00365327
Univerzitná nemocnica Martin
Kollárova 2, Martin, 03659, SVK
00602175
TIMED, s.r.o.
Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK
Operačný mikroskop
operačný mikroskop, mikroskop pre mikrochirurgiu
Tovar, Služba
1. Operačný mikroskop
|
|
---|---|
Funkcia |
operačný mikroskop pre plastickú chirurgiu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
xenónové osvetlenie s plnohodnotnou zálohou | W | 2 x 300 | ||
pracovná vzdialenosť nastaviteľná v rozsahu | mm | 200 - 500 | ||
binokulárny tubus pre operatéra s možnosťou rotácie, naklápateľný v rozsahu | stupeň | 0 - 180 | ||
face to-face asistent s binokulárnym tubusom s možnosťou rotácie, naklápateľný v rozsahu | stupeň | 0 - 180 | ||
integrovaný LCD na statíve mikroskopu veľkosti | palec | 24 | ||
integrovaná kamera na snímanie obrazu z mikroskopu s rozlíšením | pixel | 1 080 | ||
integrované nahrávanie videa s interným HDD | TB | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stereoasistent z pravej alebo ľavej strany s naklápacím binokulárnym tubusom | áno |
mobilný podlahový statív mikroskopu s centrálnou brzdou alebo samostatne brzdenými všetkými kolieskami | áno |
elektromagnetické brzdy ramien mikroskopu ovládané z rukoväti | áno |
apochromatická korigovaná optika | áno |
motorizované zväčšenie (zoom), možnosť nastavenia rýchlosti | áno |
motorizované zaostrenie (focus), možnosť nastavenia rýchlosti | áno |
dynamická kontrola rýchlosti fokusu v závislosti od zväčšenia | áno |
ovládanie pomocou programovateľných rúčok (handgrip), pravá a ľavá, odnímateľné | áno |
nožný ovládač, bezdrôtový, programovateľný | áno |
nastavenie parametrov mikroskopu pomocou displeja na statíve mikroskopu | áno |
uloženie parametrov mikroskopu pre viacerých používateľov (operatérov) | áno |
ovládanie menu mikroskopu v slovenskom jazyku | áno |
integrovaný delič | áno |
automatické vyvažovanie | áno |
automatický drape systém | áno |
pohyb hlavy v osiach X a Y ovládaný pomocou handgripov alebo nožného ovládača | áno |
integrovaný modul na intraoperatívnu angiografickú diagnostiku | áno |
Názov |
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia a odovzdania dokumentácie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia zamestnancov do obsluhy. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní minimálne 24 mesiacov. V záručnej lehote sa požaduje pre dodané zariadenie zabezpečenie záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenie. Prehliadky a kontroly sú zahrnuté v cene. |
Požaduje sa nástup na servis v pracovných dňoch do 48 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, resp. typového označenia a konkrétnych technických parametrov predmetu zmluvy, jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, záručný list, kópiu certifikátu, resp. vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru. |
Požaduje sa splatnosť faktúry v 12 mesačných splátkach v priebehu 12 mesiacov odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy, pričom splatnosť jednotlivých splátok je vždy posledný deň každého mesiaca od prevzatia predmetu zmluvy do užívania. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kollárova 2, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
26.10.2021 07:00 — 21.12.2021 15:30
1,00 celok
195 410,00
195 410,00
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky v zmysle článku I. písm. hh) Trhového poriadku Obchodných podmienok elektronického trhoviska, t.j. opis predmetu plnenia, v ktorom dodávateľ ku požiadavkám na technicko-medicínske parametre uvedené v objednávkovom formulári uvedie konkrétne technické parametre ponúkaného predmetu plnenia s uvedením výrobcu, resp. typového označenia predmetu plnenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.10.2021 13:59
18.10.2021 10:00
18.10.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2021 09:58 - Vstupná ponuka | 195 410,00 | € | Cena bez DPH |
04.10.2021 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 195 410,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: