00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
45331294
TSM SLOVAKIA s.r.o.
Nešporova 1252/2, Martin, 03601, SVK
Vozidlo na zimnú údržbu
Vozidlo na zimnú údržbu
Tovar, Služba
1. Vozidlo na zimnú údržbu
|
|
---|---|
Funkcia |
Vozidlo na zimnú údržbu |
+ Nadstavba 3-stranný sklápač |
+ Čelné upínacie zariadenie s príslušenstvom |
+ Radlica šípová 2250-VP |
+ Sypač IceStriker plast 850L |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vozidlo na zimnú údržbu | kus | 1 | ||
Rok výroby | rok | 2021 | ||
Dĺžka ložnej plochy | mm | 2400 | 2500 | |
Šírka ložnej plochy | mm | 1400 | 1600 | |
Rázvor | mm | 3100 | 3130 | |
Celková dĺžka vozidla | mm | 5200 | 5310 | |
Celková výška vozidla | mm | 1750 | 1800 | |
Celková šírka vozidla | mm | 1800 | 1880 | |
Prevádzková hmotnosť | kg | 1950 | 1980 | |
Najvyššia technicky prípustná celková hmotnosť | kg | 3000 | 3100 | |
Najvyššia povolená hmotnosť brzdeného prívesu | kg | 3500 | ||
Najvyššia povolená hm. nebrzdeného prívesu | kg | 750 | ||
Palivová nádrž | l | 75 | ||
Výkon motora/otáčky | kW/min | 110/3600 | 120/3600 | |
Zdvihový objem valcov | cm3 | 1800 | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Druh Karosérie | BA Sklápacia |
Druh kolies | Diskové |
Farba | biela |
Pohon náprav | 4x4; redukcia |
Prevodovka | manuálna |
Splnenie emisnej normy | min. EURO 6d |
Posilňovač riadenia | áno |
Počet miest na sedenie | 2 |
Typ paliva | diesel |
Zaťaženie strechy | 40kg |
Klimatizácia | áno |
Elektronický imobilizér | áno |
Airbag vodiča a spolujazdca | áno |
Led denné svietenie | áno |
Bubnové brzdy zadné | áno |
Kotúčové brzdy predné | áno |
ABS s brzdovým asistentom | áno |
Spätné zrkadlá – elektricky ovládané | áno |
Výškovo nastaviteľný volant | áno |
Povinná výbava vozidla | áno |
Zadné hmlové svetlá | áno |
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním | áno |
Elektrické ovládanie predných okien | áno |
2. Nadstavba 3-stranný sklápač
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava materiálu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet nadstavieb | kus | 1 | ||
Rok výroby | rok | 2019 | ||
Hmotnosť | kg | 350 | 450 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
oceľový rám s korbou | trojstranný skápač |
elektrohydraulické sklápanie | áno |
Blatníky,zásterky | áno |
Najväčšia technicky prípustná hm.v bode spojenia(horný záves) | 245 kg |
3. Čelné upínacie zariadenie s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Úchyt radlice |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet čelných upínnacích zariadení | kus | 1 | ||
Rok výroby | rok | 2019 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
čelné upínanie | |
svetelná rampa | |
hydraulika | |
ovládanie čelných zariadení |
4. Radlica šípová 2250-VP
|
|
---|---|
Funkcia |
Odhŕňanie snehu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet radlíc | kus | 1 | ||
Rok výroby | rok | 2019 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
z vysokopevnostnej ocele | áno |
polyuretánový brit | áno |
šírka | 2 250 mm |
hydraulické ovládanie | áno |
Šírka pri natočení | 2 000 mm |
Výška | 680 mm |
Hmotnosť | 155 kg |
Pružiny | 6 |
5. Sypač
|
|
---|---|
Funkcia |
Sypanie posypového materiálu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet sypačov | kus | 1 | ||
Rok výroby | rok | 2019 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
plastové prevedenie | áno |
Šírka posýpania | 1-8m(v závislosti od materiálu) |
ochranné sito | |
šírka | 1 120mm |
vibrátor | na uvoľňovanie posypového materiálu |
šnek | s priemerom 65 mm z nehrdzavejúcej ocele |
elektronické ovládanie funkcií z kabíny | závislé od rýchlosti vozidla |
Celková šírka horná | 1 200 mm |
Šírka spodná | 900 mm |
Minimálna dĺžka ložnej plochy potrebná na uloženie sypača | 1 700 mm |
Výška | 920 mm |
Objem(vodorovne) | 710 l |
Objem (sypane) | 880 l |
Hmotnosť (prázdna) | 190 kg |
Priemer rozmetadla | 390 mm |
Materiál | Soľ,piesok,granulát/mix(max8mm) |
GPS merač rýchlosti | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nákup nového dokončovaného motorového vozidla (ako celku) v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ. |
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole. |
Úhrada ceny bude po riadnom dodaní Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa. Bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa |
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska. |
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 (troch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom. |
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: 1. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technického preukazu; 2. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností zverejňovaných výrobcom danej časti Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) časti výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH na každú časti Technických vlastností samostatne; |
3. osvedčenie výrobcu a typové schválenie pre Predmet zmluvy; 4.. doklad v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú časť Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; 5. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú. |
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky a jeho častí v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis každej jednej časti podľa technických požiadaviek samostatne vrátane dodania náhradných dielov. V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa. |
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
11.10.2021 09:40 — 15.11.2021 09:40
1,00 ks
58 416,00
48 680,00
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: 1. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technického preukazu; 2. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností zverejňovaných výrobcom danej časti Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) časti výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH na každú časti Technických vlastností samostatne;
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.09.2021 12:43
04.10.2021 10:43
04.10.2021 10:58
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2021 08:56 - Vstupná ponuka | 58 416,00 | € | Cena s DPH |
29.09.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 416,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: