• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2021 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 13:50

Detail zákazky Z202119388

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2021 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 13:50

Základné údaje

Z202119388

OF-242430

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967926

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36182966

Všeobecná obchodná, a.s.

Dukelská 41, Giraltovce, 08701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pneumatiky na nakladač

pneumatiky, pneumatiky pre nákladné vozidlá

  • 34351100-3 - Pneumatiky pre motorové vozidlá
  • 34352100-0 - Pneumatiky pre nákladné vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pneu 12-16,5 12PR
Funkcia
Pneumatiky na nakladač.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
12-16,5 12PR ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
TL SK-05 pneumatiky na nakladač
Miesto dodania Púchov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V zmysle vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky č. 464/2009 nesmú byť súčasne použité pneumatiky rôznych rozmerov a konštrukcií. Na rovnakej náprave musia byť použité iba zhodné pneumatiky. Zhodnou pneumatikou sa rozumie pneumatika s rovnakým rozmerom, konštrukciou, kategóriou použitia, názvom výrobcu alebo obchodnou značkou, indexom nosnosti, kategóriou rýchlosti a prierezu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, pri dodaní tovaru bude pred montážou vykonaná obhliadka pneumatík.
Vrátane nákladov na dopravu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, vrátane uvedenia technických vlastností a názvu výrobcu dodaných pneumatík, do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 07:00 do 13:30 hod.
Pneumatiky musia byť vyrobené najneskôr v roku 2020. Nový, doposiaľ nepoužívaný tovar.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby každá pneumatika bola vybavená homologizovaným štítkom EU.
Povinnosťou distribútora pneumatík na základe Zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch je bezplatné prevzatie opotrebovaných pneumatík a vystavenie potvrdenia o prevzatí.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol dodaný dodací list s cenovým rozpisom položky. Položku je potrebné uvádzať v rovnakom znení ako je uvedená v kúpnej zmluve, vrátane výrobcu.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH v Eur.
Nedodanie tovaru v súlade s technickými vlastnosťami predmetu zmluvy budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu na pneumatiky minimálne 24 mesiacov.
Dodanie tovaru do miesta dodania potvrdzuje objednávateľ písomne, a to podpísaním preberacieho protokolu, resp. dodacieho listu, kde sa potvrdí druh, množstvo a kompletnosť dodaného tovaru podľa špecifikácie. Dodací list bude po prebraní a podpísaní určeným zamestnancom objednávateľa tvoriť prílohu faktúry.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne, kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. Pri zistení kvalitatívnych nedostatkov vyznačí túto skutočnosť písomne v dodacom liste. Uznané reklamované kvalitatívne a kvantitatívne nedostatky predávajúci odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru alebo doplnením tovaru do jedného dňa od uznania reklamácie.
Objednávateľ bude akceptovať ekvivalent k uvedeným typom dezénu na pneumatikách v prípade, ak sa typ dezénu uvedený objednávateľom nevyrába. Zmena typu dezénu bude možná až po dohode s objednávateľom.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

08.10.2021 12:37 — 18.10.2021 15:00

4,00 ks

788,50

788,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predloženie návrhu plnenia - podrobný rozpočet so špecifikáciou ponúkaného tovaru, ktorý musí odsúhlasiť obstarávateľ.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.09.2021 08:33

05.10.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 228
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2021 10:39 - Vstupná ponuka 752,00 € Cena bez DPH
04.10.2021 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS