• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 10:27
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 10:40

Detail zákazky Z202119358

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2021 09:53
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2021 10:27
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2021 10:40

Základné údaje

Z202119358

OF-242183

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5967852

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36483745

UEZ s.r.o.

Tolstého 6, Humenné, 066 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie kancelárie

kancelárske stoly, kancelársky nábytok, kancelárske skrine

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39121100-7 - Písacie stoly
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky kontajner
Funkcia
Kancelársky kontajner pod pracovný stôl.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky kontajner ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka max. 50 cm
výška max. 60 cm
hĺbka max. 50 cm
počet zásuviek min. 4 -5
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 2. Kancelárska skriňa s dvierkami stredná
Funkcia
Kancelárska skriňa na ukladanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska skriňa s dvierkami stredná ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka max. 90 - 100 cm
výška max. 110 cm
hĺbka max. 50 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 3. Policová skriňa s dvierkami
Funkcia
Kancelárska skriňa na ukladanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Policová skriňa s dvierkami ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 80 cm
hĺbka min. 50 cm
výška min. 178 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
Skriňa z laminovanej drevotriesky, hrany sú olepené ABS plastovou hranou hrúbky min. 1 mm vo farbe dekóru dosky, dvierka uzamykateľné, s dvoma kľúčmi.
 4. Šatník
Funkcia
Šatník na odkladanie odevov do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatník dvojdverový s dvoma zásuvkami ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka max. 85 cm
výška min. 180 cm
hĺbka max. 50 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 5. Kancelársky stôl
Funkcia
Kancelársky stôl do kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 80 cm
dĺžka min. 150 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 6. Rohový kancelársky stôl
Funkcia
Rohový kancelársky stôl - ľavý roh.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rohový kancelársky stôl - ľavý roh. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 160 cm
výška min. 74 cm
hĺbka min. 140 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
Stolová doska má prípravu na vedenie kabeláže, okrúhla plastová krytka v cene, hrúbka korpusu 2,5 cm; laminovaná drevotrieska + ABS hrany
 7. Rohový kancelársky stôl
Funkcia
Rohový kancelársky stôl - pravý roh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rohový kancelársky stôl - pravý roh ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
výška min. 74 cm
šírka min. 200 cm
hĺbka min. 185 cm
farebné prevedenie požaduje sa jednotné farebné prevedenie celej dodávky nábytku - celku (odtieň hlavne buk, dub).
 8. Váľanda molitanová
Funkcia
Váľanda molitanová.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Váľanda molitanová. ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery
dĺžka min. 190 cm
šírka min. 80 cm
 9. Kancelárska stolička modrá
Funkcia
Kancelárska stolička modrá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička modrá ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čalúnené sedadlo, sieťované operadlo z kvalitnej sieťoviny, mechanika s plynulým nastavením výšky sedadla, opierky rúk plastové, kolieska vhodné na tvrdé podlahy (parkety) Príloha č. 1
 10. Kancelárske kreslo (ergonomické pre zdravé sedenie)
Funkcia
Kancelárske kreslo (ergonomické pre zdravé sedenie)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo (ergonomické pre zdravé sedenie) ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nosnosť min. 130 kg, farba preferujeme čiernu, podpery na ruky, kreslo je vyplnené penou s vysokou hustotou s dlhou trvanlivosťou. Šírka sedadla min. 50 cm, výška operadla min. 75 cm, celková výška 112 - 120 cm, plynový piest pre výškové nastavenie kresla, materiál poťahu - ekokoža.
 11. Nožná opierka
Funkcia
Opierka pod nohy pre lepšie držanie tela počas sedenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nožná opierka ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výkyvná opierka pod nohy nastaviteľná tlakom nôh, protišmyková plocha, chrómovaná kovová konštrukcia s gumovými pätkami.
 12. Skriňa policová otvorená
Funkcia
Skriňa policová otvorená na odkladanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa policová otvorená ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery:
šírka min. 74 cm
hĺbka min. 37,2 cm
výška min. 80 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - strediská v Trenčianskom kraji. Adresy dodania budú upresnené po uzatvorení zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Cenová ponuka vrátane inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vykládka, vynosenie a umiestnenie na miestach dodania.
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek.
Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť.
Dodávateľ je povinný prezrieť tovar pri jeho preberaní v mieste dodania tovaru. Ak má tovar vady, objednávateľ neprevezme tovar a dodávateľ je povinný dodať  náhradný bezchybný tovar v termíne dodatočne určenom objednávateľom.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

08.10.2021 09:15 — 29.10.2021 12:00

44,00 ks

4 121,67

4 121,67

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť návrh plnenia s požadovanou špecifikáciou a vizualizáciou jednotlivých položiek, ktorý musí byť obstarávateľom odsúhlasený.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.09.2021 09:53

05.10.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 505
 28
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.09.2021 15:01 - Vstupná ponuka 4 120,00 € Cena bez DPH
04.10.2021 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka 4 099,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS