodávateľ je povinný vykonať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi, alebo pokynmi výrobcov. |
7. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia faktúry dodávateľom objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
2. Súčasťou poskytovaných služieb a činností je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, a to Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške a Revízne správy, a súpisov vykonaných služieb, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa. |
3. Termín realizácie OP a OS je naplánovaný na september - október 2021. |
IV. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie termínu výkonu prác a nedodanie platných revíznych správ podľa aktuálnej vyhlášky STN v dohodnutom termíne, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
2. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Popradská 66, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
11.10.2021 08:00 — 29.10.2021 12:00
1,00 kpl
1 939,50
1 616,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2021 12:07
06.10.2021 13:00
06.10.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2021 09:26 - Vstupná ponuka | 1 800,00 | € | Cena s DPH |
05.10.2021 21:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 764,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: