• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2021 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 10:50

Detail zákazky Z202119403

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.10.2021 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2021 10:50

Základné údaje

Z202119403

OF-240692

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5987666

Objednávateľ

00365327

Univerzitná nemocnica Martin

Kollárova 2, Martin, 03659, SVK

Dodávateľ

00602175

TIMED, s.r.o.

Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Operačný mikroskop

operačný mikroskop, mikroskop pre mikrochirurgiu

  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Operačný mikroskop
Funkcia
operačný mikroskop pre plastickú chirurgiu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
xenónové osvetlenie s plnohodnotnou zálohou W 2 x 300
pracovná vzdialenosť nastaviteľná v rozsahu mm 200 - 500
binokulárny tubus pre operatéra s možnosťou rotácie, naklápateľný v rozsahu stupeň 0 - 180
face to-face asistent s binokulárnym tubusom s možnosťou rotácie, naklápateľný v rozsahu stupeň 0 - 180
integrovaný LCD na statíve mikroskopu veľkosti palec 24
integrovaná kamera na snímanie obrazu z mikroskopu s  rozlíšením pixel 1 080
integrované nahrávanie videa s interným HDD TB 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stereoasistent z pravej alebo ľavej strany s naklápacím binokulárnym tubusom áno
mobilný podlahový statív mikroskopu s centrálnou brzdou alebo samostatne brzdenými všetkými kolieskami áno
elektromagnetické brzdy ramien mikroskopu ovládané z rukoväti áno
apochromatická korigovaná optika áno
motorizované zväčšenie (zoom), možnosť nastavenia rýchlosti áno
motorizované zaostrenie (focus), možnosť nastavenia rýchlosti áno
dynamická kontrola rýchlosti fokusu v závislosti od zväčšenia áno
ovládanie pomocou programovateľných rúčok (handgrip), pravá a ľavá, odnímateľné áno
nožný ovládač, bezdrôtový, programovateľný áno
nastavenie parametrov mikroskopu pomocou displeja na statíve mikroskopu áno
uloženie parametrov mikroskopu pre viacerých používateľov (operatérov) áno
ovládanie menu mikroskopu v slovenskom jazyku áno
integrovaný delič áno
automatické vyvažovanie áno
automatický drape systém áno
pohyb hlavy v osiach X a Y ovládaný pomocou handgripov alebo nožného ovládača áno
integrovaný modul na intraoperatívnu angiografickú diagnostiku áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia a odovzdania dokumentácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia zamestnancov do obsluhy.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní minimálne 24 mesiacov. V záručnej lehote sa požaduje pre dodané zariadenie zabezpečenie záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenie. Prehliadky a kontroly sú zahrnuté v cene.
Požaduje sa nástup na servis v pracovných dňoch do 48 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, resp. typového označenia a konkrétnych technických parametrov predmetu zmluvy, jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, záručný list, kópiu certifikátu, resp. vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
Požaduje sa splatnosť faktúry v 12 mesačných splátkach v priebehu 12 mesiacov odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy, pričom splatnosť jednotlivých splátok je vždy posledný deň každého mesiaca od prevzatia predmetu zmluvy do užívania. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 2, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

26.10.2021 07:00 — 21.12.2021 15:30

1,00 celok

195 410,00

195 410,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky v zmysle článku I. písm. hh) Trhového poriadku Obchodných podmienok elektronického trhoviska, t.j. opis predmetu plnenia, v ktorom dodávateľ ku požiadavkám na technicko-medicínske parametre uvedené v objednávkovom formulári uvedie konkrétne technické parametre ponúkaného predmetu plnenia s uvedením výrobcu, resp. typového označenia predmetu plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.10.2021 13:59

18.10.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 734
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2021 09:58 - Vstupná ponuka 195 410,00 € Cena bez DPH
04.10.2021 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 195 410,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS