37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
36483745
UEZ s.r.o.
Tolstého 6, Humenné, 066 01, SVK
Interiérové vybavenie kancelárie
kancelárske stoly, kancelársky nábytok, kancelárske skrine
Tovar, Služba
1. Kancelársky kontajner
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky kontajner pod pracovný stôl. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky kontajner | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
šírka | max. 50 cm |
výška | max. 60 cm |
hĺbka | max. 50 cm |
počet zásuviek | min. 4 -5 |
farebné prevedenie | požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub). |
2. Kancelárska skriňa s dvierkami stredná
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska skriňa na ukladanie dokumentov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska skriňa s dvierkami stredná | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
šírka | max. 90 - 100 cm |
výška | max. 110 cm |
hĺbka | max. 50 cm |
farebné prevedenie | požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub). |
3. Policová skriňa s dvierkami
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska skriňa na ukladanie dokumentov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Policová skriňa s dvierkami | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
šírka | min. 80 cm |
hĺbka | min. 50 cm |
výška | min. 178 cm |
farebné prevedenie | požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub). |
Skriňa z laminovanej drevotriesky, hrany sú olepené ABS plastovou hranou hrúbky min. 1 mm vo farbe dekóru dosky, dvierka uzamykateľné, s dvoma kľúčmi. |
4. Šatník
|
|
---|---|
Funkcia |
Šatník na odkladanie odevov do kancelárie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šatník dvojdverový s dvoma zásuvkami | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
šírka | max. 85 cm |
výška | min. 180 cm |
hĺbka | max. 50 cm |
farebné prevedenie | požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub). |
5. Kancelársky stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky stôl do kancelárie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky stôl | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
šírka | min. 80 cm |
dĺžka | min. 150 cm |
farebné prevedenie | požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub). |
6. Rohový kancelársky stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Rohový kancelársky stôl - ľavý roh. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rohový kancelársky stôl - ľavý roh. | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
šírka | min. 160 cm |
výška | min. 74 cm |
hĺbka | min. 140 cm |
farebné prevedenie | požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub). |
Stolová doska má prípravu na vedenie kabeláže, okrúhla plastová krytka v cene, hrúbka korpusu 2,5 cm; laminovaná drevotrieska + ABS hrany |
7. Rohový kancelársky stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Rohový kancelársky stôl - pravý roh |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rohový kancelársky stôl - pravý roh | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
výška | min. 74 cm |
šírka | min. 200 cm |
hĺbka | min. 185 cm |
farebné prevedenie | požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub). |
8. Váľanda molitanová
|
|
---|---|
Funkcia |
Váľanda molitanová. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Váľanda molitanová. | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery | |
dĺžka | min. 190 cm |
šírka | min. 80 cm |
9. Kancelárska stolička modrá
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárska stolička modrá |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárska stolička modrá | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Čalúnené sedadlo, sieťované operadlo z kvalitnej sieťoviny, mechanika s plynulým nastavením výšky sedadla, opierky rúk plastové, kolieska vhodné na tvrdé podlahy (parkety) Príloha č. 1 |
10. Kancelárske kreslo (ergonomické pre zdravé sedenie)
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske kreslo (ergonomické pre zdravé sedenie) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske kreslo (ergonomické pre zdravé sedenie) | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nosnosť min. 130 kg, farba preferujeme čiernu, podpery na ruky, kreslo je vyplnené penou s vysokou hustotou s dlhou trvanlivosťou. Šírka sedadla min. 50 cm, výška operadla min. 75 cm, celková výška 112 - 120 cm, plynový piest pre výškové nastavenie kresla, materiál poťahu - ekokoža. |
11. Nožná opierka
|
|
---|---|
Funkcia |
Opierka pod nohy pre lepšie držanie tela počas sedenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nožná opierka | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výkyvná opierka pod nohy nastaviteľná tlakom nôh, protišmyková plocha, chrómovaná kovová konštrukcia s gumovými pätkami. |
12. Skriňa policová otvorená
|
|
---|---|
Funkcia |
Skriňa policová otvorená na odkladanie dokumentov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skriňa policová otvorená | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery: | |
šírka | min. 74 cm |
hĺbka | min. 37,2 cm |
výška | min. 80 cm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - strediská v Trenčianskom kraji. Adresy dodania budú upresnené po uzatvorení zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania. |
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek. |
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť. |
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trenčiansky, Slovenská republika
08.10.2021 09:15 — 29.10.2021 12:00
44,00 ks
4 121,67
4 121,67
Požaduje sa predložiť návrh plnenia s požadovanou špecifikáciou a vizualizáciou jednotlivých položiek, ktorý musí byť obstarávateľom odsúhlasený.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.09.2021 09:53
05.10.2021 09:30
05.10.2021 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2021 15:01 - Vstupná ponuka | 4 120,00 | € | Cena bez DPH |
04.10.2021 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 099,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: