• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 16:12
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 09:20

Detail zákazky Z202119416

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 16:12
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 09:20

Základné údaje

Z202119416

OF-242369

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967908

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36827631

AVIR, s.r.o.

Záhumenice 15, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Softvér-zálohovací softvér

Softvér, zálohovací softvér

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48710000-8 - Softvérový balík na zálohovanie a obnovu
  • 72910000-2 - Zálohovanie počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Softvér-zálohovací softvér
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup licencie pre upgrade zálohovacieho softvéru Unitrends Backup Standard pre zariadenia v centre objednávateľa s dopravou na miesto plnenia zmluvy.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia na zálohovací softvér pre server s 2 cpu socketmi, neobmedzené množstvo zálohovaných zdrojových dát, administrátorské web rozhranie, možnosť priamej online aktualizácie aplikácie cez web rozhranie administrátora, proaktívna detekcia ransomware, možnosť lokálnych kópií min. na NAS,DAS, SAN.
podpora min.: záloha fyzických a virtuálnych zariadení, kompresie, šifrovanie záloh, deduplikácie, retention policy, emailové notifikácie VMware vSphere Hypervisor-Level, Hyper-V Hypervisor-Level,  XenServer Hypervisor-Level, VM obnova (rýchla, plná, súborová), Hyperscale Cloud, hosťovskej obnovy (rýchla, plná, súborová) (fyzická a virtuálna, kompatibilita so šifrovanými zálohami z Unitrends Backup
min. 3 ročný suport, zľava pre školstvo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Tovar žiadame dodať na konkrétne pracovisko, prípadne dodať elektronickú licenciu.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Objednávateľ, kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdŕžania návrhu, odsúhlasí alebo odmietne predloženú ponuku (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky).
Požaduje sa záruka minimálne 24 mesiacov od dodania tovaru ak nie je uvedené inak výrobcom. V prípade potreby odstránenia vady/poškodenia/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17.novembra č.15, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

13.10.2021 10:00

1,00 ks

792,00

660,00

Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Objednávateľ, kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdŕžania návrhu, odsúhlasí alebo odmietne predloženú ponuku (pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.09.2021 16:12

04.10.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 523
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2021 07:31 - Vstupná ponuka 790,80 € Cena s DPH
28.09.2021 07:31 - Najvýhodnejšia ponuka 790,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS