• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 10:43
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 11:35

Detail zákazky Z202119359

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2021 10:43
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2021 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2021 11:35

Základné údaje

Z202119359

OF-242209

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967884

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

45331294

TSM SLOVAKIA s.r.o.

Nešporova 1252/2, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vozidlo na zimnú údržbu

Vozidlo na zimnú údržbu

  • 34143000-1 - Vozidlá na zimnú údržbu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vozidlo na zimnú údržbu
Funkcia
Vozidlo na zimnú údržbu
+ Nadstavba 3-stranný sklápač
+ Čelné upínacie zariadenie s príslušenstvom
+ Radlica šípová 2250-VP
+ Sypač IceStriker plast 850L
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vozidlo na zimnú údržbu kus 1
Rok výroby rok 2021
Dĺžka ložnej plochy mm 2400 2500
Šírka ložnej plochy mm 1400 1600
Rázvor mm 3100 3130
Celková dĺžka vozidla mm 5200 5310
Celková výška vozidla mm 1750 1800
Celková šírka vozidla mm 1800 1880
Prevádzková hmotnosť kg 1950 1980
Najvyššia technicky prípustná celková hmotnosť kg 3000 3100
Najvyššia povolená hmotnosť brzdeného prívesu kg 3500
Najvyššia povolená hm. nebrzdeného prívesu kg 750
Palivová nádrž l 75
Výkon motora/otáčky kW/min 110/3600 120/3600
Zdvihový objem valcov cm3 1800 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh Karosérie BA Sklápacia
Druh kolies Diskové
Farba biela
Pohon náprav 4x4; redukcia
Prevodovka manuálna
Splnenie emisnej normy min. EURO 6d
Posilňovač riadenia áno
Počet miest na sedenie 2
Typ paliva diesel
Zaťaženie strechy 40kg
Klimatizácia áno
Elektronický imobilizér áno
Airbag vodiča a spolujazdca áno
Led denné svietenie áno
Bubnové brzdy zadné áno
Kotúčové brzdy predné áno
ABS s brzdovým asistentom áno
Spätné zrkadlá – elektricky ovládané áno
Výškovo nastaviteľný volant áno
Povinná výbava vozidla áno
Zadné hmlové svetlá áno
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním áno
Elektrické ovládanie predných okien áno
 2. Nadstavba 3-stranný sklápač
Funkcia
Preprava materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet nadstavieb kus 1
Rok výroby rok 2019
Hmotnosť kg 350 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
oceľový rám s korbou trojstranný skápač
elektrohydraulické sklápanie áno
Blatníky,zásterky áno
Najväčšia technicky prípustná hm.v bode spojenia(horný záves) 245 kg
 3. Čelné upínacie zariadenie s príslušenstvom
Funkcia
Úchyt radlice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet čelných upínnacích zariadení kus 1
Rok výroby rok 2019
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
čelné upínanie
svetelná rampa
hydraulika
ovládanie čelných zariadení
 4. Radlica šípová 2250-VP
Funkcia
Odhŕňanie snehu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet radlíc kus 1
Rok výroby rok 2019
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
z vysokopevnostnej ocele áno
polyuretánový brit áno
šírka 2 250 mm
hydraulické ovládanie áno
Šírka pri natočení 2 000 mm
Výška 680 mm
Hmotnosť 155 kg
Pružiny 6
 5. Sypač
Funkcia
Sypanie posypového materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet sypačov kus 1
Rok výroby rok 2019
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
plastové prevedenie áno
Šírka posýpania 1-8m(v závislosti od materiálu)
ochranné sito
šírka 1 120mm
vibrátor na uvoľňovanie posypového materiálu
šnek s priemerom 65 mm z nehrdzavejúcej ocele
elektronické ovládanie funkcií z kabíny závislé od rýchlosti vozidla
Celková šírka horná 1 200 mm
Šírka spodná 900 mm
Minimálna dĺžka ložnej plochy potrebná na uloženie sypača 1 700 mm
Výška 920 mm
Objem(vodorovne) 710 l
Objem (sypane) 880 l
Hmotnosť (prázdna) 190 kg
Priemer rozmetadla 390 mm
Materiál Soľ,piesok,granulát/mix(max8mm)
GPS merač rýchlosti áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nákup nového dokončovaného motorového vozidla (ako celku) v súlade s opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v premávke na pozemných komunikáciách v SR v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a EÚ.
Záručná doba je 24 mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole.
Úhrada ceny bude po riadnom dodaní Predmetu zmluvy na miesto určenia vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa. Bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom / zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorázovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa
Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej príloh poslanou v elektronickej podobe. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR.
V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, Objednávateľ má povinnosť v zmysle platných právnych predpisov odviesť daň za Dodávateľa. Keďže celková Cena, ktorú Objednávateľ zaplatí za Predmet zmluvy je jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk, je Dodávateľ (platca DPH) so sídlom mimo územia SR povinný uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH.
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane dopravy, na miesto plnenia určené elektronicky Objednávateľom. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa minimálne 5 ( päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za Objednávateľa je na mieste plnenia, elektronicky určené objednávateľom, oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska.
Dodávateľ dodá Predmet zmluvy vrátane zaškolenia minimálne 3 (troch) zamestnancov Objednávateľa na mieste a v čase elektronicky určenom Objednávateľom.
Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka, platný technický preukaz, protokol COC, povinnú výbavu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie.
Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: 1. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technického preukazu; 2. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností zverejňovaných výrobcom danej časti Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) časti výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH na každú časti Technických vlastností samostatne;
3. osvedčenie výrobcu a typové schválenie pre Predmet zmluvy; 4.. doklad v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú časť Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy; 5. doklady potrebné k prevádzke Predmetu zmluvy a prihláseniu Predmetu zmluvy do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú.
Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované.
V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na predmet zákazky a jeho častí v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie / nekonanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ musí zabezpečiť servis každej jednej časti podľa technických požiadaviek samostatne vrátane dodania náhradných dielov. V prípade ak táto povinnosť bude porušená, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska / Všeobecných zmluvných podmienok (OPET) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Pre odstránenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa, ako aj poskytovať autorizované servisné služby, zabezpečiť dodanie náhradných dielov pre Objednávateľa.
V prípade, ak má plnenie Predmetu zmluvy / podmienok Zmluvy vady je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, a to dokladmi podľa § 32 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.
Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 10 ( desiatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

11.10.2021 09:40 — 15.11.2021 09:40

1,00 ks

58 416,00

48 680,00

Dodávateľ do 5 ( piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi: 1. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy a jeho častí podľa Technického preukazu; 2. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu Technických vlastností zverejňovaných výrobcom danej časti Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) časti výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH na každú časti Technických vlastností samostatne;

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.09.2021 12:43

04.10.2021 10:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2021 10:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 257
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2021 08:56 - Vstupná ponuka 58 416,00 € Cena s DPH
29.09.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 58 416,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS