• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2021 10:50

Detail zákazky Z202119436

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    15.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.10.2021 10:50

Základné údaje

Z202119436

OF-240849

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5985597

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

36531774

MEDIS Nitra, spol. s r.o.

Pri Dobrotke 659/81, Nitra - Dražovce, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne príslušenstvo a spotrebný materiál pre zdravotnícke prístroje

náhradné diely, príslušenstvo, spotrebný materiál, zdravotnícky prístroj

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne príslušenstvo a spotrebný materiál pre zdravotnícke prístroje
Funkcia
Zabezpečenie originálneho príslušenstva a spotrebného materiálu pre zdravotnícke prístroje v ambulanciách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektróda corPatch easy dospelá, 05120.1 ks 250
Elektróda corPatch easy detská, 05120.2 ks 25
EKG papier do tlačiarne Corpuls3, 4121 bal/rolka 6000
Odsávací vak 1 l s gélom pre Accuvac Lite, 57557 ks 400
Odsávacia hadica so STOP ventilom pre Accuvac Lite, TJ-P2210 ks 400
Nabíjacia konzola 12 V DC, kábel 1,5 m, 04400 ks 1
EKG kábel 4-žilový 2 m, monitorovací s klipom, 04222 ks 3
EKG kábel 6-žilový 2 m, monitorovací s klipom, 04223 ks 3
Kábel prepojovací SpO2 Corpuls3 - Rainbow, 04227.0 ks 3
Kábel prepojovací SpO2 Corpuls3, 04227.03 ks 10
SpO2 Masimo senzor s káblom C3 - dospelý, 04227.2 ks 15
SpO2 Masimo senzor s káblom C3 - detský, 04227.1 ks 10
Kábel prepojovací SpO2 Corpuls3, 04228.0 ks 15
SpO2 Masimo senzor s káblom C3 - dospelý, 04228.2 ks 15
SpO2 Masimo senzor s káblom C3 - detský, 04228.1 ks 10
Manžeta NIBP tmavomodrá, 28-40 cm, 04229.17 ks 50
Manžeta NIBP zelená, 12-19 cm/7 dňová, 04229.72 ks 10
Manžeta NIBP tyrkysová, 18-29 cm/7 dňová, 04229.75 ks 10
Manžeta NIBP tmavomodrá, 28-40 cm/7 dňová, 04229.77 ks 10
NIBP prepojovacia hadička manžety 2,5 m, 04229.91 ks 10
Teplotný senzor rektálny, 02131.0 ks 3
Batéria C3 Li-Ion pre kompaktné zariadenia, 04120.21 ks 3
Resterilizovateľná dýchacia hadica komplet, WM28860 ks 2
Pacientsky ventil komplet, WM28553 ks 2
Dýchacia hadica resterilizovateľná 2 m, WM28421 ks 1
Vzduchový hygienický filter, WM28745 ks 10
Batéria pre Medumat Standard 2, WM45045 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované parametre originálneho príslušenstva a spotrebného materiálu: Musia byť kompatibilné s typom prístroja defibrilátor Corpuls C3, ventilátor Medumat Standard 2, odsávačka Accuvac Lite.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, v originálnom neporušenom balení.
3.  Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
4. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti dohody predložiť rozpis jednotkových cien predmetu dohody, ktoré dodávateľ garantuje počas celej platnosti dohody, v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku,.
5. Požaduje sa záručná doba minimálne 6 mesiacov od dodania predmetu zmluvy, záručný a pozáručný servis.
6.  Dodávky predmetu RD budú realizované postupne počas obdobia platnosti RD podľa bodu 3.2 dohody, na základe písomných čiastkových výziev Objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia čiastkových výziev Dodávateľovi.
7. Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v čl. II, ods. 2.1 až 2.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo si vyhradzuje právo neodobrať žiadne množstvo tovaru z niektorej položky predmetu zákazky, ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu RD, tak ako je definovaný v čl. II, ods. 2.1 až 2.3
8. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
9. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
10. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
12. Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou.
13.Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto RD  vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného  súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa
14. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet dohody" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie RD.
15. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
16. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
17. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy  nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
18. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 kpl

109 949,09

91 624,25

Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru v zmysle uvedených osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.10.2021 08:04

15.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2021 21:26 - Vstupná ponuka 109 948,80 € Cena s DPH
12.10.2021 10:04 - Najvýhodnejšia ponuka 109 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS