• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2021 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 10:05

Detail zákazky Z202119424

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2021 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2021 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2021 10:05

Základné údaje

Z202119424

OF-242454

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5970112

Objednávateľ

31297781

Gemerské osvetové stredisko

Betliarska 8, Rožňava, 04801, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky - elektronické stravovacie karty

stravné poukážky, elektronické platobné karty

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30237131-6 - Elektronické karty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky - elektronické stravovacie karty
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektronické stravovacie karty - predpokladané množstvo ks 13 20
Hodnota stravovacej jednotky € 4,50
Predpokladané množstvo elektronických stravných lístkov ks 3200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať číslo karty
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať meno a priezvisko držiteľa karty
Elektronická stravovacia karta musí byť chránená PIN kódom
Elektronická stravovacia karta má možnosť blokácie karty v prípade straty
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať bezplatný online účet
Elektronická stravovacia karta má neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu
Elektronická stravovacia karta má možnosť prezerať zostatok na karte v mobilnej aj online aplikácii
Elektronická stravovacia karta má možnosť bezkontaktnej platby
Elektronická stravovacia karta dodanie novej karty do troch pracovných dní, podľa požiadavky objednávateľa, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú od 1.11.2021 do 31.10.2022.
Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez zákaznícku zónu dodávateľa, e-mailom alebo telefonicky.
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím.
Poplatok za vydanie a doručenie karty 0 eur.
Dodávateľ musí preukázať a predložiť zoznam zmluvne dohodnutých minimálne 15 prevádzok (reštauračné zariadenia, pizzerie, jedálne, obchody - potravinové reťazce, ...) na území mesta Rožňava, ktoré akceptujú elektronickú stravovaciu kartu.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené  zmluvy na využitie elektronických stravovacích kariet s minimálne 15 prevádzkami v Rožňave.
Objednávateľ si vyhradzuje právo operatívne upravovať množstvá elektronických stravovacích kariet podľa počtu zamestnancov a zmenu nominálnej hodnoty. Zmena nominálnej hodnoty je voči zmluvným stranám účinná dňom, kedy dodávateľ obdrží objednávku zo strany objednávateľa, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, maximálne po dobu 12 mesiacov.
Fakturácia v slovenskom jazyku, splatnosť faktúry je 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo elektronických stravných lístkov je predpokladané a skutočne odobraté množstvo sa môže zvýšiť alebo znížiť v závislosti od potrieb objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Názov Upresnenie
Gemerské osvetové stredisko Betliarska č. 8, 048 01 Rožňava

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Betliarska, č. 8, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

01.11.2021 07:39 — 31.10.2022 00:00

3 200,00 ks

15 000,00

14 400,00

Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez zákaznícku zónu dodávateľa, e-mailom alebo telefonicky. Pred uzavretím zmluvy dodávateľ predloží zoznam zazmluvnených prevádzok na využitie elektronických stravovacích kariet v meste Rožňava (reštauračné zariadenia, pizzerie, jedálne, obchody - potravinové reťazce, ...).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2021 09:14

06.10.2021 08:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2021 09:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 49
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2021 09:50 - Vstupná ponuka 14 400,00 € Cena s DPH
29.09.2021 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 14 399,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS